Item where specialization "gyógypedagógia" and date of item 2022

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]U["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z
Number of items: 58.

A

Abonyi-Tóth, Adrienn (2022) A tanulásban akadályozott tanulók fejlesztése : egy lehetséges út: a kutyás terápia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bakócz, Annamária (2022) A beszédtechnika helye és szükségessége a pedagógusképzésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balog, Zsófia (2022) A fogyatékosság reprezentációja a Békés Megyei Hírlapban (1955-1990). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Berczi, Sára (2022) Az állatasszisztált terápiák belső differenciálódásának egy újabb területe: Az állatasszisztált tanácsadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Braun, Csilla (2022) Serdülőkorú sajátos nevelési igényű gyermekek önábrázolásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cseuz, Ildikó (2022) Társállatok hatása a sajátos nevelési igényű gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós, Ágota (2022) A hidroterápia jelentősége az értelmileg akadályozott személyek fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dudás, Fanni Mónika (2022) Agresszió az iskolában, korrekció lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Nikolett (2022) Zenei stílus és a mozgásmintázat összefüggései értelmileg akadályozott személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eke, Edina Mietta (2022) Az első testvértábor megvalósulása a Magyar Rett Szindróma Alapítványnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyi, Lenke (2022) A gamification megvalósulása a gyógypedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Eszik, Doloresz (2022) Fogyatékosságok megjelenése a párizsi Notre-Dame-ban és napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fehér, Dóra Ágnes (2022) Mérsékelt intellektuális képességzavart mutató tanulók énképe és énideálja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fekete, Anna (2022) Kamaszkorú autizmus spektrum zavarral élő fiatalok szabadidős tevékenységei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Feketéné Juhász, Ágnes (2022) Szülői attitűdök a fogyatékossággal kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Függné Nagy, Andrea (2022) Az idői orientáció és fejlesztési lehetőségei tanulási nehézségek eseteiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galovicz, Gvendolin (2022) A korai fejlesztés szülőket támogató szolgáltatásainak hatása a mentális egészségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gonda, Sára Anna (2022) Az intellektuális képességzavart mutató roma gyermekek tanulási problematikája, pedagógusaik nézőpontjának vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Anita (2022) Az olvasástanítás módszerei és az olvasási képesség fejlesztése az olvasás tankönyvek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyarmati, Martina Henrietta (2022) Az autizmus spektrum zavarral rendelkező tanulók sportolási szokásai, a versenyszerű sport hatása az autizmus spektrum zavarral rendelkező tanulókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hegedűsné Országh, Olívia (2022) A talpas és a talpatlan betűtípus olvashatósága értelmileg akadályozott fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Noémi Henrietta (2022) Participatív és emancipatív oktatás a gyógypedagógia alapszakos hallgatók képzésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász, Dorina Bernadett (2022) Gyógypedagógia a háború árnyékában. Szakmai diskurzus a Magyar Gyógypedagógiai Tanárok Közlönyében (1939-1944). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhászné Bugya, Éva Edina (2022) A Kecskeméti EGYMI Juhar utcai tagintézményének története a kezdetektől a 2021/2022-es tanévig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kaszás, Dóra (2022) Testvér érkezése az autizmussal élő gyermeket nevelő családba. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kemény, Amanda (2022) Óvodáskorú gyermekek szüleinek ismerete a dadogás jelenségéről, illetve annak kezeléséről Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kohajda, Barbara Gabriella (2022) Tanulásban akadályozott fiatalok tanulási motivációja, pályaválasztási lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krix, Ivett (2022) A nyelvi késést mutató gyermekek logopédiai ellátásának változása a KOFA-teszt bevezetésének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kóródi, Andrea (2022) A televízió és az internet gyermekekre gyakorolt hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Martinné Pintér, Zsanett (2022) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai ellátása Baján és térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mihócza, Luca (2022) Új lehetőségek a dadogás terápiájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Barbara (2022) Könnyen érthető kommunikáció értelmi sérült személyekkel : a képek használatának vizsgálata egy értelmileg akadályozott tanulók számára készült tankönyvben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Móricz, Virág Kinga (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek oktatását segítő pedagógiai módszerek ismerete és használata a vajdasági magyar pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Krisztina (2022) Szemléletformálás kamaszkorú fiatalok körében saját készítésű stop-motion filmmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Novák, Dóra (2022) Pedagógusok és szülők attitűdjének, szorongásának mérése intellektuális képességzavart mutató gyermek születése esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Német, Zsófia (2022) A ló és a gyermek interakcióinak jótékony hatása a kliensre, a lovasterapeuták véleménye alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nórándt, Péter (2022) A tanulásban akadályozott tanulók jövőképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pajor, Kata (2022) A logopédiai terápiákban alkalmazható társasjátékok vizsgálata a logopédusok tapasztalatainak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Paprika, Dóra (2022) A könnyen érthető nyelv és a mese kapcsolata értelmileg akadályozott gyermekek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Peszeki, Dorina (2022) A gondnokságról alkotott vélemény: előny vagy hátrány? Kisvárosi lakóotthonban élő értelmi sérült személyek meglátásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Péli, Anna (2022) Matematikai szorongás vizsgálata a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséget mutató tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rohony, Noémi (2022) Többségi pedagógusok és gyógypedagógusok differenciáló gyakorlatának összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rónaszéki, Júlia (2022) Tanulási zavarral küzdő gyermekek helyzete az integrált oktatásban. Többségi pedagógusok vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Schimpl, Sára (2022) Tanulásban akadályozott tanulók oktatása során használt tanítási módszerek vizsgálata a pedagógusok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Barbara Rebeka (2022) Attitűdvizsgálat az ép értelmi képességű és az értelmileg akadályozott személyek szexualitásáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gyöngyi (2022) Az autizmus spektrum zavarral élő személyek jogainak megvalósulásával kapcsolatos tapasztalatok az egészségügy területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Nóra (2022) A diszlexiás hallgatók helyzete a felsőoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szokalopulosz, Hara (2022) NILD tanulási terápia hatása a figyelem és emlékezeti gunkciók fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szárics, Nikoletta (2022) Az orofaciális miofunkcionális diszfunkció (nyelvlökéses nyelés) attitűdvizsgálata logopédus szakemberek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Franciska (2022) Állatasszisztált foglalkozások a gyógypedagógiai munkában : a hangjelző kutya alkalmazásának ismteretsége a hallássérült személyek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Urlauber, Dominika (2022) Az afázia terápia eszköztára összeállításának szempontjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vastag, Tímea (2022) Az értelmi fogyatékos személyek szexualitásának és szexuális nevelésének elfogadása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Venyige, Dorina (2022) A drámapedagógia eszközeinek alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók tanítása során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vince, Erzsébet (2022) A differenciálás lehetőségei inkluzív óvodai / iskolai csoportok lovas foglalkozásán : gyógyító patások (gyermek tábor) tapasztalatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Magdolna (2022) Autizmus spektrumzavarral diagnosztizált tanulók szociometriai vizsgálata : két általános iskolai osztály vizsgálata a szociometria módszerével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zsebesi, Emma (2022) Utazó gyógypedagógia a gyakorlatban : az utazó gyógypedagógusok és a befogadó pedagógusok gyakorlati tapasztalatai és együttműködésük. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsolnai, Fanni (2022) A kézjeles kommunikáció használata tanulásban akadályozott személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zámbó, Katalin (2022) A dadogó személyekkel kapcsolatos érzékenyítés vizsgálata a közoktatási intézmények tanulói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. december 10. 09:51:21 CET.