Badinszki, Diána (2021) A világ legsikeresebb fast fashion üzletlánca: Az Inditex. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bagi, Noémi (2021) A nők szerepe a gazdasági fejlődésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh, Gábor (2021) Logisztika és fuvarszervezés egy vállalkozó szemszögéből. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bertalan, Balázs (2021) A Magyar Telekom Nyrt. irodai ügyvitele. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bicskei, Lili (2021) A fenntartható divat vizsgálata a fogyasztói társadalmon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodó, Lilla (2021) Fogyasztói magatartás vizsgálata ruházati cikkek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodó, Noel Sebastian (2021) A fogyasztókban keltett reklámhatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bolváry, Réka (2021) Fiatalok és márkák közti viszony az okostelefonok piacán, különös tekintettel az Android operációs rendszert használó márkákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Budai, Gábor (2021) A keresőoptimalizálás hatékonysága az online marketing területein. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bujdosó, Edina (2021) Szépségápolási termékek Instagram influencerek által történő reklámozásának hatása a Z generációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Buzás, Martin (2021) A logisztika részterületeinek megjelenése egy konkrét vállalatnál – NATURTEX Gyapjú- és Tollfeldolgozó Kft. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Bárkányi, Dóra (2021) Az egyetemre jelentkező középiskolás diákok attitűdjének vizsgálata a hazai egyetemek iránt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czicza, Kristóf (2021) A tömeges személyreszabás megjelenése a vevői értékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czégény, László (2021) A bannervakság vizsgálata egy tervezett kisvállalkozás szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czékus, Melinda (2021) Intézményválasztást befolyásoló marketingkommunikációs eszközök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dobó, Gábor (2021) Vásárlói preferenciák vizsgálata a Quantrax Kft. ügyfelei körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Cintia (2021) Ártudatosság vizsgálata kávé vásárláskor egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Gergő (2021) Magyar kisüzemi sörfőzdék árazási stratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Duska, Zsolt (2021) A fiatal fogyasztókat befolyásoló tényezők a hazai autópiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Engi, Ádám (2021) Politikai marketing és perszonalizáció : a koronavírus járvány hatása Orbán Viktor személyes márkájára a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Tímea (2021) A légi utasforgalom vizsgálata fogyasztói szokások és preferenciák szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gecse, Szuzi (2021) A magyarországi diákok munkavállalását befolyásoló tényezők vizsgálata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Glasza, Flóra (2021) Karácsonyi vásárlási szokások az egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Goór, Imre (2021) Szegedi egyetemisták az albérletpiacon, a fogyasztói magatartás szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gulyás, Tünde (2021) Környezettudatos fogyasztói magatartás a Black Friday-en, a Z generáció esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gólity, Vivien (2021) A könyvkereskedelem és a fogyasztói szokások alakulása Magyarországon az online vásárlás és az elektronikus könyvek megjelenését követően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hajrán, Amanda (2021) Sportolók fogyasztói véleményének vizsgálata a funkcionális élelmiszerek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Harmath, Adrián (2021) A magyar felsőoktatásban tanuló hallgatók viszonyulása a magyar termékekhez és a Magyar Termék Nonprofit Kft. vállalathoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hídvégi, Alexa (2021) A fenntartható divat felé irányuló fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Igel, Mirella (2021) A csomagolásmentes kozmetikumok iránti igény felmérése és az arra ható tényezők feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Zsolt (2021) A vállalkozóvá válás folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jánoska, Balázs (2021) A mémek szerepe és a virális tartalom vizsgálata a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kanyó, Alexandra (2021) Az online szálláshely foglalási magatartást befolyásoló marketingkommunikációs eszközök vizsgálata, különös tekintettel a remarketingre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Karnok, Marcell (2021) A Fintech Fogyasztói Szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kelemen, Luca Viktória (2021) Fogyasztók környezettudatossága ruhavásárlás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kerkai, Kata (2021) A fogyasztói üzletválasztási döntések a kiskereskedelem FMCG szektorában az újszegedi lakosok körében vizsgálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Dominika (2021) Egy szegedi cukrászműhely nyitás előtti piacelemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Ádám Dávid (2021) Az OTC fájdalomcsillapító gyógyszerreklámok hatékonysága a fogyasztók körében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Konstantinovics, Lili (2021) Vendégelégedettség mérése a Liget Wellness és Konferencia Hotelben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Adrienn (2021) A helyi kézműves gyümölcskészítmények márkázási gyakorlata a fenntarthatóság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Károlyi, Izabella (2021) A menyasszonyok esküvő fogyasztási preferenciáinak vizsgálata kiemelt fogyasztói magatartástrendek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kérészi, Máté (2021) Az Apple iránti márkaszeretet és elkerülés vizsgálata az iPhone készülékek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Körmöczi, Flóra (2021) Az életstílus és a társadalmi státusz kapcsolata a kozmetikai cikkeket vásárlók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Magda, Dániel (2021) Szegedi pizzériák marketing tevékenységében történt változások feltárása a COVID-19 okozta lezárások hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Malina, Norbert (2021) Fogyasztói magatartás online piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mocuta, Mónika (2021) Reklámhatékonyság mérése a fiatalok körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Mohácsi, Gábor Dániel (2021) A fogyasztók magatartása az új pénzügyi termékekkel kapcsolatban - Magyar Állampapír Plusz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Moldován, Lili Rozália (2021) A Szerencsejáték Zrt. bemutatása, marketingkommunikációjának hatása a fiatal felnőttekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Barbara (2021) Hagyománykedvelő elutasítóktól a nyitott kalandvágyókig - fogyasztói szegmensek az önvezető járművek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Bence Márk (2021) A magyarországi sportszponzoráció a kézilabda példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyemcsok, Ágnes Luca (2021) A Csabai Kolbászfesztivál marketingje és turizmusformáló hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyitrai, Nóra (2021) A munkáltatói márkaépítés az Y és Z generáció körében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyúl, Krisztián (2021) Fogyasztói döntések az online videójáték-piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Kristóf (2021) Területi különbségek a társadalom elöregedésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Petényi, Anita (2021) A csomagolásmentes vásárlási szokások vizsgálata, a Covid-19 vírus megjelenésének tükrében, a szegedi fiatalokra vonatkozóan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pigniczki, Réka (2021) A márka fontossága sneakerek vásárlása során, különböző generációk esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Piri, Réka (2021) A hagyományos marketing és az online marketing hatása az Y-generációra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Pálfi, Nóra (2021) Drogériák hűségprogramjainak lojalitásra és ügyfélmegtartásra gyakorolt hatásának vizsgálata a szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pásztor, Dominika Judit (2021) A közösségi média hatása a fiatal felnőttek egészségtudatos táplálkozására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Retkes, Janka Evelin (2021) Az állatkísérlet mentes kozmetikai termékek iránti fogyasztói lojalitást befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Anna (2021) A hallgatók motiváltságát befolyásoló tényezők a távoktatásban, különös tekintettel az oktató szerepére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rácz, Zoltán (2021) Óceáni szemétből készült termékek vásárlási motivációja Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sashegyi, Edina Vanessza (2021) Miként alkalmazhat influencer marketinget hatékonyan egy kisvállalkozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sehapovic, Márk (2021) A márkaimázs szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, Katalin (2021) A Henkel Magyarország Kft. fenntarthatósági törekvései és együttműködése a Rossmann Kft.-vel. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Simon, Zsófia (2021) Marketing a lovas világban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Réka Katalin (2021) Az érzékszervek és egy hotel, hogyan lehet egy szobát minél vendégközpontúbbá tenni. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Ákos Lajos (2021) Kifizetetlen Kis- és Középvállalkozások Közberuházásokon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Martin Benjamin (2021) A Szegedi Nemzeti Színház marketingkommunikációja, nézői elégedettség vizsgálata a koronavírus-járvány idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szilasi-Horváth, Gréta (2021) Influencerek marketing tevékenységének netnográfiás vizsgálata és követőikre gyakorolt hatása az Instagram példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sztán, Lili (2021) A szépségipar környezet szennyezése – a szépségipar tudatos fogyasztásának vizsgálata szakmai és általános fogyasztói közegben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Szunyog, Zsanett (2021) Bormarketing - A Bock és Varga Pincészet marketingtevékenységének összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szász, Anna Kornélia (2021) Webanalitikai elemzés készítése egy szakdolgozati felkészülést segítő blog esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Nóra (2021) A Tesco szupermarketek elrendezésének és atmoszférájának hatása a fogyasztói magatartásra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Toldi, Janka (2021) A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának megítélése és nemzetköziesedése a külföldi hallgatók véleményének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Turi, Anita Virág (2021) A zöld marketing megítélése és lehetséges eszközei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Enikő (2021) A környezetbarát termékcímkék, mint vásárlási döntést befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Zsófia (2021) Az employer branding és a social media szerepe a munkaerő toborzásában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Annamária Judit (2021) Fogyasztói magatartásformák vizsgálata a kávézás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Blanka (2021) Nonprofit szervezetek marketingtevékenységének vizsgálata a Mosolykommandó Alapítvány példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth-Kőrffy, Gréta Felícia (2021) Reklámpiac jelenlegi helyzete, médiafogyasztási szokások a lakosság körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Dóra (2021) A Szegedi SZEFO zrt. egyes működési területeinek és termelési folyamatainak bemutatása a logisztika fontosságán keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Noé (2021) Kriptovaluták iránti vásárlási hajlandóság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Renáta (2021) A fogyasztók attitűdjei a fast fashion márkák fenntartható kezdeményezései felé. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vidéki, Annamária (2021) Városmárka-építés Budapest példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Kata (2021) Tartalommarketing az Ingatlannet.hu-n. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Virágh, Hajnalka Ildikó (2021) A koronavírus-járvány hatására megváltozott fogyasztói szokások vizsgálata az arcápolási termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vizes, Fruzsina Valéria (2021) Lakossági banki szolgáltatások vizsgálata - kvalitatív kutatási megközelítés alkalmazása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.