![]() | Up a level |
Balássy, Gábor (2023) A COVID-19 első hullámának gazdasági hatása Magyarországon a mikrovállalkozások sikerességének fényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Banda, Milán (2023) Menedzsment feladatok a multinacionális vállalatok világában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Brandt, Ádám (2023) A magyar lakosság energiafogyasztása az energiaválság árnyékában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Buka, Renáta (2023) A kis-és középvállalatok finanszírozási formái és az elmúlt 15 év válságainak a működésükre gyakorolt hatásai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Charkasov, Tarlan (2023) Product Policy of Huawei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csanádi, Zsófi (2023) Az online és offline fogyasztói magatartás vizsgálata a Livello di vita márka esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Császár, Noémi (2023) Kihívások az agilis szoftverfejlesztési módszertanra való áttérés közben egy nagyvállalati példán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csóti, Patrícia Rozália (2023) Elektronikus fizetési megoldások használata Kínában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Eilami, Nader (2023) The Impact of The Online Channels on Consumers’ Buying Behavior In the U.S. - The Study of Consumer Electronics (B2C E-Commerce). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hortobágyi, Zalán (2023) A közép- és kelet-európai labdarúgó klubcsapatok szervezeti felépítése és nemzetközi kupákban való sikerességének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Eszter Mónika (2023) Fizetési szokások Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Jeremiás, Jázmin Janka (2023) Puerto Rico és Görögország adósságválságának összehasonlítása a költségvetési fegyelem, alkotmányos berendezkedés, valamint a szövetségi szinttel való kapcsolat tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kaszai, Levente (2023) A sportszakmai eredményességet befolyásoló tényezők és a hatékonyság vizsgálata az OTP Bank Ligában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kincses, Bence (2023) Szegénység, hozzászokás, kitörés: A szegénységből való kilépés lehetőségei és akadályai Békés megyében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Andrea (2023) Lakáscélú jelzáloghitelezés az ezredfordulótól napjainkig, különös tekintettel a családi otthonteremtési kedvezmény hitelezésben betöltött szerepére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Benedek (2023) A fiskális válságkezelés és az államadósság alakulása Magyarországon 2008 és 2019 után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kármán, Szabolcs (2023) Vállalatirányítási rendszer bevezetésének előkészítése egy magyar kis- és középvállalatnál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ladocki, Viktor (2023) A munka-magánélet egyensúlyának fontossága a Z generáció körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lévai, Anett (2023) Employer Branding, avagy miként vonzzuk be az X és a Z generációs munkavállalókat? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Micheli, Dominik (2023) A Coca-Cola szervezeti felépítése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Miczura, Ivett Gréta (2023) Egy fejlődő vállalkozás működése napjainkban Magyarországon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Laura (2023) Hogyan mentsünk meg életeket? - Véradással kapcsolatos motivációk és attitűdök vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Oszlács, Diána Dóra (2023) A GM Club hozzájárulása a klubtagok munkaerőpiaci kompetenciáinak fejlesztéséhez. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.
Somos, Péter (2023) Viszonyulásunk a jövő futáraihoz : az önvezető szállítórobotok társadalmi elfogadása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Suba, Evelin (2023) Mi motiválja a munkavállalókat Csongrád-Csanád megyében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Anita (2023) Növeld IT projekted sikerének esélyét – dolgozz a projektednek megfelelő módszertannal. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szlanyinka, László (2023) A Big Data és az adatelemzés hasznosítási területei a labdarúgásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szujó, Petra (2023) A vezetők, a kiégés és a munka-magánélet egyensúly. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Terbe, Botond (2023) A területi tőke egyes tényezőinek vizsgálata vidékies térségekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tordai, Boróka (2023) Hírlevélmarketing és hírlevélstratégia kialakítása kisvállalatok vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Török, Gergő (2023) A sikeres vállalkozóvá válást befolyásoló tényezők négy hazai vállalkozás esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsadányi, Fanni (2023) A környezettudatosság, mint az online ruhavásárlást befolyásoló tényező. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.