Item where specialization "marketing" and date of item 2018

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]U["Update/Views:jump_separator" not defined]V
Number of items: 23.

A

Adiyajamba, Yumjirdulam (2018) Reklám és média gyerekekre gyakorolt hatása Magyarország és Mongólia összevetésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bodzás, Boglárka (2018) A Nyárfa Pizza éttermi szolgáltatásának piaci bevezetése - Mennyire merjünk nagyot álmodni? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csapó, Anna Katalin (2018) A neuromarketing irányelveinek hozzájárulása a vonzóbb csokoládécsomagok kialakításához. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Blanka Gréta (2018) Férfiak és nők hozzáállásának vizsgálata luxustermékekkel és hamisítványaikkal kapcsolatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

E

Enyedi, Csilla (2018) Vezetés és motiváció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gyulai, Zsófia (2018) Az élményérzetet teremtő arculat megalkotás az online-világban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajdú, Valentina (2018) Fogyasztói élmény a kozmetikai termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Honti, Tamás (2018) "De ők jobban lopnak!!" : politikai termékek és választói magatartás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Király, Barbara (2018) Kereskedelem és üzletpolitika, különös tekintettel a Penny Market Magyarország Kft. esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Mária (2018) Megbánás nélküli hedonizmus - avagy a Glamour-napok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Diána (2018) Generációs különbségek a véleményvezérek követésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krajkó, Dóra (2018) A véleményvezérek, mint a 21. század vásárlást befolyásoló tényezői. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kuklics-Kis, Erzsébet (2018) Iskolamarketing- Szükséges vagy felesleges? Döntésbefolyásolás a marketing eszközrendszerén keresztül középfokú oktatási intézményekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Krisztina (2018) Új termék bevezetése az Univer Product Zrt.- nél : bébiételek bevezetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Major, Kitti Anett (2018) Marketing automatizációs szoftverek a modern marketing technológiai igényére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Patonai, Kata (2018) Kihívások a felsőoktatási marketingben : lehet megoldás a gamification? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Piróth, Ildikó Renáta (2018) A fordításszolgáltatások minőségének megítélése a Magyarországon tevékenykedő vállalatok körében- vizsgálat SERVQUAL modell segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Remete, Hajnalka (2018) Magyarországi gyógyfürdők a Pannon Rádióban és Televízióban folytatott reklámtervezésének a bemutatása : a Pannon RTV mint hatékony reklámhordozó. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rákossy, András Béla (2018) Affiliate marketing a magyarországi e-kereskedelemben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sebők, Beatrix (2018) A befolyásoló tényezők sokasága- avagy a vásárlási motivációk hatása az online vásárlási döntésre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szügyi, Ágnes (2018) Az inbound marketing alkalmazása a felsőoktatási online marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ujvári, Fanni Cintia (2018) A személyes márka megjelenése a versenytáncban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Virág, Anna (2018) A közösségi gazdaság jelensége és hatásai az Airbnb szállásmegosztó oldal példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. június 24. 03:19:20 CEST.