Bencsik, Brigitta (2017) Az FMCG termékek csomagolás színeinek meghatározása az X és az Y és Z generációk színasszociációi alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bánfi, Szabolcs (2017) Gyermekek a reklámok világában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csizofszki, Judit (2017) Az online személyes márka jelentősége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csontos, Helga (2017) A képmegosztó fókusszal rendelkező közösségi oldalak táplálkozási zavarokra gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Drexler, Donát (2017) Az állami tulajdonú egészségügyi intézmények szerepe és lehetőségei az egészségturizmus ágazatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fierpasz, Flóra (2017) Az adaptációra való hajlam vizsgálata nemzetközi marketingkommunikáció területén a vizuális jegyek tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Zoltán (2017) A betegelégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata a háziorvosi gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Klimaj, Bettina (2017) A magyar és a cseh hallgatók Erasmusos motivációinak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kócsó, Ádám (2017) Az online ajánlórendszerek hatása a vásárlási döntésekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lesetár, Martin (2017) Étterem- és bisztróválasztási szokások az Y generáció körében, Szegeden és vonzáskörzetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Medvegy, Kitti (2017) Vlogoszféra- A beauty vlogok hatása a nézők vásárlási hajlandóságára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Prumek, Fanni (2017) Lojalitás... Frázis vagy aduász? A dinamikus kapcsolati képesség vizsgálata a partnerek közötti hűség tükrében a B2B piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Révász, Melinda Réka (2017) Egyik kutya, másik eb - avagy a kutyatartók fogyasztói magatartásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sajtos, Gina (2017) Online szerepcsere - avagy valójában ki reklámoz a vendéglátóhelyek Facebook oldalán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Dóra Diána (2017) A munkáltatói márkaépítés analízis szakasza a Dreher Sörgyáraknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Vivien Sarolta (2017) Az árak szerepe a fiatal fogyasztók döntéseiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Andor (2017) Hogyan lehetsz sikeres vlogger? : influencer marketing: a bizalom szerepe a vlogoszférában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vida, Csaba (2017) A gazdasági világválság hatása a szervezeti kultúrára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vörös, Anita (2017) A fiatalok fogyasztásának, fogyasztói magatartásának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.