Antal, Bettina (2018) A fogyatékos személyekkel kapcsolatos attitűd a tornyosi Tömörkény István Általános Iskola felső tagozatos tanulói körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bondár, Bernadett (2018) Értelmileg akadályozott óvodás korú gyermekek szókincsfejlesztésének lehetőségei a Kozmutza intézményben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Enyedi, Fruzsina (2018) Augmentatív és alternatív kommunikáció bevezetése értelmileg akadályozott gyermekek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas, Dianna (2018) Az értelmileg akadályozott felnőttek intézményes ellátásának lehetőségei-Szeged és környéke. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Fodor, Adrienn (2018) A roma gyerekek sikertelenségének okai az óvodai nevelésben, általános iskolai oktatásban, valamit továbbtanulási esélyeik. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváthné Varga, Gyöngyi (2018) A különféle fogyatékosságú integráltan tanuló gyermekek utazótanári ellátásának vizsgálata szegedi középiskolások körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Hrabovszkiné Zsömbörgi, Emese (2018) Koragyermekkori intervenció Békéscsabán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Petra (2018) Értelmileg akadályozott fiatalok és felnőttek szexuális nevelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kelemen, Patrik (2018) Autizmus spektrumba tartozó gyermekek családjának az életminősége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kemény, Amanda (2018) "Gyógypedagógiai osztály" egy vajdasági iskolában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kerec, Suzan (2018) Fogyatékossággal kapcsolatos attitűd egészségügyi és gyógypedagógia alapszakos hallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szöginé Verba, Andrea Judit (2018) A várva várt gyermek: Szülők érzelmi reakciói a fogyatékosság tényére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Sárosi, Réka (2018) Szerbiai sajátos nevelési igényű gyerekek az oktatásban - utak és lehetőségek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Tószeczki, Réka (2018) Az autista gyermekek társas kapcsolatainak alakulása a szabadidős tevékenységek során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.