Badinszki, Bettina (2020) Az Inditex logisztikai folyamatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Barta, Eszter (2020) A pozitív tagsági referenciacsoportok hatása a Z generáció információkeresési szakaszára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benkő, Árpád Péter (2020) Az orvos – beteg kommunikáció sajátosságai orvos interjúk tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bereczky, Ádám András (2020) A Közösségi média szerepe a kosárlabdában a tengerentúlon és hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berki, Bianka (2020) A gerillamarketing hatékonysága és megítélése ács egyéni vállalkozó esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borboly, Bettina (2020) A környezettudatos fogyasztás a ruhavásárlási szokások kapcsán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Boros, Dóra (2020) A társadalmilag felelős fogyasztói magatartás vizsgálata a szegedi 18-29 éves nők körében arcápoló készítmények vásárlása során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Béres, Nándor András (2020) Az egészséges táplálkozás hatása a fiatal sportolók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Cicelszki, Ivett (2020) A PESO-modell elemeinek fogyasztói megítélése a POKET szebkönyvek marketingkommunikációján keresztül-különös tekintettel a szájreklámra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csenki, Zoltán (2020) Fotós és videós szolgáltatások iránti attitűd vizsgálata kis- és középvállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dobó, Zsuzsanna Réka (2020) A környezettudatos gondolkodás és kommunikáció megjelenése és hatása az elektronikus kereskedelemre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dér, Lilla (2020) A fast fashion és a fenntartható divat hatása a Z generáció fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gamsz, Renáta (2020) Hallgatói motivációk vizsgálata a GTK-n történő szakválasztás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gaudi, Boglárka (2020) A megváltozott munkaképességű munkavállalók esélyegyenlősége a munkaerőpiacon az Eaton Enterprises (Hungray) Kft. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hankó, Vivien (2020) Hogyan befolyásolják a véleményvezérek a fogyasztói döntést kozmetikai termékek esetén? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Holo, Patrik László (2020) Strukturált adatbázisok a SEO-ban: Az algoritmusok változásának hatása a felhasználói élményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Homonnay, Réka Judit (2020) A vállalatok társadalmi felelősségvállalásának fogyasztói megítélése a Lush Cosmetics példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Tibor (2020) Az account-based marketing szerepe a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jakab, Lili Éva (2020) A márkaválasztás pszichológiai háttere a sportruhák vásárlása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Janesz, Kitti Enikő (2020) Az Y és Z generáció fogyasztási szokásainak és vásárlási döntéseinek összehasonlítása a ruházati cikkek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Tímea (2020) Környezettudatos marketing és a fogyasztói magatartás kapcsolata. A fogyasztói tudatosság és motivációk élelmiszer vásárlás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kancsár, Regő (2020) Az online játékok mikrotranzakciójának gazdaságpszichológiai vonatkozásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Karsai, Dóra (2020) Ruhavásárlási szokások a Z generáció körében, fast fashion és slow fashion térnyerése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kató, Kornél (2020) A Horizont 2020 Uniós projektek menedzselése, különös tekintettel a pénzügyi jelentésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Király-Ábel, Anita (2020) A fogyasztói döntéseket befolyásoló tényezők vizsgálata az esküvői szolgáltatások piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Izabella (2020) Hírességekről alkotott véleményt befolyásoló tényezők vizsgálata több márka alkalmazása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Nikolett (2020) SZILK GlobalLog Kft. logisztikai folyamatai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Nikoletta (2020) A társadalmi célú reklámok hatásvizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Boglárka Zsófia (2020) Kulturális marketingkommunikáció a Szegedi Szabadtéri Játékoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Gabriella (2020) Egészségügyi marketing alkalmazhatósága és társadalmi felelősségvállalás a makói ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koltai, Gabriella (2020) Állati eredetű élelmiszerek fogyasztásának és megítélésének vizsgálata a fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koncz, Erika (2020) Árpreferenciák vizsgálata a borok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Korom, Zénó (2020) A kiskereskedelmi vásárlási döntési folyamat vizsgálata, különös tekintettel a mobiltelefon vásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kosztin, Attila (2020) A B2B kapcsolattartási módok vizsgálata az építőiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kotogán, Klaudia (2020) Elektromos autók gazdaságosságának vizsgálata a fogyasztók szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Károly, Miklós (2020) Ügyfélelégedettség, lojalitás és ügyfélorientáció mérése szervezeti piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lantos, Angéla (2020) Vegetáriánus és vegán fogyasztók húspótlók iránti attitűdjének vizsgálata motivációik függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lantos, Zoltán (2020) A családi vállalkozások kommunikációja és konfliktusai egy esetpéldán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Gergő (2020) A fogyasztói élményeket befolyásoló tényezők vizsgálata a napi fogyasztási cikkek piacán a Szegedi Tudományegyetem hallgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Magosi, Réka Judit (2020) A közösségi média szerepe a szegedi plazmaadók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Magyar, Angelika (2020) Generációs különbségek megnyilvánulása a fogyasztói magatartásban a Fast fashion jelenségen keresztül bemutatva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Marton, Roland (2020) A nemzetközi kereskedelem és áruszállítás környezetkárosító hatásai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Medvegy, Rebeka Dóra (2020) Biztosan környezetbarát a környezettudatos vásárló fogyasztása? – Cselekvés és eredmény közötti szakadék vizsgálata a környezettudatos fogyasztók között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Daniella (2020) Marketing célú grafikai anyagok fogyasztói észlelésének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Szabina (2020) A környezetvédelem alkalmazása marketing eszközként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nánási, Zsigmond (2020) A Soproni Óvatos Duhaj IPA bevezetésének folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ormos, Petra (2020) A fogyasztói magatartás vizsgálata az online környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Franciska (2020) A turizmus keresletének, kínálatának és hatásainak vizsgálata Makó példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Dávid (2020) A közösségi média hatása az Y és Z generáció fogyasztói magatartására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Perei, Mónika (2020) A fiatal felnőttek elvárásai a kényelmi üzletek áruválasztékával és szolgáltatásaival szemben, különös tekintettel a Coop Szolnok Zrt. üzletpolitikájára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Petényi, Zoltán (2020) Az énkép hatása a dohánymárka választásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rádi, Martin (2020) A lojalitás vizsgálata a magyar kukorica vetőmagpiacon a kapcsolati marketing tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rádóczi, Lajos István (2020) Az Európai Uniós forrásból elnyerhető támogatások nehézségeinek vizsgálata a szegedi mikrovállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Schnürlein, Henrik (2020) Közösségi média hatása a rendszeres sportolási szokások kialakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Serfőző, Aliz (2020) A fiatalok divatkövetése és a márkaimázs szerepe a fast fashion világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Somoskövi, Tamás (2020) Fogyasztói magatartása vendéglátásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Soós, Róbert (2020) Egy hazai középvállalat életútjának elemzése az Adizes életciklus modell alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabadkai, Liza (2020) E-mail alapú kapcsolattartás egy hazai ingatlanportál esetén – Hírlevélmarketing az Ingatlannet.hu példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Tímea Bianka (2020) Generációk közötti különbségek az NKM Energia Zrt.-n belül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szalma, Beáta Anna (2020) Fogyasztói magatartás vizsgálata a cukormentes üdítőitalok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szásziné Reisz, Piroska (2020) Szegedre érkező külföldi önkéntesek motivációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szécsi, Roland (2020) Fiatalok borfogyasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tamási, Csanád József (2020) A vállalati és a személyes márka kapcsolata Elon Musk példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tarjányi, Dániel (2020) Szállítmányozási tevékenység kiszervezésének gazdaságossági eredményessége az AT&KM Kft.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Trapp, Cintia Alexandra (2020) A napelemes rendszerek telepítésével foglalkozó vállalatok marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tuboly, Ágnes (2020) Vásárlói percepciók egy építőipari kereskedés arculatával kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Turzó, Ottó (2020) A Csavarker Plusz Kft ajánlórendszerének fejlesztési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Amanda Esztella (2020) Az irodai ergonómia tanulmányozása a szegedi Continental tömlő kereskedelmi irodájában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Viktória Leila (2020) Bérszámfejtés a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-nál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Törő, Kata (2020) Hogyan befolyásolja az információs technológia a marketingtevékenységet kis- és középvállalkozások körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Bence (2020) Az Employer Branding bemutatása, valamint kapcsolata az X és a Z generációval. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Emese (2020) A fiatalok médiafogyasztási szokásai és a változó igényekhez alakuló marketingstratégiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vinkó, Nóra (2020) Vámügynökségek szerepe az export és import folyamatokban. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám, Karola (2020) A munka és magánélet egyensúlya vállalkozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Újvári, Aliz (2020) A női tárgyiasítás megjelenése a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.