Aigner, Petra Ildikó (2021) A szemléletformálás szükségességének vizsgálata az autizmus spektrum zavar esetében animációs film segítségével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Aladics, Evelin (2021) A mozgás hatása a sajátos nevelési igényű gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Anitics, Emese (2021) A vajdasági óvodapedagógusok hanghigiénéje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Antal, Noémi (2021) A társasjátékok felhasználási lehetőségeinek vizsgálata diszkalkulia terápiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bakacsi, Brigitta (2021) Értelmileg akadályozott fiatal felnőtt szerepe egy családi vállalkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bakó, Lajos Bence (2021) Az IKT eszközök alkalmazása az enyhén értelmi fogyatékos tanulók oktatásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balassa, Lilla (2021) A Smith-Lemli-Opitz szindróma. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bicók, Tímea (2021) Játékosítás a gyógypedagógiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bizánc, Zsuzsanna (2021) Sérült gyermek a családban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borda-Fazekas, Adrienn (2021) Tanulásban akadályozott és többségi tanulók olvasási motívumainak vizsgálata az otthoni kontextus alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borombós, Ágnes (2021) Az archasadékok ellátásának medicinális vonatkozásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borsodi, Judit (2021) „Mi a pálya?” : tanulásban akadályozott tanulók orientálódása a szakmák világában a pedagógusok véleményének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bélteki, Berta (2021) Logopédiai munka a komplex korai gyógypedagógiai fejlesztésben : jó gyakorlat a Szegedi Odú Központban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bóka, Zsanett (2021) Könnyen érthető múzeumi anyagokkal összefüggő tapasztalatok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Böjthe, Alexandra (2021) A tanulásban akadályozott tanulók idegen nyelvi kompetenciájának fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csicsiri, Dominika (2021) Sajátos nevelési igényű gyermek nevelkedésének körülményei nevelőszülőknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Deczkiné Mikecz, Julianna (2021) Kettős különlegességgel élő személyek - Sajátos Nevelési Igényű gyermekek tehetséggondozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fajt, Petra (2021) A fonológiai tudatosság vizsgálata és fejlesztésének lehetőségei nagycsoportos óvodás gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Melinda (2021) Vajdasági középiskolás diákok attitűdje a fogyatékos személyekkel és együttnevelésükkel kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Forrai, Fanni (2021) Az "A", "AZ" névelő felismerése és használata az 5;0-6;11 éves gyermekek nyelvhasználatában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Frisnyicz, Fanni (2021) A kutyával asszisztált olvasásterápia magyarországi helyzetének és lehetőségeinek vizsgálata a szakemberekkel és szülőkkel végzett attitűd vizsgálat eredményei alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fülöp, Nikoletta (2021) Kiégés veszélye a gyógypedagus munkájában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Galla, Kata (2021) Szakiskolás tanulók drog- és alkoholfogyasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gardi, Dominika (2021) Autizmus spektrumzavarral a versenysportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Harmat, Tamara (2021) Pedagógusok attitűdvizsgálata sajátos nevelési igényű tanulóik kortárskapcsolatainak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Harmati, Imre Balázs (2021) Szociális farm támogatási attitűdjének vizsgálata Békés megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hegedűs, Hanga (2021) A kevesebb néha több. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Henriett (2021) A nyelvlökéses nyelés diagnosztikájának ortodonciai vonatkozásai a logopédiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Karáth, Éva (2021) Értelmi fogyatékos személyek a keresztény közösségekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kelemen, Melinda (2021) Az életpályamodell gyógypedagógus szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kissné Gergelyfi, Melinda (2021) Tanulásban akadályozott tanulók történelem tanítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koltai, Blanka Sára (2021) Új mérőeszköz fejlesztése a lovasterápia fejlesztő hatásának kutatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kormos, Zita (2021) A Down szindrómás gyermek beszédfejlődése és a családi környezet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kosztolányi, Alexandra (2021) Az értelmileg akadályozott személyek művészeti tevékenységének jelenléte az online térben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Leila (2021) Jó gyakorlat az intellektuális képességzavarral élő személyek színházi foglalkoztatására a Baltazár Színházban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Éva (2021) Iskolás korú autista gyermekek ellátása Kunszentmárton térségében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krachun, Laura (2021) Az autizmussal élő gyermekek játéktevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kökény, Szilvia (2021) Nevelőszülőknél élő sajátos nevelési igényű gyermekek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Küsmödi, Andrea (2021) Vélemények az értelmileg akadályozott személyek csekekvőképességéről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kőszegi, Nikolett (2021) Az autizmus spektrum zavarra utaló tünetek megjelenésének és a diagnózis felállításának hatása az érintett gyermeket nevelő családokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lauer, Írisz Anna (2021) A lovasterápia és a kutyás terápia bemutatása, összehasonlítása a szabályozó dokumentumok, lovas-, kutyás terapeuták és szülők véleménye tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Marozsi, Dorina (2021) A XIX-XX. századi magyar gyógypedagógia problématörténeti áttekintése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Moravszki, Csenge Mariann (2021) A digitális oktatás hatása és a kiégés szindróma jelenségének vizsgálata gyógypedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mátrai, Anna Mária (2021) A konduktív nevelés alapelveinek, módszereinek megvalósulása különböző értelmi sérülés mentén a Bajai Óvoda, Általános Iskola, Szakiskola, Készségfejlesztő Iskola, Fejlesztő Nevelés-oktatást Végző Iskola, Kollégium és Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézményben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ménich, Laura (2021) Az értelmileg akadályozott felnőttek foglalkoztatása a dabasi Reménysugár Fogyatékosok Napközi Otthonában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Laura and Földesi, László (2021) Súlyosan-halmozottan fogyatékos felnőttek zenebefogadó magatartása társas és egyéni helyzetben, mikroanalízis használata a mozgások elemzésére és nonverbális kommunikációs képességeik feltérképezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Orosz, Edina (2021) Hátrányos helyzet hatásának vizsgálata Mezőtúr város pszichés fejlődési zavarral diagnosztizált tanulóinak elsajátítási motivációjára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pakai Bózsó, Tímea (2021) A pedagógusok és a tanulók fogyatékossággal kapcsolatos attitűdje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pápai, Petra (2021) Az online oktatás margójára : helyzetkép a "digitális gyógypedagógiáról". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Párdányiné Török, Anita (2021) Sajátos nevelési igényű gyerekek gyógypedagógiai ellátásának relevanciája a Kalocsai Speciális Gyermekotthonban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pásztorka, Bea (2021) Családtervezés változása autizmus spektrum zavarral élő gyermek nevelésének hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Péter-Gál, Szabina (2021) Az IKT szerepe a sajátos nevelési igényű gyermekek oktatásában - Fókuszban az oktatási célú robotok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ruzsáné Bordás, Éva (2021) Érzékenyítés a gyulai középiskolás diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rózsa, Georgina (2021) A vajdasági és a magyarországi egyetemisták attitűdjének összehasonlítása a fogyatékossággal kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Smith, Viktória (2021) A tanulást befolyásoló tényezők vizsgálata az enyhén értelmi fogyatékos tanulókat oktató gyógypedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Laura (2021) Új eszközök a dadogó személyek állapotmegismerésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Regina (2021) Enyhén értelmi fogyatékos gyerekek, tanulók agressziókezelése játékpedagógiai eszközökkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szekeres, Eszter (2021) A diákok fogyatékossággal kapcsolatos attitűdje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szerényi, Adrienn (2021) A babajelbeszéd alkalmazásának támogató hatása a nyelvfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Séllei, Barbara (2021) Az online oktatás hatékonysága, megvalósulása, módszerei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sós, Hajnalka (2021) A fonológiai tudatosság mérése és fejlesztése egy kiskunhalasi óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Toldiné Pauló, Márta (2021) Tanulási stratégiák vizsgálata tanulásban akadályozott tanulóknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Trepák, Kata (2021) 2-3. osztályos tanulók szókincs- és szógenerálási jellemzőinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Trója, Tímea (2021) Kora gyermekkori logopédiai ellátás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Maxima Erika (2021) A kooperatív technikák alkalmazásának összehasonlító vizsgálata 5–8. évfolyamon tanító pedagógusok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vass, Nikolett (2021) Korai kommunikációs és nyelvi fejlődés alakulása egynyelvű és kétnyelvű gyermekek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Végh, Anett (2021) Teleterápia a logopédiában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zajacz, Dávid Pál (2021) Az egyes beszédkórképek terminológiai változásai a hazai logopédiatörténet tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Érsek, Éva (2021) Szakiskolai végzettségű tanulók elhelyezkedési lehetőségének felmérése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.