Item where faculty "Faculty of Economics and Business Administration" and date of item 2021

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | W | Y | Z | Ö
Number of items: 394.

A

Acsai, Bianka (2021) Kis- és középvállalkozások digitális érettsége: a COVID-19 hatása a kis- és középvállalkozások digitalizációjára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Adoui, Yamina (2021) A dél-alföldi vendéglátó szektor pénzügyi helyzetének vizsgálata a világjárvány alatt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Agócs, Fanni (2021) A 2010 óta bevezetett magyarországi családpolitikai támogatások hatása a lakáspiacra és népességre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Agócs, Vanda Barbara (2021) A madárinfluenza hatása a Bács-Tak Kft. beszámolóira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Akócsi, Flóra (2021) A fogyasztók és a csomagolóvállalatok szerepe a körforgásos gazdaságban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Al Shaker Al Aseer, Atia Ahmad Ahed (2021) Marginalization and The Undeclared Economy in Central and Southeastern Europe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Al-Gaberi, Ahmed Abdullah Sufian (2021) Negotiation with Somali Pirates For EU Negotiators. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ali, Asad (2021) Aid inflow in Pakistan: Allocation and Results. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Almássy, Balázs Attila (2021) Eszközárciklusok a dot-com buborék kontextusában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Alshaker Alasir, Layan Zaki Ahed (2021) Challenges Facing Social Enterprises in the Middle East. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Amanov, Shamsaddin (2021) The Right to Exist: The Position of Universal Basic Income in the Works of the Most Influential Contemporary Philosophers. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus, Alexandra (2021) Egészségtudatos táplálkozás vizsgálata az Y generáció fogyasztói piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus, Szilvia Angéla (2021) Orvoslátogatók coaching szemléletű vezetése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Amrani, Amine (2021) The relationship between human wellbeing and economic growth. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Antal, Kitti (2021) EB Hungary Invest Kft. beszámolóelemzése az Otthonteremtési Program tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Aseli, Christopher Barasa (2021) The Underachievement of Monetary Aid in Kenya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Azim, Md Sajjad (2021) Hybrid Scenarios Analysis using Portfolio Stress Testing on DAX. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

B

Babos, Dóra (2021) A részmunkaidős foglalkoztatás helyzete Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bacsa, Edina (2021) A magáncélú nyugdíj-megtakarítások átalakulása a technológiai innovációk hatására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Badinszki, Diána (2021) A világ legsikeresebb fast fashion üzletlánca: Az Inditex. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bagi, Noémi (2021) A nők szerepe a gazdasági fejlődésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bakos, Dániel (2021) A Magyar Telekom Nyrt. toborzási folyamatai. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Balla, Szabina Gréta (2021) Kormányzati gazdasági intézkedés, mint védőmaszk : a makrogazdasági mutatószámok alakulása a COVID-19 első hulláma alatt, Magyarország, Ausztria, Portugália. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Dorottya (2021) A BAJAVÍZ Kft. által fizetett adók elemzése és áttekintése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Gábor (2021) Logisztika és fuvarszervezés egy vállalkozó szemszögéből. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Vendel (2021) Mennyire vagyunk versenyképesek? : a puha tényezőkről, Magyarország hosszútávon fenntartható, versenyképes fejlődésének lehetőségeiről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bekaia, Shota (2021) How technological advancements in CRM affect levels of customer satisfaction in 2 telecommunication companies in Georgia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benák, Katalin (2021) Kis- és középvállalkozások növekedési lehetőségei Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berta, Henrietta Noémi (2021) Y és Z generációs munkatársak megtartási lehetőségei a közszférában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bertalan, Balázs (2021) A Magyar Telekom Nyrt. irodai ügyvitele. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bicskei, Lili (2021) A fenntartható divat vizsgálata a fogyasztói társadalmon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Biró, Csenge (2021) Modern közbeszerzés egy történelmi múltra visszatekintő gyár életében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bittó, Péter (2021) A csapatépítés szerepe és hatása : a teljesítmény és a fluktuáció szempontjából a telekommunikációs dolgozók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bocsi, Petra (2021) Elkötelezettség és dolgozói elégedettség professzionális táncegyüttesben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Lilla (2021) Fogyasztói magatartás vizsgálata ruházati cikkek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodó, Noel Sebastian (2021) A fogyasztókban keltett reklámhatások. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bolváry, Réka (2021) Fiatalok és márkák közti viszony az okostelefonok piacán, különös tekintettel az Android operációs rendszert használó márkákra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bottyán, András (2021) Folyamatvizsgálat és optimalizáció a TDABC segítségével egy fémipari gyártó vállalatnál. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Budai, Gábor (2021) A keresőoptimalizálás hatékonysága az online marketing területein. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bujdosó, Edina (2021) Szépségápolási termékek Instagram influencerek által történő reklámozásának hatása a Z generációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Burány, Mária (2021) Globális fogyasztói trendek vizsgálata a belföldi turisztikai szolgáltatásokra vonatkozóan, a Z generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Buzás, Martin (2021) A logisztika részterületeinek megjelenése egy konkrét vállalatnál – NATURTEX Gyapjú- és Tollfeldolgozó Kft. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Bába, Gábor (2021) A magyar televízió vásárlási és információgyűjtési szokások feltárása az egyes generációkra levetítve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bácsfalvi, Máté (2021) Kihívásokkal teli évtizedek: a monetáris politika navigálása az infláció viharos tengerén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bárkányi, Dóra (2021) Az egyetemre jelentkező középiskolás diákok attitűdjének vizsgálata a hazai egyetemek iránt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Bíró, Szilárd (2021) Tanulmányi teljesítményt befolyásoló tényezők vizsgálata a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Börcsök, Blanka (2021) A Z generáció tagjainak munkahelyválasztási preferenciái. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Börcsök, Júlia Melinda (2021) A BPR siker- és kudarcelemei a megválasztott projektteam és módszertan tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Cao, Xu (2021) Analyzing Japan’s ODA in Chinese provinces. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csirik, János (2021) Opciók árazása és a VIX index. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csongrádi, Dávid (2021) A válás hatása a családi vállalkozásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos, Barna György (2021) A LEAN alkalmazásának a lehetősége a globális piacokon és a digitális korban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Csordás, Rita (2021) A „pazarló” fogyasztás megjelenése a ruhavásárlási szokásainkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Csukás, Alexandra Viktória (2021) Fogyasztói magatartás és a felelősségteljes kutatás és innováció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csík, Szabolcs (2021) A magyar munkaerőpiac változásai az 1990-es évektől napjainkig. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Czakó, Natália (2021) Távmunka mint atipikus foglalkoztatási forma Magyarországon a XXI. században. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czibula, Réka Luca (2021) A Z generáció munkaerőpiaci elvárásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czicza, Kristóf (2021) A tömeges személyreszabás megjelenése a vevői értékben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czégény, László (2021) A bannervakság vizsgálata egy tervezett kisvállalkozás szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Czékmány, Gréta (2021) Aktivátor-3 Kft.jövedelmi, vagyoni helyzetét befolyásoló tényezők és a vállalkozás elemzése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Czékus, Melinda (2021) Intézményválasztást befolyásoló marketingkommunikációs eszközök. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Daka, Kinga (2021) Az észlelt kockázat hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira online környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Danyi, Orsolya (2021) The EU’s Transition towards Circular Economy – A Comparative Analysis of the Member States of the European Union. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Demirhan, Azlin (2021) The State of Poverty in Sub-Saharan Africa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dimovics, Dániel (2021) Az étel-házhozszállítást végző kényszervállalkozók jövője. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dimovics, Erika (2021) Atipikus foglalkoztatás iránti preferencia a közép-, valamint a felsőfokú végzettségűek megítélésének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dimovics, Petra (2021) Az X és Y generációk munkahellyel kapcsolatos elvárásai, különös tekintettel az ösztönzési eszközökre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dimák, Andrea (2021) Kontingencia vezetési modellek alkalmazása a gyakorlatban. Vállalkozások vizsgálata a Dél-Alföldi régióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobsa, Dorina (2021) Ösztönzési és motivációs eszközök vizsgálata a Dél-alföldi régióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, Gábor (2021) Vásárlói preferenciák vizsgálata a Quantrax Kft. ügyfelei körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dobó, Rita (2021) A hazai és nemzetközi startupok finanszírozási lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Cintia (2021) Ártudatosság vizsgálata kávé vásárláskor egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Gergő (2021) Magyar kisüzemi sörfőzdék árazási stratégiája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Dudás, Hanna (2021) A munkaerő-kölcsönzés helyzete, felépítése és társadalmi megítélése Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Duska, Zsolt (2021) A fiatal fogyasztókat befolyásoló tényezők a hazai autópiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Engi, Ádám (2021) Politikai marketing és perszonalizáció : a koronavírus járvány hatása Orbán Viktor személyes márkájára a fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdélyhegyi, László (2021) A kávé, mint fogyasztási cikk. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fakan, Doroti (2021) A Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft és az Audi Hungaria Zrt összehasonlító elemzése a beszámolók adatain keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Faragó, Tamás (2021) Fizetett alkalmazottak hatása az önkéntes civil szervezetekre Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Farfan Fierro, Laura Cristina (2021) The internationalization of SMEs in Colombia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Emese (2021) A nyugdíj célú öngondoskodás szerepe Magyarországon, fókuszban az önkéntes nyugdíjpénztárak. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Dávid (2021) A fiatalok attitűdje a mobiltelefonok funkcionális jellemzői iránt. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér, Tímea (2021) A légi utasforgalom vizsgálata fogyasztói szokások és preferenciák szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Feith, Ágnes (2021) A német munkapiac az egyesítés után és a keleti tartományok felzárkózása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Felföldi, Petra (2021) Magán egészségügyi szolgáltatók online marketing tevékenységének elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Felvidéki, Vivien (2021) A munkáltatói márka befolyása a pályakezdés/elhelyezkedés során az Y és Z generációk körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Figura, Bettina (2021) Az automatizáció hatása és térbelisége a diplomás munkavállalók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Bernadett (2021) A kézműves termékek fogyasztóinak magatartását befolyásoló tényezők vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Friebert, Ágoston László (2021) A félelem hatása a fogyasztói magatartásra a koronavírus által kialakult veszélyhelyzet idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián, Renáta (2021) Szervezetek közötti kapcsolatok : az outsourcing motivációi és a kapcsolati érték vizsgálata a munkaerőkölcsönzés-közvetítés példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián-Vadász, Csenge Réka (2021) Supporting environmental sustainability in developing countries. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gahramanov, Adil (2021) Statistical Literacy: Comparing statistical literacy levels of undergraduate students in Azerbaijan and Hungary. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Galambos, Ildikó (2021) Toborzási módszerek és technológiák vizsgálata az Y és Z generáció preferenciáinak tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gecse, Szuzi (2021) A magyarországi diákok munkavállalását befolyásoló tényezők vizsgálata. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Gieszinger, Péter (2021) A bevételek, a népszerűség és az eredményesség közötti kapcsolat vizsgálata az európai labdarúgás elitjében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Glasza, Flóra (2021) Karácsonyi vásárlási szokások az egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Goór, Imre (2021) Szegedi egyetemisták az albérletpiacon, a fogyasztói magatartás szempontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Guliyev, Ramil (2021) Methods to Identify Mechanisms and Limits of Self-Regulation in Financial Markets in Developed Countries. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulyás, Tünde (2021) Környezettudatos fogyasztói magatartás a Black Friday-en, a Z generáció esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gurbanzade, Balamirza (2021) Economic development of Poland during and after the 2008 global financial crisis. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyekiczki, János (2021) Energy Liberalisation –The questions concerning the transition to a competitive sector - An introspection to Hungarian energy industry. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyimesi, Levente (2021) Lakossági hitelrendszerek Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győrfi, Krisztina (2021) Nyugdíjas ház létjogosultsága, finanszírozása, működtetése konkrét esettel illusztrálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győző-Molnár, Nóra (2021) A turizmus szerepe a spanyol gazdaságban a válságok idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor, Brigitta (2021) Önvezető autók és elutasító csoportok: speciális attitűdök VR szemüvegen keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gálfi, Zsolt (2021) Az egészségügyi piac sajátosságai, különös tekintettel a magánegészségügyi piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gárgyán, Dávid Kornél (2021) A hazai kis- és középvállalkozások devizaárfolyam-kockázat kezelésének lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gólity, Vivien (2021) A könyvkereskedelem és a fogyasztói szokások alakulása Magyarországon az online vásárlás és az elektronikus könyvek megjelenését követően. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Görög, Vivien (2021) Digital transformation : the call for responsible digital citizenship. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Hajnal, Dóra Judit (2021) Az IFRS standardok egyedi beszámolási céllal történő alkalmazása Magyarországon: az áttérés első öt évének tapasztalatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hajnal, Petra (2021) A lakáspiac keresletre és kínálatra ható tényezőinek elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hajrán, Amanda (2021) Sportolók fogyasztói véleményének vizsgálata a funkcionális élelmiszerek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Halag, Ágnes (2021) A Négy-Határ 99' Kft éves beszámolóinak elemzése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Harmath, Adrián (2021) A magyar felsőoktatásban tanuló hallgatók viszonyulása a magyar termékekhez és a Magyar Termék Nonprofit Kft. vállalathoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hatternik, Adél (2021) A lízing mint speciális finanszírozási forma. A pénzügyi és operatív lízing jelentőségének vizsgálata a Merkbau Zrt. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Dóra Ildikó (2021) A startup vállalkozások, és az alapításuk mögötti vállalkozói motiváció vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Barbara Judit (2021) A coaching, a coach vezetői attitűd és integrálása az MA képzésekbe. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, László (2021) Változásmenedzsment leányvállalatok létrehozása esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Herczeg, Tímea (2021) Az emberi erőforrás menedzsment fejlődése a digitalizáció eljövetelével. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Herman, Klára Szilvia (2021) A COVID – 19 járvány okozta életstílus változás hatása az Y generáció tagjainak szórakoztató elektronikai cikk vásárlási szokásaira a szigorításoktól napjainkig. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Heródek, Kitti Márta (2021) A MOL Nyrt. és a Magyar Telekom Nyrt. fenntarthatósági jelentéseinek összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hilák, Henrietta (2021) Vállalati kötvények Magyarországon és az Európai Unióban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hodálik, Norbert (2021) A Magyarországról elvándorló és Magyarországra hazatérő magyar munkavállalók helyzete 2021-ben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Brigitta (2021) Az Agroprodukt Kft. jövedelmi és vagyoni helyzetének elemzése 2016-2019 időszak között. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Brigitta (2021) Könyvvásárlással kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata a koronavírus járvány idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Eszter Lilla (2021) Megaesemények gazdaságtana. Az olimpiai játékok szervezésének gazdasági hatásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huseynov, Ali (2021) Energy policy in resource-rich countries - opportunities and dead ends. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huszka, Atina (2021) Garantiqa Hitelgarancia Zrt. szerepvállalása a magyarországi kis- és középvállalkozások hitelezésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Huszta, Nikolett (2021) Mezőgazdasági támogatási rendszer Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Héjja, Tamás Bence (2021) Az élőlaboratórium-koncepció alkalmazhatósága a szoftverfejlesztés innovációs folyamataiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hídvégi, Alexa (2021) A fenntartható divat felé irányuló fogyasztói magatartás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Kevin (2021) A hazai bankok nem pénzügyi beszámolási gyakorlatának vizsgálata : esettanulmány az MKB Bank Nyrt. és a Budapest Bank Zrt. integrált jelentéseiről. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Liliána Hanna (2021) A koronavírus hatása a kis- és középvállalkozások működésére, az állami krízisprogramok hatásossága. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Hódi, Mercédesz (2021) A tranzakcióanalízís használhatósága business coaching folyamat során. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Hőhn-Kovács, Krisztina (2021) Egészséges táplálkozás és egészségtudatosság marketing vonatkozásban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Igel, Mirella (2021) A csomagolásmentes kozmetikumok iránti igény felmérése és az arra ható tényezők feltárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Iványi, Viktor (2021) A visegrádi országok gazdaságai az Európai Uniós csatlakozásuk óta. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

J

JIN, Jiawen (2021) The impact of government subsidies on the performance of new energy vehicle enterprises: the evidence from China. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jafarli, Rufat (2021) The Impact of Consumer Ethnocentrism on Consumer Price Consciousness. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jenei, Kristóf Sámuel (2021) Informatikai automatizálás hatása a controlling folyamatokra. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Jenei, Tibor (2021) Munkaerőpiaci kihívások a koronavírus járvány első hullámában a vendéglátás szektorban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Joó, Alexandra (2021) A fogyasztási szokások környezetre gyakorolt hatása Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Ágota (2021) A referenciacsoportok befolyása a műkörmösválasztásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Zsolt (2021) A vállalkozóvá válás folyamata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Jámbori, Beatrix (2021) The European Union as a brand : examining the attitudes of Hungarian millennials with the help of political marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jánoska, Balázs (2021) A mémek szerepe és a virális tartalom vizsgálata a marketingkommunikációban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalapos, Dorina (2021) Egyéni vállalkozás választható adózási formái, járulék-és adófizetési kötelezettségei. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kalmár, Fanni Ilona (2021) Az automatizálás és az innovatív robottechnológia térnyerésének hatásai a munkaerőpiacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kamasz, Tamás Ákos (2021) A vadászat és vadgazdálkodás számvitele a Gemenc Zrt. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kanyó, Alexandra (2021) Az online szálláshely foglalási magatartást befolyásoló marketingkommunikációs eszközök vizsgálata, különös tekintettel a remarketingre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Bálint (2021) Az Ipar 4.0 megjelenése a termelésben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos-Gangl, Ágnes (2021) A szervezet helyzetének és jövőképének meghatározása az életciklus modellek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Karnok, Marcell (2021) A Fintech Fogyasztói Szemmel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kasza, Csongor (2021) A koronavírus-járvány hatása a gazdasági társaságok jogutód nélküli megszűnésére Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskés, Laura (2021) A magyar lakosság egészségügyi helyzetének és szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kecskés, Nikoletta (2021) A munkával való elégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata Csongrád Városi Önkormányzat Polgármesteri Hivatalánál. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kelemen, Luca Viktória (2021) Fogyasztók környezettudatossága ruhavásárlás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Aliz (2021) A Bitcoin környezeti hatásai és társadalmi kontextusa. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerkai, Kata (2021) A fogyasztói üzletválasztási döntések a kiskereskedelem FMCG szektorában az újszegedi lakosok körében vizsgálva. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kesik, Tamás János (2021) A feltétel nélküli alapjövedelem etikai és gazdasági elfogadottsága, fogyasztói hozzáállás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Khalfaguliyev, Hamid (2021) The Price of Oil and Its Effect on Macroeconomic Variables: Turkey and Russia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kheyirkhabarli, Mahammad (2021) Impact of Aid for Trade on Export. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kincses, Noémi Mónika (2021) A demokratikus és az autokratikus vezetési stílus megjelenése a női vezetők körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, István (2021) Felmérés a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar Dékáni Hivatalában dolgozók munkahelyi elégedettségéről. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Márió (2021) Magyar elektronikai webáruházak on-site keresőoptimalizálási tevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis, Zsombor Sándor (2021) Környezetbarát technológiai újítások: Elektromobilizáció Magyarország nagyvárosaiban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis-Jakab, Tímea (2021) Az influencerek divattermékekhez kapcsolódó reklámhirdetéseinek netnográfiai vizsgálata és a fiatal követőik attitűdjére gyakorolt hatása az Instagramon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Andrea (2021) A fogyatékossággal élők hozzáférése a közösségi közlekedéshez kapcsolódó fejlesztésekhez. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Beáta (2021) Lakossági hitelezés alakulása Magyarországon 2008-tól kezdődően, különös tekintettel a fogyasztási hitelekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Botond (2021) Társadalmi vállalkozások jellemzői és fejlődése Szegeden és környékén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Dominika (2021) Egy szegedi cukrászműhely nyitás előtti piacelemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, István (2021) Coaching folyamatok alkalmazása egy kutatás-fejlesztési intézményben. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Kata (2021) Generációváltás a hazai családi vállalkozások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ádám Dávid (2021) Az OTC fájdalomcsillapító gyógyszerreklámok hatékonysága a fogyasztók körében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Bognár, Nikolett (2021) Webshop létrehozása, marketing stratégiájának kidolgozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komonczky, Márk (2021) Opcióárazás válság időszakban – a 2008-as és a COVID-19 válságok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komár, Csongor Áron (2021) A személyiségtípusok szerepe az értékesítés területén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Komáromi, László (2021) Minőségbiztosítás szerepe az élelmiszeriparban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Konczos, Júlia Erzsébet (2021) Önreflexió, jövőbeli coach énkép - szakmai alapokra helyezve. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Konstantinovics, Lili (2021) Vendégelégedettség mérése a Liget Wellness és Konferencia Hotelben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Konstantinovics, Máté (2021) Kajak-kenu sportolók fogyasztói magatartására történő befolyások az étrend-kiegészítők terén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Korcsok, Albert (2021) A car sharing és a fenntartható fogyasztás vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Koritár, Zoltán (2021) Délút Kft. belső kontrolling rendszerének fejlesztése, korszerűsÍtése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Koscsó, Noémi (2021) Növényi tejhelyettesítő italokat fogyasztók magatartásának vizsgálata a magyar lakosság körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Adrienn (2021) A helyi kézműves gyümölcskészítmények márkázási gyakorlata a fenntarthatóság tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Adél (2021) Társadalmi felelősségvállalás kommunikálása a fast fashion iparban a nők szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Attila (2021) Atommentes Magyarország: Vágyálom, vagy racionális alternatíva? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Bence Gábor (2021) Digitális érettség kutatása a Szegedi Tudományegyetem példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Boglárka (2021) A sharing economy megjelenése Magyarországon: a megosztáson alapuló gazdaság elterjedésének fogyasztói oldalról történő vizsgálata az Airbnb példáján keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Judit (2021) A kockázatkezelés folyamata a vállalatirányítási rendszer részeként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Levente (2021) Különböző generációk hatékony motiválása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Nelli Nikolett (2021) Elektronikus kapcsolattartás térhódítása a vállalkozások életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ádám Lajos (2021) A kivándorlás okai és jellemzői, különös tekintettel a munkavállalási célú migrációra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Ákos (2021) Fogyasztói magatartás vizsgálata, online térben a COVID-19 időszakában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Yvet (2021) A vezető pozícióban elhelyezkedő nőkről kialakult sztereotípiák hatása a diplomás nők karriertervezésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Martina Krisztina (2021) Lakossági hitelezés - középpontban a babaváró hitellel. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Kutiné Rózsa, Katalin (2021) Készletgazdálkodási anomáliák a gyógyszertárakban a COVID-19 járvány idején. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Berta (2021) Munkáltatói márkaépítés – Mi tesz vonzóvá egy munkaadót? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Krisztina (2021) Szervezetek dinamikus képesség mintázatainak vizsgálata : az Aviland Kft. dinamikus képesség mintázatainak vizsgálata irányítatlan változások során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Károlyi, Izabella (2021) A menyasszonyok esküvő fogyasztási preferenciáinak vizsgálata kiemelt fogyasztói magatartástrendek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kérészi, Máté (2021) Az Apple iránti márkaszeretet és elkerülés vizsgálata az iPhone készülékek tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Körmöczi, Flóra (2021) Az életstílus és a társadalmi státusz kapcsolata a kozmetikai cikkeket vásárlók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

L.Kiss, Eszter (2021) Vezetési stílus és motiváció összefüggésének vizsgálata az akadémiai szférában. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lajkó, Kitti (2021) A fekvőbeteg-szakellátás Magyarországon : a kiskunhalasi Mobil Járványkórház felépítése, működése. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Lele, Anikó (2021) Motiváció a közigazgatásban egy hazai közigazgatási egységben végzett kutatás alapján. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Liker, Jakab (2021) Családi vállalkozás fejlődése és kft.-vé alakulása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lombos, Áron (2021) A Juventus marketingtevékenysége. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lotthammavong, Vongkhounkham (2021) The impact of fast fashion on economics, environment and society. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukács, Máté (2021) A Szegeden végzett fiatal diplomások munkavállalási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lévai, Réka (2021) The impacts of CSR on achieving the SDGs. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lógó, Nikolett (2021) Munkaerő-toborzás és kiválasztás folyamatának elemzése egy hazai pénzügyi intézmény példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magda, Dániel (2021) Szegedi pizzériák marketing tevékenységében történt változások feltárása a COVID-19 okozta lezárások hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mahmudlu, Panah (2021) Product Policy Elements behind the Global Success of Apple Inc. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Malina, Norbert (2021) Fogyasztói magatartás online piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mammadli, Khayal (2021) Globalization and Human Rights: Friends or Foes? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Matkócsik, Fruzsina (2021) A könyvvizsgálat átalakulása a digitalizáció megjelenésével. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Matuska, Cintia (2021) Jó üzlet vagy manipuláció? : online dinamikus árazás a turizmus piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Merlák, Zoltán Zsolt (2021) A dolgozói elégedettség és az elégedettséget alakító tényezők a szegedi Cinema City-ben, valamint az elégedettség és a fluktuáció kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Milodanovic, Teodóra (2021) A válásból fakadó kapcsolati konfliktusok hatása a családi KKV-k életére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mocuta, Mónika (2021) Reklámhatékonyság mérése a fiatalok körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Mohácsi, Gábor Dániel (2021) A fogyasztók magatartása az új pénzügyi termékekkel kapcsolatban - Magyar Állampapír Plusz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Moldován, Lili Rozália (2021) A Szerencsejáték Zrt. bemutatása, marketingkommunikációjának hatása a fiatal felnőttekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Alexandra (2021) A Nemzetközi Pénzügyi Beszámolási Standardok hazai bevezetésének sikeressége az OTP Bank esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Bence Levente (2021) A vezetők vezetési stílusának változása eltérő generációs munkavállalói attitűdök hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Bettina (2021) Ifjúsági munkanélküliség az Európai Unióban és a Visegrádi Együttműködés országaiban a 2008-as válság után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Ferenc (2021) A kis- és középvállalkozások marketingtevékenységének gyakorlása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Muliawati, Afifah Cahya (2021) Economic Growth and Energy Consumption towards Emissions in Indonesia; the Potential of Renewable Energy. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Murátiné Szögi, Eszter (2021) Az oktatásra fordított segélyek hosszú távú hatása Afrikában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márta, Lilla (2021) A Covid-19 turisztikai szervezetek online marketing tevékenységére gyakorolt hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márton, Dezideráta (2021) A Provident Pénzügyi Zrt. és a szegedi SSC működésének bemutatása. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Mátyás, Renátó (2021) A távmunka helyzete Magyarországon a koronavírus pandémia előtt és után. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Ménesi, Tamara (2021) A vállalkozás, mint fogyasztó – vállalkozásfejlesztési szolgáltatások és azok fejlesztési lehetőségei a Dél-Alföldön. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Adrienn (2021) Marketing strategy comparison on the Hungarian and the German food supplementary market. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Anna Katalin (2021) A belső ellenőrzési funkció. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Attila (2021) A területi versenyképesség vizsgálata Magyarország megyéinek vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Barbara (2021) Hagyománykedvelő elutasítóktól a nyitott kalandvágyókig - fogyasztói szegmensek az önvezető járművek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Gréta (2021) Greener inhale, relieving exhale? – Critical assessment of green financial flows in the Brazilian Amazon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Krisztián (2021) Nem megfelelő termékek kezelése egy ipari vállalatnál. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Noémi (2021) Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás díjszabása a Generali Biztosító Zrt. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Viktória (2021) A munkahelyi kiégés sajátosságai a munakerőpiacon jelen lévő négy generáció esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Ágnes Sára (2021) Az X, Y és Z generáció viselkedés- és életfelfogásbeli különbségeinek kihívásai és lehetőségei a 21. század munkaerőpiacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Bence Márk (2021) A magyarországi sportszponzoráció a kézilabda példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Namazov, Sabit (2021) Monetary policy and its effects on exchange rates: The USA and Japan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nyemcsok, Ágnes Luca (2021) A Csabai Kolbászfesztivál marketingje és turizmusformáló hatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyitrai, Dóra (2021) Hálózati kompetenciák fejlődése egy hallgatói járműépítő versenycsapat nézőpontjából. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyitrai, Nóra (2021) A munkáltatói márkaépítés az Y és Z generáció körében Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nyúl, Krisztián (2021) Fogyasztói döntések az online videójáték-piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nánási, Bernadett (2021) A koronavírus-járvány gazdasági hatásainak enyhítésére szolgáló vagy létrehozott hitelkonstrukciók vállalkozások számára. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Gréta (2021) COVID-19 járvány hatása a gyógyszerészetben 2020-ban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Nóbik, Norbert (2021) A sikeres közösségi finanszírozás kampány tényezőinek vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Oblitsova, Tatiana (2021) The contribution of Industry 4.0 to Energy 4.0. in Germany. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orazaly, Alikhan (2021) Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ormándi, Márton (2021) A területi versenyképesség vizsgálata a kelet-közép-európai országok NUTS 2-es régióinak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Papp, Bernadett (2021) Dynamic human management patterns from a relational perspective. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Kristóf (2021) Területi különbségek a társadalom elöregedésében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp, Ádám (2021) Európai törpeállamok makrogazdasági jellemzői. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Papp-Gubányi, Kata (2021) Elvárások a kompetencia alapú toborzással szemben egy autóipari beszállító szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pesti, Barnabás László (2021) Ügyvédi irodák dinamikus kapcsolati képességei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petrovszki, Zsanett (2021) A 2016-ban elfogadott bérnövelési és bérteher csökkentési program hatása a személyi jellegű ráfordításokra, a Rákóczi Mezőgazdasági Szövetkezet példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petényi, Anita (2021) A csomagolásmentes vásárlási szokások vizsgálata, a Covid-19 vírus megjelenésének tükrében, a szegedi fiatalokra vonatkozóan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Petőfi, Zsombor Pál (2021) A visegrádi országok gazdaságainak összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Phommachack, Bounpasith (2021) The Situation of Lao Poverty. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pigniczki, Réka (2021) A márka fontossága sneakerek vásárlása során, különböző generációk esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Dóra (2021) A Szegedi Tudományegyetem közgazdász hallgatóinak munkaerőpiaci sikeressége a munkáltatói elvárások tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pintér, Szabina (2021) Mezőhegyes Város Önkormányzata gazdálkodásának és költségvetésének elemzése 2017-2019. évekre vonatkozóan. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Piri, Réka (2021) A hagyományos marketing és az online marketing hatása az Y-generációra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Piros, Anna Sára (2021) A gyermekvállalás hatása és a nemi szerepek a copreneurshipekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polgár, Dávid (2021) A zöld beszerzés vizsgálata egy termelővállalat életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Polák, Cintia (2021) A nonprofit szervezetek sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Putterer, Stefanie (2021) A tudásintenzív üzleti szolgáltatásokat nyújtó szervezetek innovációs tevékenysége a koronavírus-járvány alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi, Nóra (2021) Drogériák hűségprogramjainak lojalitásra és ügyfélmegtartásra gyakorolt hatásának vizsgálata a szegedi egyetemisták körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pászti, Péter (2021) Céloldalak hatákony szövegezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Dominika Judit (2021) A közösségi média hatása a fiatal felnőttek egészségtudatos táplálkozására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Pópity, Lilla (2021) A gazdasági társaságok társaságiforma-váltása, egyesülése és szétválás Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Ragály, Emese (2021) A magyarországi okos városfejlesztés megvalósítási folyamatának és társadalmi vonatkozásainak bemutatása : az okos város koncepció általános irányelvei alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rajcsicsné Juhász, Andrea (2021) A közfoglalkoztatás, mint félutas integráció : a közfoglalkoztatás egy hátrányos helyzetű kistelepülés életében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rashidli, Zaur (2021) The role of social media in creating brand loyalty: The case of NetPincér. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Retkes, Janka Evelin (2021) Az állatkísérlet mentes kozmetikai termékek iránti fogyasztói lojalitást befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rodic, Ádám (2021) A magyar és lengyel devizaárfolyamok összehasonlító elemzése monetáris politikai szempontból 2007 után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Anna (2021) A hallgatók motiváltságát befolyásoló tényezők a távoktatásban, különös tekintettel az oktató szerepére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Evelin (2021) A nemek eltérő vizuális észlelésének hatása a fogyasztói magatartásra online környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Zoltán (2021) Óceáni szemétből készült termékek vásárlási motivációja Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sallai, Anett (2021) A DAKK Zrt. beszámolóinak elemzése 2015-2017-között. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Sashegyi, Edina Vanessza (2021) Miként alkalmazhat influencer marketinget hatékonyan egy kisvállalkozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sashegyi, Zsolt Nimród (2021) Az érzelmi intelligencia és a vezetési stílusok kapcsolata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sashegyi, Árpád Dávid (2021) Az online vásárlás marketing eszközei, ezen belül a Facebook és a Google AdWords összehasonlítása az Időzóna Óraszalon példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sass, Ádám (2021) Magyarországi energiapiac elemzése az Energia Unió dimenziói és mutatói alapján. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Schmikl, Krisztián (2021) A 2008-as gazdasági válság enyhítésére adott válasz: a Növekedési Hitelprogram jellemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sehapovic, Márk (2021) A márkaimázs szerepe a vásárlói döntéshozatalban a mobiltelefonok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Selva, Jonathan Giuseppe (2021) A Horizont 2020 SME Instrument bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sihelnik, Nóra (2021) A fenntartható fogyasztás iránti elköteleződés vizsgálata a Z generáció körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Katalin (2021) A Henkel Magyarország Kft. fenntarthatósági törekvései és együttműködése a Rossmann Kft.-vel. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Zsófia (2021) Marketing a lovas világban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Ábel (2021) Termelési terv optimalizálása az izocukoriparban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Simonka, Renáta (2021) Növekedési Hitelprogram, a jegybank eszköze a kis-, és középvállalkozások hitelezési nehézségeinek megoldására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Siszler, Tamara (2021) Nonprofit vállalkozások számvitele és adózása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Smith, Rita (2021) A nyugdíjrendszer és az öngondoskodás lehetőségei Magyarországon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Somodi, Evelin Ágnes (2021) A regionális versenyképesség és a közlekedési hálózatok fejlettségének kapcsolata - A visegrádi országok régióinak összehasonlító vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Soós, Vanessza Vivien (2021) Környezetvédelmi kommunikáció a fogyasztói attitűd és magatartás megváltoztatása érdekében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Spitzer, Barbara (2021) Nőies a környezettudatosság? A férfi fogyasztói magatartás vizsgálata a környezettudatos kiegészítő termékek piacán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Stadler, Hanna (2021) A kkv-k toborzási nehézségeinek kezelése a munkaerőpiac marketing alapú megközelítésének segítségével a Roebel-Stadler Villamosgépjavító Kft. példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Strasser, Dorina (2021) Az IFRS szerinti beszámolók információtartalma: egy új megközelítés vizsgálata a hazai tőzsdén jelen lévő vállalatok vonatkozásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Styaszni, Krisztina Kármen (2021) A toborzás és kiválasztás vizsgálata a Süd-Alu Kft.-nél. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Suleymanli, Azar (2021) Neuromarketing and people's attitude to neuroethics. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Gábor (2021) A magyarországi lakáspiac az ezredfordulótól napjainkig. A lakásárak vektor-autoregressziós előrejelzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Réka Katalin (2021) Az érzékszervek és egy hotel, hogyan lehet egy szobát minél vendégközpontúbbá tenni. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Sára (2021) A kis- és középvállalkozások adózási formái, különös tekintettel a kisvállalati adóra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Zsombor Zoltán (2021) Segítő kéz vagy destruktív gondolat: állami beavatkozások hatása a hitelpiacokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Ákos Lajos (2021) Kifizetetlen Kis- és Középvállalkozások Közberuházásokon. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Martin Benjamin (2021) A Szegedi Nemzeti Színház marketingkommunikációja, nézői elégedettség vizsgálata a koronavírus-járvány idején. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó-Garai, Tünde (2021) A munkavállalók megtartásának kihívásai és eszköztára a hazai KKV szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai, Zsolt (2021) Marketing szerepe fotós vállalkozásban. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szalóky, Bence (2021) Feltétel nélküli alapjövedelem kísérletek hatásai a munkavállalásra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres, Nikolett (2021) Stratégiai rugalmasság kapcsolati nézőpontjának mintázatai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szentesi, Alexandra (2021) A munkáltatói márka vonzásában: hogyan tegyük vonzóvá vállalatunkat az Y és Z generáció számára? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szentpéteri, Zoltán (2021) Visegrádi országok gazdasága a rendszerváltozás után. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szilasi-Horváth, Gréta (2021) Influencerek marketing tevékenységének netnográfiás vizsgálata és követőikre gyakorolt hatása az Instagram példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilvási, Tamás (2021) Fúziók és felvásárlások a hazai kereskedelmi ingatlanok piacának tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi, Zoltán (2021) A ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft. beszámolójának elemzése a vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmi helyzetének vizsgálatával 2008 és 2019 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szitás, Zsolt (2021) Online tartalomgyártás és közösségépítés a 21. században, mint vállalkozás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szoboszlai-Szabó, Ádám (2021) Webáruházak megbízhatóságának felépítése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sztán, Lili (2021) A szépségipar környezet szennyezése – a szépségipar tudatos fogyasztásának vizsgálata szakmai és általános fogyasztói közegben. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Szundy, Gréta (2021) Motivációs és kulturális különbségek vizsgálata egy nemzetközi vállalat esetpéldáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szunyog, Zsanett (2021) Bormarketing - A Bock és Varga Pincészet marketingtevékenységének összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Tünde Katalin (2021) Logisztikus regresszón alapuló csődelőrejelzési modellek alkalmazhatósága magyarországi építőipari vállalkozások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szász, Anna Kornélia (2021) Webanalitikai elemzés készítése egy szakdolgozati felkészülést segítő blog esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Rebeka (2021) A családi vállalkozások változásai a családtagok viselkedése és a generációváltás hatására. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Richárd (2021) A hazai kis- és középvállalkozások versenyképességének vizsgálata a koronavírus-járvány függvényében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Széles, András László (2021) Népmozgások elemzése az Európai Unió kiválasztott országainak körében, különös tekintettel a push és pull faktorokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Beatrix (2021) Pénzügyi kultúra vizsgálata bejövő GTK-s és ÁJK-s hallgatók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Szilvia (2021) A coaching megjelenése a KKV-knál coach szemszögből. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Ákos Tibor (2021) Szervezetek általános irányítása szabadulószobák szemszögéből. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Lilla (2021) A lakástakarékpénztárak működésének bemutatása, valamint a Fundamenta-Lakáskassza Lakás-takarékpénztár Zrt. létjogosultsága az állami támogatás megszüntetése után. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sáfár, Szabina Petra (2021) A magánszemélyek és az egyéni vállalkozók tudása a kisadózó vállalkozások tételes adójáról. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor, Renáta (2021) Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács, Nóra (2021) A Tesco szupermarketek elrendezésének és atmoszférájának hatása a fogyasztói magatartásra. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Renáta Katalin (2021) A kis- és középvállalkozások adózási- és adminisztratív terhei. Megéri-e KIVA-ra váltani? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Takó, Roland Attila (2021) Mikro-, kis és középvállalkozások fejlődése és növekedése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tekes, Klára Alexandra (2021) A Garten Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata a 2016-2019-es üzleti évek beszámolói alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tekse, Bernadett (2021) A fejlődő országok számára nyújtott nemzetközi segélyek hatása az országok gazdasági növekedésére. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Toldi, Janka (2021) A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának megítélése és nemzetköziesedése a külföldi hallgatók véleményének tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Topálszki, Nikolett (2021) Munkavállalók motivációja az otthoni munkavégzés során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Trarov, Nikolay (2021) Effects of recently implemented monetization ways in VGI on consumer experience in video games. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turi, Anita Virág (2021) A zöld marketing megítélése és lehetséges eszközei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Alexandra Sára (2021) A Hód Plast Kft. kapcsolati portfólió elemzése és a vevői kapcsolatok eredményességének fokozása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Enikő (2021) A környezetbarát termékcímkék, mint vásárlási döntést befolyásoló tényezők. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Renáta (2021) Vállalkozások üzleti modelljének átalakulása egy családi vállalkozás tapasztalatai mentén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Sára Anna (2021) Employer Branding a Szegedi Tudományegyetemen és az intézmény külföldi hallgatóinak intézményválasztási szokásai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Zsófia (2021) Az employer branding és a social media szerepe a munkaerő toborzásában. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Annamária Judit (2021) Fogyasztói magatartásformák vizsgálata a kávézás tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Blanka (2021) Nonprofit szervezetek marketingtevékenységének vizsgálata a Mosolykommandó Alapítvány példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth-Kőrffy, Gréta Felícia (2021) Reklámpiac jelenlegi helyzete, médiafogyasztási szokások a lakosság körében. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Tösmagi, Evelin Katalin (2021) Az Algyői Betonüzem Kft vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének vizsgálata egyszerűsített éves beszámolói alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Uhljar, Luca Éva (2021) Három sztereotípia vizsgálata a pandéma árnyékában statisztikai adatok alapján. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Unger, Máté (2021) Munkavállalói elégedettség fejlesztése, minőségellenőrzéssel foglalkozó vállalkozások esetánek feldolgozása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán, György Patrik (2021) A szegedi egyetemisták fogyasztási szokásai a videójátékok tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vadkerti, Luca (2021) A munkaerő közvetítők digitális fejlettsége a dél-alföldi régióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajda, Ildikó Bettina (2021) Életpálya pénzügyi tervezése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Valizada, Huseyn (2021) Effects of Dutch Disease on the economy of Azerbaijan. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Balázs (2021) Területi különbségek vizsgálata vidékies térségekben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Bence Mihály (2021) A generációváltás folyamata és kihívásai a családi nagyvállalatok esetében – A sikeres utódlás kulcsa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Brigitta (2021) Klímaváltozás alulnézetből : klímavédelmi eszközök és a klímaigazságosság vizsgálata periferizált csoportok szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Dorottya (2021) A ContiTech Fluid Automotive Hungária Kft. vagyoni-, pénzügyi- és jövedelmi helyzetének elemzése 2008 és 2016 között. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Dóra (2021) A Szegedi SZEFO zrt. egyes működési területeinek és termelési folyamatainak bemutatása a logisztika fontosságán keresztül. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Levente (2021) A vállalatok társadalmi felelősségvállalása, a Coca-Cola Magyarország vizsgálatán keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Melinda Mária (2021) Generációs különbségek okozta nehézségek a családi vállalkozások utódlásában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Noé (2021) Kriptovaluták iránti vásárlási hajlandóság. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Renáta (2021) A fogyasztók attitűdjei a fast fashion márkák fenntartható kezdeményezései felé. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Zsuzsanna (2021) A koronavírus okozta válság hatásai a turizmus és a telekommunikáció területén Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Verbőczi, Eszter (2021) Az egyetemi-vállalati együttműködések kapcsolati minőségének változása a COVID-19 hatására, a Szegedi Tudományegyetem és a ContiTech Rubber Industrial Kft. példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida, Lilla (2021) Karrier Coaching lehetősége fiatal sportolóknál. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Vidéki, Annamária (2021) Városmárka-építés Budapest példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vidéki, Vivien (2021) Challenges for international companies in the Chinese business environment. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Kata (2021) Tartalommarketing az Ingatlannet.hu-n. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Virrasztó, Ádám (2021) Pályakezdő diplomások a munkaerőpiacon - hogyan ítélik meg munkaerő-piaci kilátásaikat a fiatalok, mit tesznek a sikeres elhelyezkedésért? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Virág, Fanni (2021) Magyarország munkaerőpiaci helyzetének alakulása, a nemek közötti differenciák vizsgálata a Covid-19 járvány tükrében. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Virágh, Hajnalka Ildikó (2021) A koronavírus-járvány hatására megváltozott fogyasztói szokások vizsgálata az arcápolási termékek piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vizes, Fruzsina Valéria (2021) Lakossági banki szolgáltatások vizsgálata - kvalitatív kutatási megközelítés alkalmazása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Voloscsuk, Alíz (2021) Az Y és Z generáció munkahelyi elégedettségének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, Boróka Eszter (2021) A Z generáció tagjait befolyásoló online hirdetések és vélemények vizsgálata a natúrkozmetikumok piacán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Váradi, Emese (2021) Virtuális vállalatok és virtuálizáció a vállalatok működése, munkafolyamatai során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Tímea (2021) Industry 4.0 in the aviation sector. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös, Ágnes (2021) A földrajzi árujelzők oltalmi rendszerének bevezetéséből és működtetéséből származó előnyök és nehézségek a hazai termelők számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

W

Wang, Yi (2021) Financial Report Analysis of Xiaomi from 2015 to 2019. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Y

Yasser Mohammed Mohammed Essa, Sama (2021) The impact of the COVID-19 pandemic on the traditional movie industry and Netflix in Egypt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Yusifov, Elmir (2021) Export diversification as a driver of economic growth. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zaitsev, Petr (2021) Offshore zones and its functioning in light of the latest international regulations implemented in practice. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zatykó, Norman (2021) Költségvetési szervek költségvetés tervezése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

Zelei, Melitta Kitti (2021) Kötelező elkötelezni? : a munkavállalói elkötelezettség szervezeti működésre gyakorolt hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zemkó, Zoltán (2021) Egyéni kutatás coaching témakörben, a coaching piac bemutatása. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Zhamalbekova, Chynara (2021) Agriculture 4.0: Digital Optimization of the Agro-Food Supply Chain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsigó, Nóra (2021) A nőkkel szembeni munkahelyi diszkrimináció. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ö

Ördög-Ármós, Erika (2021) A felszámolási eljárás számviteli feladatai. Postgraduate education, Szegedi Tudományegyetem.

Ördögh, András Gábor (2021) Kölcsönös támogatás, vagy aszimmetrikus fogság. A fiskális és monetáris politika kapcsolata Magyarországon a rendszerváltozás óta. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 28. 00:39:03 CET.