Item where specialization "óvodapedagógus" and date of item 2022

Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators["Update/Views:group_separator" not defined]No Grouping
Jump to: A["Update/Views:jump_separator" not defined]B["Update/Views:jump_separator" not defined]C["Update/Views:jump_separator" not defined]D["Update/Views:jump_separator" not defined]E["Update/Views:jump_separator" not defined]F["Update/Views:jump_separator" not defined]G["Update/Views:jump_separator" not defined]H["Update/Views:jump_separator" not defined]J["Update/Views:jump_separator" not defined]K["Update/Views:jump_separator" not defined]L["Update/Views:jump_separator" not defined]M["Update/Views:jump_separator" not defined]N["Update/Views:jump_separator" not defined]O["Update/Views:jump_separator" not defined]P["Update/Views:jump_separator" not defined]R["Update/Views:jump_separator" not defined]S["Update/Views:jump_separator" not defined]T["Update/Views:jump_separator" not defined]U["Update/Views:jump_separator" not defined]V["Update/Views:jump_separator" not defined]Z["Update/Views:jump_separator" not defined]Á
Number of items: 84.

A

Andó Györgyné Ésik, Klára (2022) A játék szerepe az óvodai tehetséggondozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Bacsó, Vanessza (2022) Montessori-pedagógia alkalmazási lehetőségei az óvodapedagógia területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi, Dominika (2022) A napirend szerepe az egészségtudatos magatartás kialakításában az óvodapedagógusok és a szülők véleménye szerint. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakó, Rebeka (2022) A festészet hatása a gyermekek vizuális kifejezőképességére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Boglárka (2022) Az IKT eszközök hatása az óvodáskorú gyermekek szókincsére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balázs, Szabina (2022) Az interaktív mesekönyvek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bikádi, Ramóna (2022) A kommunikáció és a szocializáció kapcsolata az anyanyelvi nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bitó, Fruzsina (2022) Gyermekrajz fejlődése a firkától a komplett családrajzig. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Boda, Veronika (2022) Óvodapedagógus hiány és következményei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Annabella (2022) Színházi nevelés az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bogdán, Anna Sára (2022) A múzeumi programok nevelési-oktatási lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bogáromi, Boglárka (2022) A waldorf pedagógia alkalmazási lehetőségei az óvodapedagógia területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bálint, Lilla (2022) Óvodapedagógusok attitűdje a korai kétnyelvűséggel kapcsolatban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Canjavec Bogáta, Piroska (2022) A Diagnosztikus fejlődésvizsgáló rendszer alkalmazása a Szivárvány csoportban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csabai, Nóra Klaudia (2022) IKT eszközök elterjedése az óvodáskorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csákvári, Daniella (2022) A Milyen színű a boldogság? című képeskönyv értelmezése és hatása a kisgyermek és felnőtt befogadókra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dékány, Kira (2022) A nevelői minták szerepe a személyiség fejlődésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Egyed-Gazdag, Csilla (2022) Megfér-e egymás mellett az írott és az animált mese? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erődi, Réka (2022) A technológia hatása az óvodáskorú gyermekek szocializációjára a 21. század első évtizedében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erős, Denisa (2022) Mesehallgatás hatása az érzelmi intelligenciára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fekete, Dzsennifer (2022) A mozgás szerepe a gyermek személyiségfejlődésében : mozgásterápiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Flaisz, Dóra (2022) Attitűdvizsgálat a keceli óvodapedagógusok körében az integrált nevelésről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fonádné Sándor, Cintia Kitti (2022) Az IKT eszközök hatása az olvasáskultúra kialakulására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fülöp, Laura (2022) Sakk és pedagógia : amit a sakk nyújthat a gyermeknek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gilicze, Diána (2022) A számfogalom kialakítása az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Grácin, Edit (2022) A válás hatása az óvodáskorú gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Lili (2022) A család, az óvodapedagógus és az óvoda szerepe a szocializációban: az óvodáskori barátságok vizsgálata a szociometria módszerével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyergyói, Fanni (2022) A halál téma megjelenése a gyermekkönyvekben, hatása a 3-6 éves korosztályra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gálfi, Bernadett (2022) A festészet szerepe az esztétikai nevelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gémes, Kármen Gréta (2022) A családból való kiemelés hatása óvodáskorú gyermekek személyiségfejlődésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hanák, Adél (2022) A Vajdasági magyar óvodák nevelési sajátosságai az 1970-es és 1980-as években. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jázmin, Fanni (2022) Lehet-e "Zöld" egy nem Zöld Óvoda? : a környezeti neveléssel és a környezetvédelemmel kapcsolatos lehetőségek az óvodán belül és azon kívül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Karai, Fruzsina (2022) A Waldorf Óvoda választásának szülői motivációi egy vizsgálat tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karaszné Varga, Klára (2022) Pöttyös Panni régen és most : óvodapedagógusok mesepreferenciájának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Királyné Tóth, Renáta (2022) Az óvodáskorú gyermekek mese iránti érdeklődésének feltérképezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Dorottya Petra (2022) Étkezési típusok összehasonlítása - azonosságok és különbségek az óvodai és otthoni étkezések között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Imola (2022) Autizmus spektrum zavarral élő gyermekek óvodai közösségbe történő integrációja. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Renáta (2022) A beszoktatás és a kötődés kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kling, Klaudia (2022) Veszteségek és gyászfeldolgozás : esettanulmány. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Anita (2022) A jó és a gonosz ábrázolása a mesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Enikő (2022) Erőszak a négy fal között : esettanulmány. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lavati, Nelli (2022) A figyelemzavar és a hiperaktivitás az óvodáskorúak körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lőrincz, Eszter (2022) Bendek Elek munkássága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mogyorósi, Janka (2022) Az egyszülős családban nevelkedés hatása a gyermekekre, az apa szerepének hiánya. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mucsi, Sarolta Titanilla (2022) A könyvtár és a mese hatása az óvodáskorú kisgyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mészáros, Laura (2022) Az ikrek szocializációja az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nyilas, Réka (2022) A hetvenes évek és a modernkori mesék közti különbség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Bettina Ágota (2022) Davide Cali: Az ellenség című művének értelmezése és befogadókra gyakorolt hatásának vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oláh, Daniella Kíra (2022) Számfogalom utca Játékvárosban : a számfogalom alakítása az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ország, Lili (2022) Tabutémák óvodáskorban, azon belül a halál téma feldolgozása képeskönyvekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papdi, Alexandra (2022) Pedagógus pályaelhagyás motivációi. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pataki, Fanni Vanessza (2022) Apák szerepének megnyilvánulása a gyermekrajzokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Patyi, Klaudia (2022) A válás hatása a gyermek viselkedésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pécsiné Kormos, Renáta (2022) Kötődési problémák megnyilvánulása beszoktatás esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radnai, Renáta (2022) A sajátos nevelési igényű gyermekek integrációja a hódmezővásárhelyi Szabadság téri óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Répás, Viktória Hajnalka (2022) "Melyik könyvet szeretnéd? avagy milyen szempontok alapján választanak könyvet a gyerekek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Selymesi, Leontina (2022) Magyarszentmihályi és deszki óvoda összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sikabonyi, Réka (2022) Pandémia az óvodában : a Covid-19 vírus hatása az óvodai nevelésre, szülőkkel való kapcsolattartásra és a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Szabina (2022) "A családom" : a gyermek világképének megjelenése a családrajzokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakál, Kata (2022) Kezemben a lelkem - Bábjáték az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szerletics, Lilla (2022) Vizuális technikák alkalmazási lehetőségei az életkori sajátosságok tükrében : plasztikai munka az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilasi, Júlia (2022) COVID-19 hatása a gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Judit (2022) Gyermekbántalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szélpál, Cintia Kitti (2022) A magatartászavarral rendelkező gyermekek integrálásának megvalósulása a magyarországi óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Széni, Csenge (2022) A terápiás mesék hatása az óvodás korú gyermekekre : Aurélie Chien Chow Chine: Gaston érzelmei könyvsorozat. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szép, Daniella (2022) Az anyanyelv elsajátítás zavarai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Orsolya Mária (2022) A mese hatása a gyermekekre és a gyermeki lélekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Telek, Szimonetta Petra (2022) Gyász- és veszteségfeldolgozás 3-7 korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Terhes, Anna Zsuzsanna (2022) Játék szerepe a mozgásfejlesztésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tisóczki, Angelika (2022) Sárkányok a mesékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Evelin (2022) Differenciálás lehetőségei az Orgoványi Napközi Otthonos Óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Kamilla (2022) Az olvasási szokások változása óvodás korban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Réka (2022) Brunszvik Teréz munkássága és az óvodáztatás kezdetei hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ulics, Milán (2022) A tehetséggondozás elméleti háttere, megvalósításának gyakorlata Szegeden és Berettyóújfaluban működő óvodákban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadász, Vivien (2022) A digitális világ hatása a beszédfejlődésre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vajger, Zsófia (2022) Családi traumák lehetséges viselkedésbeli megjelenése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vancsura-Nagy, Tímea (2022) Mozgáskorlátozott gyermekek óvodai integrált nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Klaudia (2022) Digitális oktatás az óvodában a Koronavírus ideje alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Veszprémi, Réka (2022) "Állati" terápiák : kutyaterápia az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida, Viktória (2022) A Reformpedagógia megjelenése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zoboki, Anna (2022) Az apa szerepe az óvodás korú gyermek életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsótér, Szilvia (2022) A kreativitás vizsgálata a mesebefejezés módszerével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zvara, Bianka (2022) IKT eszközök használata az óvodások körében : a hallott mese és az IKT eszközön közvetített mese hatásai közötti különbség. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Á

Ádámszki, Virág (2022) A down-szindrómás gyermekek integrációja az óvodában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2025. március 23. 15:18:07 CET.