Márkakommunikáció pandémia idején : hogyan alkalmazkodott a különböző iparágak márkakommunikációja a COVID-19 járvány első hullámához?

Medgyesi, Alexandra Panna (2021) Márkakommunikáció pandémia idején : hogyan alkalmazkodott a különböző iparágak márkakommunikációja a COVID-19 járvány első hullámához? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2021_medgyesi_alexandra_panna.pdf] PDF
2021_medgyesi_alexandra_panna.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Brand communication during a pandemic : how did different industries' brand communication adapt to the first wave of the COVID-19 pandemic?

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

kommunikáció és médiatudomány

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hegedűs, Anita
meghívott oktató
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.02. Economics and business > 05.02.03. Business and management
05. Social sciences > 05.08. Media and communications
05. Social sciences > 05.08. Media and communications > 05.08.04. Media and socio-cultural communication
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2022. Jun. 16. 12:14
Last Modified: 2022. Jun. 17. 08:44
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/125520

Actions (login required)

View Item View Item