Abonyi-Tóth, Adrienn (2022) A tanulásban akadályozott tanulók fejlesztése : egy lehetséges út: a kutyás terápia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bakócz, Annamária (2022) A beszédtechnika helye és szükségessége a pedagógusképzésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balog, Zsófia (2022) A fogyatékosság reprezentációja a Békés Megyei Hírlapban (1955-1990). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berczi, Sára (2022) Az állatasszisztált terápiák belső differenciálódásának egy újabb területe: Az állatasszisztált tanácsadás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Braun, Csilla (2022) Serdülőkorú sajátos nevelési igényű gyermekek önábrázolásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Cseuz, Ildikó (2022) Társállatok hatása a sajátos nevelési igényű gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csikós, Ágota (2022) A hidroterápia jelentősége az értelmileg akadályozott személyek fejlesztésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Fanni Mónika (2022) Agresszió az iskolában, korrekció lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Nikolett (2022) Zenei stílus és a mozgásmintázat összefüggései értelmileg akadályozott személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Eke, Edina Mietta (2022) Az első testvértábor megvalósulása a Magyar Rett Szindróma Alapítványnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Erdélyi, Lenke (2022) A gamification megvalósulása a gyógypedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Eszik, Doloresz (2022) Fogyatékosságok megjelenése a párizsi Notre-Dame-ban és napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fehér, Dóra Ágnes (2022) Mérsékelt intellektuális képességzavart mutató tanulók énképe és énideálja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fekete, Anna (2022) Kamaszkorú autizmus spektrum zavarral élő fiatalok szabadidős tevékenységei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Feketéné Juhász, Ágnes (2022) Szülői attitűdök a fogyatékossággal kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Függné Nagy, Andrea (2022) Az idői orientáció és fejlesztési lehetőségei tanulási nehézségek eseteiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Galovicz, Gvendolin (2022) A korai fejlesztés szülőket támogató szolgáltatásainak hatása a mentális egészségre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gonda, Sára Anna (2022) Az intellektuális képességzavart mutató roma gyermekek tanulási problematikája, pedagógusaik nézőpontjának vizsgálatával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gulyás, Anita (2022) Az olvasástanítás módszerei és az olvasási képesség fejlesztése az olvasás tankönyvek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gyarmati, Martina Henrietta (2022) Az autizmus spektrum zavarral rendelkező tanulók sportolási szokásai, a versenyszerű sport hatása az autizmus spektrum zavarral rendelkező tanulókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűsné Országh, Olívia (2022) A talpas és a talpatlan betűtípus olvashatósága értelmileg akadályozott fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Noémi Henrietta (2022) Participatív és emancipatív oktatás a gyógypedagógia alapszakos hallgatók képzésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Dorina Bernadett (2022) Gyógypedagógia a háború árnyékában. Szakmai diskurzus a Magyar Gyógypedagógiai Tanárok Közlönyében (1939-1944). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhászné Bugya, Éva Edina (2022) A Kecskeméti EGYMI Juhar utcai tagintézményének története a kezdetektől a 2021/2022-es tanévig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kaszás, Dóra (2022) Testvér érkezése az autizmussal élő gyermeket nevelő családba. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kemény, Amanda (2022) Óvodáskorú gyermekek szüleinek ismerete a dadogás jelenségéről, illetve annak kezeléséről Vajdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kohajda, Barbara Gabriella (2022) Tanulásban akadályozott fiatalok tanulási motivációja, pályaválasztási lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krix, Ivett (2022) A nyelvi késést mutató gyermekek logopédiai ellátásának változása a KOFA-teszt bevezetésének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kóródi, Andrea (2022) A televízió és az internet gyermekekre gyakorolt hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Martinné Pintér, Zsanett (2022) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrált óvodai ellátása Baján és térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mihócza, Luca (2022) Új lehetőségek a dadogás terápiájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Barbara (2022) Könnyen érthető kommunikáció értelmi sérült személyekkel : a képek használatának vizsgálata egy értelmileg akadályozott tanulók számára készült tankönyvben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Móricz, Virág Kinga (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek oktatását segítő pedagógiai módszerek ismerete és használata a vajdasági magyar pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Krisztina (2022) Szemléletformálás kamaszkorú fiatalok körében saját készítésű stop-motion filmmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Novák, Dóra (2022) Pedagógusok és szülők attitűdjének, szorongásának mérése intellektuális képességzavart mutató gyermek születése esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Német, Zsófia (2022) A ló és a gyermek interakcióinak jótékony hatása a kliensre, a lovasterapeuták véleménye alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nórándt, Péter (2022) A tanulásban akadályozott tanulók jövőképe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pajor, Kata (2022) A logopédiai terápiákban alkalmazható társasjátékok vizsgálata a logopédusok tapasztalatainak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Paprika, Dóra (2022) A könnyen érthető nyelv és a mese kapcsolata értelmileg akadályozott gyermekek esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Peszeki, Dorina (2022) A gondnokságról alkotott vélemény: előny vagy hátrány? Kisvárosi lakóotthonban élő értelmi sérült személyek meglátásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Péli, Anna (2022) Matematikai szorongás vizsgálata a beilleszkedési, tanulási, magatartási nehézséget mutató tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rohony, Noémi (2022) Többségi pedagógusok és gyógypedagógusok differenciáló gyakorlatának összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rónaszéki, Júlia (2022) Tanulási zavarral küzdő gyermekek helyzete az integrált oktatásban. Többségi pedagógusok vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Schimpl, Sára (2022) Tanulásban akadályozott tanulók oktatása során használt tanítási módszerek vizsgálata a pedagógusok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sipos, Barbara Rebeka (2022) Attitűdvizsgálat az ép értelmi képességű és az értelmileg akadályozott személyek szexualitásáról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Gyöngyi (2022) Az autizmus spektrum zavarral élő személyek jogainak megvalósulásával kapcsolatos tapasztalatok az egészségügy területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Nóra (2022) A diszlexiás hallgatók helyzete a felsőoktatásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szokalopulosz, Hara (2022) NILD tanulási terápia hatása a figyelem és emlékezeti gunkciók fejlesztésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szárics, Nikoletta (2022) Az orofaciális miofunkcionális diszfunkció (nyelvlökéses nyelés) attitűdvizsgálata logopédus szakemberek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Franciska (2022) Állatasszisztált foglalkozások a gyógypedagógiai munkában : a hangjelző kutya alkalmazásának ismteretsége a hallássérült személyek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Urlauber, Dominika (2022) Az afázia terápia eszköztára összeállításának szempontjai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vastag, Tímea (2022) Az értelmi fogyatékos személyek szexualitásának és szexuális nevelésének elfogadása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Venyige, Dorina (2022) A drámapedagógia eszközeinek alkalmazása tanulásban akadályozott tanulók tanítása során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vince, Erzsébet (2022) A differenciálás lehetőségei inkluzív óvodai / iskolai csoportok lovas foglalkozásán : gyógyító patások (gyermek tábor) tapasztalatai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze, Magdolna (2022) Autizmus spektrumzavarral diagnosztizált tanulók szociometriai vizsgálata : két általános iskolai osztály vizsgálata a szociometria módszerével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsebesi, Emma (2022) Utazó gyógypedagógia a gyakorlatban : az utazó gyógypedagógusok és a befogadó pedagógusok gyakorlati tapasztalatai és együttműködésük. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsolnai, Fanni (2022) A kézjeles kommunikáció használata tanulásban akadályozott személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zámbó, Katalin (2022) A dadogó személyekkel kapcsolatos érzékenyítés vizsgálata a közoktatási intézmények tanulói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.