Alexa, Dávid Szabolcs (2021) A Volkswagen csoport identitásának és kommunikációjának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Beke, Ariel (2021) A közösségi média és a testképzavarok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bene, Viktor Norbert (2021) Új morális pánik a médiában a globális mozgalmak aspektusából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bodó, Szimonetta Mária (2021) Városi Timelapse - Egy város történései : (számítógépes grafikai munka). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borzsák, Fanni (2021) Az utca művészei : ismeretterjesztő film. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bús, Ivett Virág (2021) A vállalati identitás kommunikációjának szerepe az IT szektor munkaerő toborzási gyakorlatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Császár, Dorina (2021) Interjúztatók kommunikációjának multimodális elemzése az elfogultság szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csík, Tímea (2021) A közösségi médiában megjelenő digitális identitás hatása a munkavállalásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Czető, Richárd Alex (2021) Miért hagyott fel a Cartoon Network az akció rajzfilmek vetítésével? A Cartoon Network gyerekcsatorna identitásának átalakulása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dedovic-Tomic, Noémi (2021) A színésznövendék. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Andrea Angelika (2021) Rendezvénykommunikációs stratégiák - A Hard Dog Race. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Faragó, Alexandra (2021) Mindenki Judit nénije : portrébeszélgetés Kozmáné Vastagh Judit pedagógussal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Ádám Zalán (2021) Sneakerhead közösség Magyarországon : a cipő mint hobbi, mint identitás és mint befektetés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Álmos (2021) A Star Wars-krízis alakulása, rajongói és vállalati hatása 2013 és 2019 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gavrán, Kinga (2021) A levegő versenyparipái : a magyar postagalambászat múltja, jelene és jövője. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gergely, Gabriella (2021) A divat és a test viszonyának változása az 1990-es évektől napjainkig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gerstenbrein, Adrienn (2021) Az RTL Klub és az M1 híradó összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gintli, Dávid (2021) A lootbox-ok szerepe a fiatalkori szerencsejáték-függőség kialakulásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gusztony, András (2021) A Cambridge Analytica ügy és egyéb Facebook botrányok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gusztony, András (2021) A Sisi-kiállítás PR kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gyurcsik, Dóra Evelin (2021) Maradj ritmusban! : riportfilm a zenei ipar járvány alatti helyzetéről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gábor, Richárd (2021) Délutáni iskola. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Dorottya Mária (2021) Kommunikáció és disszemináció az EU K+F rendszereiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Zsombor (2021) A streaming szolgáltatások használata a koronavírus járvány alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Hajnal, Zsófia (2021) A cyberbullying médiareprezentációja az Instagramon tevékenykedő influencerek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hertelendy, Valentina (2021) A BLM mozgalom a hazai sajtó célkeresztjében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Huszár, Bence (2021) Az online és offline identitás összehasonlítása a Black Mirror sorozaton keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Huszárik, Dóra Luca (2021) Az 1998-as Disney-féle Mulán és a 2020-as adaptáció imázsa és közönséghatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jóvári, Levente Tamás (2021) A társkereső valóságshowk felépítése és szerkezeti sajátosságai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kalmár, Eszter (2021) A közösségi média hatása a párkapcsolatokra : az X-generáció és a Facebook. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kalmár, Nikolett (2021) Élet az online térben : hogyan hatott a járványhelyzet az egyetemisták társas kapcsolataira és lelki állapotára? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kapusi, Kristóf (2021) A sitcom átalakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Katona, Dorina Nikolett (2021) A bűnözők médiareprezentációi : hogyan kreál a média sztárokat a sorozatgyilkosokból? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kecskés, Márk (2021) Releváns információszerzés az online térben : a hétköznapi készségek elsajátítása a YouTube-on keresztül a Z generáció tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kesztyűs, Dávid (2021) A Super Bowl mint médiaesemény. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kosik, Balázs (2021) Az e-sport és Twitch hatása a fiatalok karriertervezésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kristóf, Csaba (2021) Bizalom a modern közösségi médiában az egyetemisták (19-22) körében : a randialkalmazások felépítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kubik, Szintia (2021) Szegedi kis- és középvállalkozások márkamenedzsmentje. Szegedi cukrászdák pandémia idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kósa, Vanessza (2021) Kortárs média és a nyilvánosság újabb szerkezetváltozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Medgyesi, Alexandra Panna (2021) Márkakommunikáció pandémia idején : hogyan alkalmazkodott a különböző iparágak márkakommunikációja a COVID-19 járvány első hullámához? Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Fanni (2021) Márkaépítés és a bizalom kialakítása a Social Media használatával a vendéglátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Móró, Bianka Anna (2021) Sorozatfüggőség a streaming szolgáltatók idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Müller, Fanni (2021) Világjárványok sajtókommunikációja és a médiában való tükröződése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Adrienn (2021) Borászatok márkamenedzsmentje. Gyümölcsborok a hazai piacon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nemes-Andrik, Dávid (2021) Az Y és Z generáció összehasonlítása médiahasználati- és fogyasztási szokásaik alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ollé, Réka (2021) Vizuális önreprezentáció az Instagramon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ordasi, Gergő (2021) Autós szubkultúrák és az online tér rájuk gyakorolt hatása : az autós szubkultúrák online és offline közösségeinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Bálint (2021) Fiatalok kommunikatív mémhasználata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Dóra Kíra (2021) Új esély : portrébeszélgetés Katona Imrével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Petrity, Rebeka (2021) Sport, politika, kommunikáció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pető, Blanka Léna (2021) Riport az Országos Kéktúráról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rekecki, Orsolya (2021) A Netflix márkakommunikációja : a Netflix márkakommunikációs stratégiájának elemzése az Instagramon Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Rudisch, Ferenc Martin (2021) A nyilvánosság popularizálódása mint válság : antizsurnalizmus és tömegsajtó-kritika a 19-20. fordulóján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Siku, Nikolett (2021) Lászlótelep, az elfeledett tanyavilág. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos, Zsófia (2021) Diktatórikus kommunikáció Észak-Koreában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Edina (2021) A COVID-19 járvány miatt Magyarországon bevezetett kötelező maszkhasználat során kialakuló változások a kommunikációs szokásainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Kíra (2021) Influencerek szerepe a környezettudatos szemléletformálásban : a magyarországi környezetvédő véleményvezér, a Vászonzsákoslány tartalmainak elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szathmáry, Nándor (2021) A magyar médiapolitika sajátosságai napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szőke, Sándor (2021) A fémzenén innen és túl - Magor zenekar. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Adrienn (2021) Pitykegomb : zenés portré a viseletkészítő Rimóczi házaspárról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Terecskei, Róbert (2021) A Csongrád Megyei Kereskedelmi és Iparkamara komunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Ternovácz, Áron (2021) Online politikai kommunikáció a világjárvány alatt Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Anett (2021) A Budapest Pride története és megjelenése a magyar sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Tibor Szabolcs (2021) (Online) verseny a túlélésért – Forma–1 a szimulátorversenyzés és a digitális média korában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Vizi, Róbert Zsolt (2021) A 2019-es szegedi önkormányzati választás kampány-kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.