Item where specialization "kommunikáció" and date of item 1999

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 38.

Balázs, Katalin (1999) Telerém? A gyermekek jogai és a televízió Magyarországon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Barabási-Kiss, Eszter (1999) Public Relations és a marketingkommunikáció a Pannon GSM Távközlési Részvénytársaságon keresztül. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Barna, Béla (1999) Eger sajtótörténete: 1705-1999. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Berszán, György (1999) Újságírói magatartásformák és a rendszerváltozás. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Bárth, Balázs (1999) Kecskemét a millennium idején. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Békési, Boglárka (1999) Gondolatok Kossuth és Széchenyi reformtörekvéseiről. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Csejk, Miklós (1999) Valláspiac. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Czétényi, Rita (1999) A televíziós médiapiac átrendeződése a földi sugárzású kereskedelmi televíziók megjelenésével - a tv2 és az RTL Klub közötti verseny elemzése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Farkas, Beatrix (1999) Konferálok (...tehát vagyok). Masters, József Attila Tudományegyetem.

Friedrich, Balázs (1999) Bankprivatizáció Magyarországon. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Gyarmati, Gábor (1999) Zsidó és keresztény hagyományok a mai magyar társadalomban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Gyimesi, Ágnes (1999) Hír-televíziózás = CNN? Masters, József Attila Tudományegyetem.

Győri, Ferenc (1999) A Tapír bemutatja: Az ördög ügyvédje avagy Született virtuális gyilkosok. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Hegedüs, Szabolcs (1999) A rendszerváltás társadalmi hatásai. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Hegedüs, Zsuzsa (1999) A társadalmi tudat formálásának új eszközei, avagy reklám Benetton-módra. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Horváth, Károly (1999) Magyarország NATO-taggá válása és a koszovói NATO akció a politikai írott sajtóban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kardos, Zsuzsa (1999) "Ez itt a reklám helye". Masters, József Attila Tudományegyetem.

Katona, Andrea (1999) Show-hajtások avagy talkshow magyar módra (1985-1999). Masters, József Attila Tudományegyetem.

Keleti, Dóra (1999) A MIÉP története. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kovács, Krisztina (1999) Jel és kultúra. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Krizsovenszki, Krisztina (1999) Mozgó fényképek. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kéner, Dóra (1999) A kreatív reklám. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Lántzky, Kornélia (1999) A szakvásárok nemzetközi rendszere, szerepük a szakma életében. Néhány kiemelkedő jelentőségű rendezvény. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Mester, Szilvia (1999) A Malév Rt. arculatváltása. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Nagy, Endre (1999) Önkormányzati PR a gyakorlatban: Miskolc MJV PR-tevékenységének elemzése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Niedermüller, Anna (1999) Az új Nemzeti Színház kommunikációja. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Oszlányi, Gyöngyvér (1999) Művészet és reklám. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Papp, Zsolt (1999) Podmaniczky Szilárd portré szinopszis. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Postás, Rita (1999) Egy új termék - a funkciós fehérnemű- piacra történő bevezetése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Rogic, Mariann (1999) Bill Tornade üzlet piaci bevezetése és arculattervezése. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Román, Rita (1999) Homoszexualitás az ezredfordulón. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szabó, Edina (1999) A fiatalkori társadalmi beilleszkedési zavarok okai, megelőzésének, visszaszorításának lehetőségei. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szokolainé Deák, Judit (1999) A nemzeti hírügynökség változó szerepe a XXI. század küszöbén. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Szoldán, Péter (1999) Néhány kommunikációs modell alkalmazása az Internetre, mint médiumra. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Sáfrányné Molnár, Mónika (1999) Madách Imre: Az ember tragédiája című művének filozófiai háttere. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Tarkői , Andrea (1999) Ösztönös marketingen alapuló vállalkozás, a tanult marketing tükrében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Turán, Eszter (1999) Zsidó kisebbség ábrázolása a magyar filmművészetben - (avagy Mikor szólunk és miről?). Masters, József Attila Tudományegyetem.

Ádám, Katalin (1999) A fogyasztás templomai - Bevásárlóközpontok Magyarországon - A Duna Plaza marketingtevékenysége. Masters, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 24. 09:47:43 CEST.