Item where specialization "kommunikáció" and date of item 1999

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | F | G | H | K | L | M | N | O | P | R | S | T | Á
Number of items: 38.

B

Balázs, Katalin (1999) Telerém? A gyermekek jogai és a televízió Magyarországon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Barabási-Kiss, Eszter (1999) Public Relations és a marketingkommunikáció a Pannon GSM Távközlési Részvénytársaságon keresztül. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Barna, Béla (1999) Eger sajtótörténete: 1705-1999. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Berszán, György (1999) Újságírói magatartásformák és a rendszerváltozás. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Bárth, Balázs (1999) Kecskemét a millennium idején. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Békési, Boglárka (1999) Gondolatok Kossuth és Széchenyi reformtörekvéseiről. Masters, József Attila Tudományegyetem.

C

Csejk, Miklós (1999) Valláspiac. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Czétényi, Rita (1999) A televíziós médiapiac átrendeződése a földi sugárzású kereskedelmi televíziók megjelenésével - a tv2 és az RTL Klub közötti verseny elemzése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

F

Farkas, Beatrix (1999) Konferálok (...tehát vagyok). Masters, József Attila Tudományegyetem.

Friedrich, Balázs (1999) Bankprivatizáció Magyarországon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

G

Gyarmati, Gábor (1999) Zsidó és keresztény hagyományok a mai magyar társadalomban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Gyimesi, Ágnes (1999) Hír-televíziózás = CNN? Masters, József Attila Tudományegyetem.

Győri, Ferenc (1999) A Tapír bemutatja: Az ördög ügyvédje avagy Született virtuális gyilkosok. Masters, József Attila Tudományegyetem.

H

Hegedüs, Szabolcs (1999) A rendszerváltás társadalmi hatásai. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Hegedüs, Zsuzsa (1999) A társadalmi tudat formálásának új eszközei, avagy reklám Benetton-módra. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Horváth, Károly (1999) Magyarország NATO-taggá válása és a koszovói NATO akció a politikai írott sajtóban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

K

Kardos, Zsuzsa (1999) "Ez itt a reklám helye". Masters, József Attila Tudományegyetem.

Katona, Andrea (1999) Show-hajtások avagy talkshow magyar módra (1985-1999). Masters, József Attila Tudományegyetem.

Keleti, Dóra (1999) A MIÉP története. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kovács, Krisztina (1999) Jel és kultúra. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Krizsovenszki, Krisztina (1999) Mozgó fényképek. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kéner, Dóra (1999) A kreatív reklám. Masters, József Attila Tudományegyetem.

L

Lántzky, Kornélia (1999) A szakvásárok nemzetközi rendszere, szerepük a szakma életében. Néhány kiemelkedő jelentőségű rendezvény. Masters, József Attila Tudományegyetem.

M

Mester, Szilvia (1999) A Malév Rt. arculatváltása. Masters, József Attila Tudományegyetem.

N

Nagy, Endre (1999) Önkormányzati PR a gyakorlatban: Miskolc MJV PR-tevékenységének elemzése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Niedermüller, Anna (1999) Az új Nemzeti Színház kommunikációja. Masters, József Attila Tudományegyetem.

O

Oszlányi, Gyöngyvér (1999) Művészet és reklám. Masters, József Attila Tudományegyetem.

P

Papp, Zsolt (1999) Podmaniczky Szilárd portré szinopszis. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Postás, Rita (1999) Egy új termék - a funkciós fehérnemű- piacra történő bevezetése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

R

Rogic, Mariann (1999) Bill Tornade üzlet piaci bevezetése és arculattervezése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Román, Rita (1999) Homoszexualitás az ezredfordulón. Masters, József Attila Tudományegyetem.

S

Szabó, Edina (1999) A fiatalkori társadalmi beilleszkedési zavarok okai, megelőzésének, visszaszorításának lehetőségei. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szokolainé Deák, Judit (1999) A nemzeti hírügynökség változó szerepe a XXI. század küszöbén. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szoldán, Péter (1999) Néhány kommunikációs modell alkalmazása az Internetre, mint médiumra. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Sáfrányné Molnár, Mónika (1999) Madách Imre: Az ember tragédiája című művének filozófiai háttere. Masters, József Attila Tudományegyetem.

T

Tarkői , Andrea (1999) Ösztönös marketingen alapuló vállalkozás, a tanult marketing tükrében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Turán, Eszter (1999) Zsidó kisebbség ábrázolása a magyar filmművészetben - (avagy Mikor szólunk és miről?). Masters, József Attila Tudományegyetem.

Á

Ádám, Katalin (1999) A fogyasztás templomai - Bevásárlóközpontok Magyarországon - A Duna Plaza marketingtevékenysége. Masters, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. június 15. 09:56:56 CEST.