Ambrus, Dániel (2015) Telephelyválasztási motivációk és tényezők Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bahor, Andrea Éva (2015) A kapcsolati protfólió alkalmazása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh, Emese (2015) A kis- és középvállalkozások finanszírozásának problémái és lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh, Réka (2015) Az SZTE Gazdaságtudományi Karán tanuló diákok énhatékonyságának és motivációjának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Balázs, Sebestyén (2015) Az NFL-ben alkalmazott bérezési rendszer jellegzetességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bankós, Henrietta (2015) Egy egészségügyi szolgáltató finanszírozásának és számvitelének speciális kérdései. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bartha, Anita (2015) A hagyományos és új típusú értékesítési csatornák szerepe a biztosítók életében és továbbfejlődési lehetőségeik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Benák, Tünde (2015) Toborzási és kiválasztási rendszer fejlődése az ANGEX 2004 Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Berényi, Lilla (2015) A munkahelyi egészségfejlesztés, mint megtérülő HR-beruházás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Blaskó, Brigitta (2015) A fogyasztói tudatosság és környezetének vizsgálata Magyarországon és az Egyesült Királyságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Borboláné Szakács, Mária (2015) Községi önkormányzatok kötelező feladatellátása és annak finanszírozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Budai, Csaba (2015) A szerencsejáték és a játékfüggőség helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Budai, Mátyás (2015) Kompetenciák a szervezetben : Esettanulmány a vezetői kompetenciák összehasonlításáról Fejlesztő Központ alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Börcsök, Antal (2015) Támogatott hitellehetőségek a KKV-k és az agrárvállalatok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Caimacan, Anna (2015) Békéscsaba lakosságának helyben tartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csapó, Gergely Gábor (2015) Az Ingatlannet.hu által használt online hirdetési eszközök és az online hirdetések során elért eredmények elemző bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Cseriné Posztós, Krisztina (2015) Helyi adópolitika Hódmezővásárhelyen. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csernik, Dorina (2015) Stressz a munkahelyen, stressz a szakmai gyakorlatukat végző diákok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csiki, Máté (2015) A magyar fiskális politika útkeresése a Balti és a Visegrádi államok tapasztalatainak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csiszár, Nóra (2015) Az Emberi Fejlődés Indexének kritikai elemzése a BRICS országok példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csontos, Blanka Gréta (2015) A nonverbális kommunikáció megfigyelése a humánmenedzsment területein. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csukonyi, Éva (2015) GoPro: Milyen hatással van az extrém sportok népszerűségére a közösségi média? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Czékus, Claudia (2015) Finnország versenyképessége az Európai Unióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Deák, Dorina Kitti (2015) Szeged Megyei Jogú Város közforgalmú közösségi közlekedési színvonalának fejlesztése vállalati és önkormányzati oldalról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Dóra (2015) Pénzügyi kultúra fejlesztése a szülők zsebpénz adási szokásain keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dunai, Szilvia (2015) A magyar fitnesz vállalkozások marketing tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dékány, Emese (2015) A sikeres vállalati vezetők, vállalkozók kommunikációs technikái és egyéb műhelytitkai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Alexandra Edit (2015) Közigazgatási emberi erőfforás menedzsment bemutatása. Vajon vonzó lehetőség napjainkban a közszférában elhelyezkedni? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Tamás (2015) Kompetenciák a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Zoltán (2015) Tőzsdén való kereskedés technikai eszközökkel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ferenczi, Beáta (2015) Németország megújuló energiafordulata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gajdács, Ágnes (2015) A villamosenergia-szolgáltatók marketingstratégiáiban és a fogyasztói magatartásban bekövetkező változások vizsgálata a piaci liberalizáció és a rezsicsökkentés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Galó, Tímea (2015) Vevőelégedettség, egy kávézó esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gerőcs, Ibolya (2015) Elektronikus kereskedelmi megoldások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gombos, Dávid Zoltán (2015) Az Y generáció álláskeresési motivációjának, érdeklődésének feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gombos, Géza (2015) A magyar mezőgazdaság finanszírozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Gubek, Emese (2015) Marketing és kultúra kapcsolata a japán társadalom tradicionális jegyeinek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Győrfi, Gábor (2015) Tudatos-e a szegedi vásárló? Fogyasztói magatartás vizsgálata az elektronikai cikket vásárló szegedi fiatal felnőttek körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Győri, Ádám (2015) A Mercedes-Benz Gyár hatása a Kecskeméti Főiskola GAMF karára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Göcző, Dénes (2015) Növekedés időszaka: csak hitellel? Other, Szegedi Tudományegyetem.
Harmath, Zoltán (2015) A monetáris politika : a magyar és a lengyel jegybank inflációs célkövetésének összehasonlítása 2006-2014. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hirsch, Nóra (2015) Időzített bomba? A magyar egészségügy humánerőforrás problémái, kihívásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hricsovinyi, Dávid (2015) Az OTP CSR tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Janka, Zsuzsanna (2015) Egyetemi fenntarthatóság - A Szegedi Tudományegyetem vizsgálata a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kardos, Ádám (2015) A fogyasztói elégedettség és a lojalitás vizsgálata a Balástyai Pékségnél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Bence Gábor (2015) Az elégedettség és a lojalitás kapcsolata az Adidas sportruházati terméket használók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Klapcsik, Péter (2015) Google - az ötlettől a digitális forradalomig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Miklós Ferenc (2015) Az 1873-as válság Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Tamás (2015) A magyar klaszterpolitika jellemzői és értékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Koós, Brigitta (2015) A Baki-Trans Kft. új telephelyének megvalósításához felhasznált Európai Unió által elnyert pályázat sajátosságai és bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Krajnyák, Cintia (2015) Az alternatív energia felhasználására való berendezkedés és annak támogatásának megítélése az egyetemi hallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kunos, Bálint (2015) HR kontrolling a gyakorlatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kálmán, Zita (2015) A Szegedi Nemzeti Gitárfesztivál szervezési folyamatának elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kárász, Anna (2015) Karrierfejlesztés az élsportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kóra, Dániel (2015) A Contitech Rubber Industrial Kft-nél értékesített magas nyomású tömlők nettó árbevétele és a nyersolaj világpiaci ára közötti összefüggés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kósa, Krisztina (2015) Az EU által nyjtott támogatások hatása és szerepe az agrárszektroban tevékenykedő Pankota-Flex Kft. gazdálkodásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kószó, Tímea Edina (2015) Stratégiaalkotás és változásmenedzsment klaszteresedett kisvállalatoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lakatos, Krisztián (2015) Villamosenergia fogyasztók csoportosítása és összehasonlítása klaszterelemzéssel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lukács, Zsófia (2015) A migráció hatása az Európai Unióra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Majdán, Alexandra (2015) A klímaváltozás közgazdasági hatásai az Európai Unió gazdaságára a mezőgazdaság és turizmus aspektusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Makai, Máté (2015) Dinamikus kapcsolati képességek a stratégiai menedzsment nézőpontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mandák, Attila Dávid (2015) A vezető szerepe a vállalati innovativitásban a szakirodalom tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Marsal, Tamás (2015) A munkavégzés során ülve töltött idő és hatásai - Felmérés a Szegedi Tudományegyetem oktatóinak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Matuskáné Petrusán, Anita (2015) A jelenlegi magyar nyugdíjrendszer kialakulása és a napjainkban elérhető államilag támogatott nyugdíjcélú megtakarítások bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Meszlényi, Petra (2015) A Volán társaságok átalakulása a Dél-Alföldön : a DAKK Zrt. új Kollektív Szerződése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Miskolczi, Andrea (2015) Fogyasztói motivációk az online és hagyományos vásárlások során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Daniella (2015) A tudásmenedzsment és az e-learning alkalmazása egy magyarországi bankban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Dávid (2015) A flexicurity koncepciójának bemutatása Dánia példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Gergő (2015) A szövetkezeti hitelintézeti szektor átalakítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Ildikó (2015) Apple piaci értéke és pozíciója. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Katalin (2015) Lakás- takarékpénztárak Magyarországon. A lakásszámla sikerességének tényezői a Fundamenta Lakáskassza Zrt. működésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Krisztina (2015) Az AEO-tanúsítvány bemutatása a Contitech Rubber Industial Kft. gyakorlati példájával. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagyné Fejér, Emese (2015) A Csongrád megyei Kereskedelmi és Iparkamara vállalkozási- és üzletfejlesztési tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nánási, Adrienn (2015) A megváltozott munkaszemlélet és a feltétel nélküli alapjövedelem. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh, Gabriella (2015) A magyarországi háztartások megtakarításainak összehasonlítása a 2000-2007-es és 2008-2014-es időszakok között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ottlik, Rita (2015) A "megfoghatatlan" gazdasági esemény elemzése az adóellenőr szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papdi, Bertalan (2015) Vállalkozásokkal szembeni hazai attitűd. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Krisztián (2015) A Visegrádi négyek válságkezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Máté (2015) A humán erőforrás menedzsment trendjei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Sára (2015) A magyar reklámozás és reklámpszichológia 1900 és 1940 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pintér, Zsolt (2015) A Borsodi sörgyár ízesített söreinek bevezése és azok sikerei a hazai sörpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Podoski, Nóra Katalin (2015) Mi segítheti a többgyermes anyát a munka-magánélet közti egyensúly megteremtésében? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pusztafi, Gréta (2015) Csoportos döntéshozatal és hatása az egyéni teljesítményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rozgonyi, Zsolt (2015) A gazdasági válság hatása a magyar lakáspiacra, és a lakóingatlanba fektetőkre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rác, Márta (2015) A nagyvállalati növekedés csoportosítása és a horizontális integráció a ContiTech Fluid Automative Kft.életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rózsa, Katalin (2015) Szeged megyei jogú város adóbevételeinek alakulása és elemzése a 2008 és 2014 közötti időszakban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Savolt, Dániel (2015) Az Aegon Magyarország Zrt. Békés megyei Igazgatóságának fejlődése statisztikai és menedzsment szempontból. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Simai, Dávid (2015) Az Európai Monetáris Unió mint optimális valutaövezet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sinkó, Attila (2015) Gazdaságpolitikai harmonizáció az Európai Unióban, adózási anomáliák és feloldásuk. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Siposné Borbás, Lilla Edina (2015) A formális mentori rendszer kiépítése, működtetése, pozitív hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Somodi, Ágnes Veronika (2015) A szegedi TDM: realitás vagy délibáb? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Emese (2015) Az élelmiszeripari hungarikumok piaci helyzete és marketing elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Ildikó (2015) Virágeszenciák fogyasztóinak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, László Norbert (2015) Szimbolikus fogyasztás: A márkák imázsának szerepe a fogyasztói döntéshozatalban, a márkaszemélyiség és az énkép közötti kapcsolat, a márkák szimbolikus tartalmának ábrázolása, parfümvásárlási szokások vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Tamás (2015) A rendszerváltás utáni magyar gazdaságpolitika elemzése a gazdasági ciklusok aspektusából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szatmári, János Gergely (2015) Magyarország versenyképessége az EU-ban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szente, Sándor (2015) Magyarország imázsa határátlépéskor - Röszke felől. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Székely, Zsófia Ilona (2015) Magyarország idegenforgalmi tendenciáinak elemzése 2008 és 2013 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szőke, Andrea Petra (2015) Business marketing, a szervezetek közötti kapcsolattartási módok, csatornák hatása a kapcsolat alakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs, Sándor (2015) A startup inkubáció és akceleráció működése és sikeressége Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Sápi, Zoltán Tamás (2015) A Naturtex-SZTE-SZEDEÁK kosárlabda egyesületének jelenlegi marketing tevékenysége és potenciális fejlődési lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tabajdi, Gabriella (2015) Kelet-Közép-Európa országainak gazdasága a rendszerváltástól az EU-tagságig - Az átmeneti tinzenöt éve. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Nikoletta (2015) Esélyegyenlőség a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tombácz, Vanessza (2015) Az orvos-beteg kommunikáció vizsgálata orvosi szemszögből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Barbara (2015) Az Y generáció álláskeresési és munkavállalási attitűdjei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Máté (2015) Online marketing megoldások a Facebook és a mobilmarketing területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth, Réka (2015) A CSR munkavállalók felé irányuló programjainak hatása a jóllétre és a teljesítményre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga, Andor (2015) A nonbusiness marketing jelentősége a vállalatok életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vízhányó, Ferenc (2015) A Herz márka újrabevezetése és piaci sikeressége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Vörös, Anita (2015) Nemek fogyasztói magatartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zalányi, Áron Sámuel (2015) Magyar-kínai üzleti kapcsolatok sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsikla, Andrea (2015) A munkahelyi stressz és egészségfejlesztés vizsgálata a kis- és középvállalkozások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zsóri, Nikolett (2015) A humán kontrolling gyakorlata és befolyása a vállalati életre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zubrecki, Tímea (2015) Az egyes vezetési stílusok elemzése, s ezek hatékonysága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Ábrahám, Kristóf Gábor (2015) A kis- és középvállalkozások támogatása a finanszírozást és innovációt támogató intézményeken keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.