Bíró, Éva (2013) A mezőtúri Református Kollégium története 1880-1940-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Debreczeni, Dániel Géza (2013) Tartalomfüggetlen online számítógépes játékok induktív és deduktív gondolkodást fejlesztő hatásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fazekasné Dávid, Judit (2013) Tanulásban akadályozott tanulók körében alkalmazott oktatási módszerek vizsgálata az alsó tagozaton. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Felker, Fruzsina Zita (2013) Serdülőkori devianciák és prevenció vizsgálata középiskolások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fintáné Piti, Julianna Katalin (2013) Az énkép, az iskolai szorongás és a jövőorientáció összefüggései szakközépiskolai és szakiskolai 9. és 12. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gianone, Zsuzsanna (2013) A tanulói- és osztályszintű kritériumorientált diagnózis lehetősége. Az olvasáskészség példájával szemléltetve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hajdú, Anett (2013) A csongrádi kisegítő iskola története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Losits, Anna Katalin (2013) A nemi szerepek szocializációja a tankönyvekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lovas, Tünde (2013) Az agresszivitás vizsgálata 4., 6. és 8. osztályosok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lukács, Lilla (2013) A versengési képesség vizsgálata különböző szocioökonómiai háttérrel rendelkező tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Maksó, Eva (2013) Viselkedészavarok kezelése az alsó tagozaton. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Matúz, Viktória Ibolya (2013) Az agresszivitás, a megküzdés és a szociális készségek összefüggései 5. és 8. osztályosok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Prekopa, Dóra (2013) A kompetencia alapú oktatást támogató programok hatásának vizsgálata néhány iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rausch, Attila (2013) Gyermekvédelmi szakellátásban nevelkedő gyermekek és fiatalok néhány jellemző iskolai problémája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Lilla (2013) A pedagógusokhoz fűződő kötődés vizsgálata 7. és 10. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Éva (2013) A tanulási motiváció és a tanulási környezet összefüggése tanulásban akadályozott és többségi tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szénási, Ágnes (2013) Kooperatív oktatás a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Taskovicsné László, Erika (2013) A környezettudatosság vizsgálata az általános iskola ötödik évfolyamán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.