Lojalitás... Frázis vagy aduász? A dinamikus kapcsolati képesség vizsgálata a partnerek közötti hűség tükrében a B2B piacon

Prumek, Fanni (2017) Lojalitás... Frázis vagy aduász? A dinamikus kapcsolati képesség vizsgálata a partnerek közötti hűség tükrében a B2B piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2017_prumek_fanni.pdf] PDF
2017_prumek_fanni.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Loyality... Phrase or real phenomenon? The investigation of dynamic relationship capability in the case of B2B loyalty

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hetesi, Erzsébet
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 11. 07:49
Last Modified: 2019. Nov. 11. 07:49
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/80877

Actions (login required)

View Item View Item