A villamosenergia-szolgáltatók marketingstratégiáiban és a fogyasztói magatartásban bekövetkező változások vizsgálata a piaci liberalizáció és a rezsicsökkentés tükrében

Gajdács, Ágnes (2015) A villamosenergia-szolgáltatók marketingstratégiáiban és a fogyasztói magatartásban bekövetkező változások vizsgálata a piaci liberalizáció és a rezsicsökkentés tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_gajdacs_agnes.pdf] PDF
2015_gajdacs_agnes.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (548kB)

English title

Investigation of the changes in electricity suppliers' marketing strategies and in consumer behavior in consequence of market liberalization and overhead reduction

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hetesi, Erzsébet
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 07. 12:49
Last Modified: 2019. Nov. 07. 12:49
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81804

Actions (login required)

View Item View Item