Item where specialization "marketing" and date of item 2017

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]V
Number of items: 19.

B

Bencsik, Brigitta (2017) Az FMCG termékek csomagolás színeinek meghatározása az X és az Y és Z generációk színasszociációi alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi, Szabolcs (2017) Gyermekek a reklámok világában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csizofszki, Judit (2017) Az online személyes márka jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Helga (2017) A képmegosztó fókusszal rendelkező közösségi oldalak táplálkozási zavarokra gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

D

Drexler, Donát (2017) Az állami tulajdonú egészségügyi intézmények szerepe és lehetőségei az egészségturizmus ágazatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fierpasz, Flóra (2017) Az adaptációra való hajlam vizsgálata nemzetközi marketingkommunikáció területén a vizuális jegyek tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász, Zoltán (2017) A betegelégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata a háziorvosi gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Klimaj, Bettina (2017) A magyar és a cseh hallgatók Erasmusos motivációinak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kócsó, Ádám (2017) Az online ajánlórendszerek hatása a vásárlási döntésekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lesetár, Martin (2017) Étterem- és bisztróválasztási szokások az Y generáció körében, Szegeden és vonzáskörzetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Medvegy, Kitti (2017) Vlogoszféra- A beauty vlogok hatása a nézők vásárlási hajlandóságára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Prumek, Fanni (2017) Lojalitás... Frázis vagy aduász? A dinamikus kapcsolati képesség vizsgálata a partnerek közötti hűség tükrében a B2B piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

R

Révász, Melinda Réka (2017) Egyik kutya, másik eb - avagy a kutyatartók fogyasztói magatartásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sajtos, Gina (2017) Online szerepcsere - avagy valójában ki reklámoz a vendéglátóhelyek Facebook oldalán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Dóra Diána (2017) A munkáltatói márkaépítés analízis szakasza a Dreher Sörgyáraknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Vivien Sarolta (2017) Az árak szerepe a fiatal fogyasztók döntéseiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Andor (2017) Hogyan lehetsz sikeres vlogger? : influencer marketing: a bizalom szerepe a vlogoszférában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vida, Csaba (2017) A gazdasági világválság hatása a szervezeti kultúrára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Anita (2017) A fiatalok fogyasztásának, fogyasztói magatartásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. június 24. 03:32:31 CEST.