Item where specialization "gazdálkodási és menedzsment" and date of item 2023

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]I["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]Q["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]U["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Y["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Á["Update/Views:jump_separator" not defined]Ó
Number of items: 176.

A

Al, Mghawish Yamama (2023) The Essence of Fashion: Navigating Brand Identity Across Fashion Niches. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Al-Haddadin, Haneen Monther Freeh (2023) Green Marketing and its Impact on Consumer Buying Behavior. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ali, Amina (2023) A vállalatok lehetséges szerepe a 2050-re kitűzött klímacélok teljesítése kapcsán : a szegedi ContiTech Rubber Industrial Kft. esetén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Atwi, Hussein (2023) Leveraging NFTs in Marketing: Strategies for Enhancing Customer Engagement and Brand Loyalty. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Baatarchuluun, Nandin Erdene (2023) International Business Culture in Mongolia. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Renáta (2023) A családi vállalkozások vezetése és utódlása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balássy, Gábor (2023) A COVID-19 első hullámának gazdasági hatása Magyarországon a mikrovállalkozások sikerességének fényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Banda, Milán (2023) Menedzsment feladatok a multinacionális vállalatok világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Baranyi, Enikő (2023) A webergonómia hatása a konverzióra - Esettanulmány a Cleanowash Kft.-ről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Batinkov, Róbert (2023) A túlnépesedés gazdasági és környezeti hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bedő, Fanni (2023) Nők férfias munkakörökben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beke, Kata (2023) A pályakezdők elvárásai a munkaerőpiacon az ösztönzésmenedzsment tekintetében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár, Alexander (2023) A Scitec Nutrition online marketingkommunikációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Brandt, Ádám (2023) A magyar lakosság energiafogyasztása az energiaválság árnyékában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, Zoltán (2023) A konvergencia régióban lévő vállalkozás projektjének fejlesztése külső forrás bevonásával – KKV vizsgálatokkal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Budincsevich, Anna (2023) A Z-generáció önkénteseinek hatása az őket foglalkoztató szervezetekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Buka, Renáta (2023) A kis-és középvállalatok finanszírozási formái és az elmúlt 15 év válságainak a működésükre gyakorolt hatásai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Fanni (2023) Digitális detox vizsgálata a fiatalok körében egy hetes tesztidőszak alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálity, Martin (2023) A labdarúgószervezetek üzleti modelljeinek változása a Covid-19 hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bányai, Balázs Richárd (2023) A technikai sportok közgazdasági háttere Európa és az Egyesült Államok vonatkozásában a 2000-es évek elején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkányi, Gábor (2023) Egy kis- és középvállalkozás és egy multinacionális cég projektmenedzsment szerkezetének összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Réka (2023) A krízis nyoma a márkán: a Volkswagen emissziós botrány a magyar fiatalok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárány, Zsuzsanna (2023) A hallgatók felsőoktatási motivációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Charkasov, Tarlan (2023) Product Policy of Huawei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csanádi, Zsófi (2023) Az online és offline fogyasztói magatartás vizsgálata a Livello di vita márka esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csebella, Orsolya (2023) A XXI. századi HR szerepe a mentális egészség megtartásában a vállalati kultúrában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csikós, Zoltán Koppány (2023) A smart money concept stratégia eredményessége a devizapiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csák, Gergő Balázs (2023) Kis- és középvállalkozások ösztönzésmenedzsmentje Csongrád-Csanád megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Császár, Noémi (2023) Kihívások az agilis szoftverfejlesztési módszertanra való áttérés közben egy nagyvállalati példán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csóti, Patrícia Rozália (2023) Elektronikus fizetési megoldások használata Kínában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csőszi, Tibor (2023) A fogyasztói magatartás változása a COVID-19 vírushelyzet hatására a vendéglátóiparban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czeglédy, Anita Flóra (2023) Degrowth: gazdasági növekedés nélküli fejlődés Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dancza, Bence (2023) Szerencsejáték Zrt. értékesítési pont nyitásának gazdasági kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Domján, Judit Alexandra (2023) Fenntarthatóság a városi közlekedésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dorka, Botond Péter (2023) A modellváltó egyetemek szervezeti struktúrájának változása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Anna (2023) Fesztivál önkéntesek motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Eilami, Nader (2023) The Impact of The Online Channels on Consumers’ Buying Behavior In the U.S. - The Study of Consumer Electronics (B2C E-Commerce). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

ElHamory, Zeina Anouar (2023) The Effect of Culture on Bargaining and Buying Attitudes of Consumers. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elek, Dominik (2023) The sources of the semiconductor shortage and its global impacts. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Elekes, Kristóf Zoltán (2023) A magyar fuvarozók és az önvezető tehergépjárművek: várakozások, attitűdök és várható iparági hatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Enkhbold, Battamir (2023) Export and Import process changes in Mongolia recently. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdenebayar, Enkhjin (2023) Financial literacy assessment among foreign students studying in Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdenebileg, Udval (2023) How does K-pop impact the South Korean economy? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Frank, Alexandra (2023) Kiégés telefonos ügyfélszolgálati munkakörben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Emőke (2023) Lakosság részvétele a helyi gazdaságfejlesztési folyamatokban a kalocsai Szentháromság tér felújításán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Földi, Krisztián (2023) The Key Success Factors of Startups in the Artificial Intelligence Industry. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Krisztián (2023) A Ryanair és a Wizz Air fogyasztói megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Ganpurev, Emujin (2023) Financial Ratio Analysis: A Comparison Study between Google, Amazon, and Microsoft (2017-2022). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gantulga, Natsagmaa (2023) Consumer Acceptance of Virtual and Augmented Realities as Destination Marketing Tools. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gholami, Hosna (2023) The Influence of Cognitive Dissonance on Consumer Behavior. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gombi, Anna (2023) A zöldterületek hatása a gazdasági és társadalmi jóllétre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Dominika Szilvia (2023) Nők a munkaerőpiac világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Gergely (2023) A Magyarországon élő, felsőfokú oktatásban tanuló hallgatók vállalkozási hajlandóságának alakulása a tanulmányaik befejezése után és az azt befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Görög, Petra (2023) A vezetés szerepe a munkavállalók sikeres ösztönzésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajasad, Ahmad Manhal Ahmad (2023) Pharmaceutical retail in Jordan VS Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajdu, Anna Szabina (2023) A magyar agrárium helyzete és lehetőségei - makro elemzés mikro szemponttal kiegészítve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Heinrich, Ágnes (2023) Public relations és hírnévépítés a szolgáltató vállalatok szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hortobágyi, Zalán (2023) A közép- és kelet-európai labdarúgó klubcsapatok szervezeti felépítése és nemzetközi kupákban való sikerességének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Dávid (2023) Az indirekt beszerzés folyamatba illesztésének hatékonysága egy középvállalatnál. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Eszter Mónika (2023) Fizetési szokások Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horák, László (2023) Vállalatok üzleti modelljeinek változásai a COVID-19 bekövetkezése után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hávris, Szandra (2023) Replika divatcikkek : milyen motivációk vezethetnek hamisított cikkek vásárlásához az X és a Z generáció körében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Héjjas, Kitti (2023) Guardian Orosháza munkáltatói márkájának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hőrich, Martin (2023) A munkahelyi jóllét az önkormányzati, illetve vállalati szférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Ivkovic, Ivandekic Andrej (2023) A körforgásos üzleti modell megjelenése és fejlesztési lehetőségei egy bútorkereskedelmi kisvállalkozás tevékenységében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Iványi, Petra (2023) Fogyasztói magatartás a hagyományos és mentes cukrászsütemények piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jankó, Marcell Zoltán (2023) Fogyasztói magatartás a streaming világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jeremiás, Jázmin Janka (2023) Puerto Rico és Görögország adósságválságának összehasonlítása a költségvetési fegyelem, alkotmányos berendezkedés, valamint a szövetségi szinttel való kapcsolat tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

José, Catarina De Sena Muengo (2023) An analysis of Financial Literacy in Recent Graduates in the Labor Market and the Job Acceptance Rate. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kadyrbekova, Aizada (2023) Purchasing products in-applications. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kaszai, Levente (2023) A sportszakmai eredményességet befolyásoló tényezők és a hatékonyság vizsgálata az OTP Bank Ligában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Keoboua, Vanida (2023) The Impact of BTS on The South Korea's Economy. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertai, András (2023) Az európai nemzetközi vasúti áruszállítás TEN-T hálózatának magyarországi szűk keresztmetszeteinek vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Kitti Kamilla (2023) A pályakezdő közgazdászok munkaerőpiaci elvárásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kincses, Bence (2023) Szegénység, hozzászokás, kitörés: A szegénységből való kilépés lehetőségei és akadályai Békés megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis-Vén, László (2023) A projekttervezés elmélete és annak gyakorlati megvalósításának összehasonlítása egy konkrét projekt elemzésén keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kispál, Kitti (2023) The importance of social media in growing brand loyalty for the LEGO company among Generation Y and X in Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Andrea (2023) Lakáscélú jelzáloghitelezés az ezredfordulótól napjainkig, különös tekintettel a családi otthonteremtési kedvezmény hitelezésben betöltött szerepére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Benedek (2023) A fiskális válságkezelés és az államadósság alakulása Magyarországon 2008 és 2019 után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Csilla (2023) Az elektromos autók elterjedése és fogyasztói megítélése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Roland (2023) Szerencsejáték használati szokások, zavarok és a Big Five személyiségjegyek kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Sára (2023) Insight of the ecosystem of the world of esports. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Anna (2023) A Coursera for SZTE marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Boglárka (2023) A sharing economy és annak magyarországi vonatkozásai a vállalkozói oldalról vizsgálva az Airbnb példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Gréta (2023) Nők vezetői pozícióban : van-e munkaerőpiaci diszkrimináció Szegeden? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Martin (2023) Airbnb, Áldás vagy Átok? Az Airbnb és hatásának vizsgálata a lakás- és albérletpiacra Budapesten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Martin (2023) A COVID-19 járvány hatása az ösztönzésmenedzsmentre a KKV szektorban. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Márta Eszter (2023) A duális képzés, mint a munkaerő pótlás eszköze. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kozma, Ágnes Anna (2023) Az elektromos autók térnyerése és megítélése Magyarországon napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kumar, Love (2023) The role of Chinese FDI in green logistics operation of a BRI host countries using triple bottom approach; Evidence from BRI host country "Pakistan". BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kármán, Szabolcs (2023) Vállalatirányítási rendszer bevezetésének előkészítése egy magyar kis- és középvállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri, Martin (2023) Milyen tényezői vannak a szurkolói lojalitásnak egy futballcsapat esetében Magyarországon? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Könyves, Sára (2023) A szegedi Praktiker raktározási folyamatai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

L

Ladocki, Viktor (2023) A munka-magánélet egyensúlyának fontossága a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Le, Thi Thanh Mai (2023) Stigma towards people with mental disorders : employers’ perspective. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lebuzova, Khalima (2023) Lavatories' Influence on Consumption Habits. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lippai, Bence (2023) Uniós projektek a kis- és középvállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lovas, Gábor Attila (2023) Egy belső logisztikai rendszer folyamat- és költségvetületi vizsgálata az MBMH Kft.-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Anett (2023) Employer Branding, avagy miként vonzzuk be az X és a Z generációs munkavállalókat? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyari, Kinga (2023) A munka és magánélet egyensúlya a mezőgazdasági családi vállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Marik, Zsuzsanna (2023) Véradással kapcsolatos attitűdök vizsgálata a lakosság körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Mazurák, Lívia (2023) Atipikus foglalkoztatási formák szerepe a munka-magánélet egyensúly megteremtésében a nők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Md, Jobayer Ibne Saidur (2023) Elevating Leather and Leather goods export from Bangladesh: Overcoming Challenges and Enhancing Competitiveness. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mehak, Aziza (2023) Women in Entrepreneurship : how social norms are affecting women’s participation in entrepreneurship in the North Pakistan? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mezei, Róbert (2023) A zenei streaming szolgáltatókkal kapcsolatos elégedettség és lojalitás a szegedi egyetemisták körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Micheli, Dominik (2023) A Coca-Cola szervezeti felépítése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Miczura, Ivett Gréta (2023) Egy fejlődő vállalkozás működése napjainkban Magyarországon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Mihály, Lívia (2023) Toborzási és kiválasztási stratégiák egy vállalat példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Laura (2023) Hogyan mentsünk meg életeket? - Véradással kapcsolatos motivációk és attitűdök vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Móricz, Emese Julianna (2023) A nők szerepe a láthatatlan kéz gazdaságában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Németh, Sára Mária (2023) Profitorientált szervezetek leghatékonyabb motivációs eszközei a Checkpoint3D tükrében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Nógrádi, Anikó (2023) Coaching, mint vezetőfejlesztési módszer. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Olasz, István (2023) A kis- és középvállalkozások finanszírozási lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Oszlács, Diána Dóra (2023) A GM Club hozzájárulása a klubtagok munkaerőpiaci kompetenciáinak fejlesztéséhez. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

P

Perecz, Diána (2023) A munkaerőpiac női szemüvegen keresztül - az Y generáció kihívásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polo, George Antoun (2023) Enhance Manufacturing Intelligence: Exploring the Ethical, Legal, and Business Dimensions of AI Adoption in the EU. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Poturak, Edina (2023) Tanári munkaelégedettség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Prakash, Ananya (2023) Challenges in the Restaurant Industry : A Comparative Study between India, Uganda, and Hungary. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Páll, Kitti (2023) A Charles River Laboratories Hungary Kft. pályázati tevékenysége. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Pósa, Dorka (2023) Hatékony cégvezetés a személyiségvonások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Póta, Sára Júlia (2023) Egy vállalatirányítási rendszer új verziójának bevezetése egy multinacionális vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Q

Qatarneh, Ranad Amjad Thalji (2023) The cross-cultural similarities and differences towards the proverb ‘money can’t buy happiness’. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Rahimli, Rahim (2023) Financial Decisions of Individuals. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rudics, Árpád (2023) Startupok és startup ökoszisztéma - A szegedi startup ökoszisztéma fejlesztésének potenciális opciói a Szegedi Tudományegyetem intézményi lehetőségeit figyelembevéve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Dávid (2023) A magyarországi romák munkaerőpiaci helyzete és azt befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Répási, Evelin (2023) Érzelmi intelligencia és vezetés kapcsolata - az eredményes vezetés kulcsa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Serfőző, Petra Dalma (2023) Fogyasztói preferenciák vizsgálata az e-book és a hagyományos könyvek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Shalata, Abdallah Ahmed Mohamed Ahmed (2023) Measuring consumer’s perception of marketing automation and its Effect on customer experience. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Zsófia (2023) Női vállalkozóvá válást befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sipos, Fanni Lili (2023) A Magyar Falvak Turisztikai Iránytűje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somlyai, Míra (2023) A szervezeti hierarchia laposításának folyamata és kihívásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somorjai, Sándor (2023) A visegrádi országok felzárkózásának vizsgálata a 2014 és 2020 közötti európai uniós programozási periódusban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Somos, Péter (2023) Viszonyulásunk a jövő futáraihoz : az önvezető szállítórobotok társadalmi elfogadása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Styaszni, Krisztina Kármen (2023) Munkavállalói preferenciák vizsgálata a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Suba, Evelin (2023) Mi motiválja a munkavállalókat Csongrád-Csanád megyében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Anita (2023) Növeld IT projekted sikerének esélyét – dolgozz a projektednek megfelelő módszertannal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Eliot (2023) Innovációk a nagyvárosi közlekedésben - Az elektromos roller (Lime) megjelenése Szegeden. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Péter (2023) Startup vállalkozások és ökoszisztéma. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Rebeka (2023) A hazai agrárszektor a 21. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szatmári, Kristóf (2023) Elektromos vagy hagyományos? Megéri a magyar fogyasztónak villanyautóval közlekedni? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentpéteri, Róbert (2023) Fogyasztói magatartás a Live-Streaming szolgáltatások terén a magyar fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szepesi, Máté (2023) Nonprofit szervezetek menedzsmentje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szlanyinka, László (2023) A Big Data és az adatelemzés hasznosítási területei a labdarúgásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szlovák, Balázs (2023) Önvezető autók fogyasztói megítélése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szporny, Armand Brendon (2023) A koronavírus hatása a magyar gazdaságra és turizmusra, különös tekintettel Szeged és térségére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szujó, Petra (2023) A vezetők, a kiégés és a munka-magánélet egyensúly. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Richárd (2023) A Z generáció a munkakörnyezetben, hogyan működik együtt a többi generációval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szél, Anikó (2023) Fiatalok a munkaerőpiacon : Szegeden és környékén jelenlévő nehézségek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Gábor István (2023) Az elmúlt három labdarúgó világbajnokság összehasonlítása a rendező országok szempontjából. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Mercédesz Vivien (2023) Üzletközi vevőkiszolgálás színvonalának vizsgálata: empirikus mérés egy vállalati példán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tankó, Hunor (2023) Szervezeti folyamatok fejlesztése a Mac-Line Hungary Kiállításszervező Kft. alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Terbe, Botond (2023) A területi tőke egyes tényezőinek vizsgálata vidékies térségekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tick, Zsófia (2023) Szeged fejlettségi szintjének vizsgálata az okos város szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tordai, Boróka (2023) Hírlevélmarketing és hírlevélstratégia kialakítása kisvállalatok vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Blanka (2023) Digitális marketingeszközök hatása az impulzusvásárlásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Cecília (2023) A Dél-alföldi lovasturizmus alakulása napjainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Gergő (2023) A sikeres vállalkozóvá válást befolyásoló tényezők négy hazai vállalkozás esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Regina Edit (2023) Vezetői konfliktuskezelési módszerek a NAV bűnügyi igazgatói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Uddin, Ghayas (2023) Stock Return of Investment Bank(s): "An Empirical Analysis of the sensitivity of Morgan Stanley’s Stock Return to Interest Rates, Exchange Rates, and the S&P 500 Index, both Individually and Collectively. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vankó, Lili (2023) Esztétika alapú fogyasztói döntéshozatal az étkezésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Dorina Lili (2023) A HR osztály bevezetése egy konyhabútor gyártó vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vecsernyés, Dzsenifer Mónika (2023) A Kínai Népköztársaság gazdasági és politikai jelenléte az afrikai kontinensen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Bianka (2023) Belső képzések sikerességének értékelése egy autógyártó vállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Lili (2023) Az impulzusvásárlás és a személyiségjegyek kapcsolata a 20-64 éves magyar fogyasztók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Gréta (2023) Cafetéria rendszer lehetőségei a Csongrád-Csanád vármegyei munkavállalók szemszögéből és ennek ösztönző ereje kikapcsolódásra és sportolásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Végh, Máté (2023) Projekttervezés a nagyvállalati szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Y

Yang, Cheng (2023) A Study of Customer Relationship Management Strategies in W Hotel in the Post-Epidemic Period. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zarti, Malak (2023) The Impact of Social Media Activities of Influencers in the Fashion Industry Case of Chanel and Dior. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zhao, Lizhou (2023) Two-Child Policy and Consumption Patterns in China. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zolnay, Dávid Sámuel (2023) Startup ötlet megvalósításának első lépései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zombori, Dominik (2023) Fiatalok sikeres vállalkozóvá válása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsadányi, Fanni (2023) A környezettudatosság, mint az online ruhavásárlást befolyásoló tényező. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsolnai, Lea (2023) The experience of coffee drinking: tangible and intangible elements of coffee shops and their importance in terms of customer decisions. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zöld, Bernadett (2023) Munkaerőpiaci kompetenciák vizsgálata a pályakezdő diplomások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Árvai, Péter (2023) Az innováció külső és belső tényezői egy szállítmányozó cég példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ó

Ónodi, Leona (2023) Pénzbeli és nem pénzbeli ösztönzők motiváló ereje munkavállalói szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. április 24. 06:46:04 CEST.