Item where department "Marketing-Menedzsment Tanszék" and date of item 2002

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | S | T | U | V
Number of items: 63.

A

Agárdi, Angéla Ida (2002) Az Európai Unió foglalkoztatáspolitikája és hatásai Magyarországon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Batáné Tánczos, Irén (2002) A munkaügyi szervezeten belül a „kiégési tünetek" vizsgálata és kezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Beharóczkiné Varga, Andrea (2002) Az Alföld Porcelán Edénygyár Rt. termékpolitikája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bellavicsné Árgyelán , Dr. Mária (2002) A szegedi PROFIL 1997-es lapkoncepciójának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benda, Roland (2002) A humán erőforrás – mint speciális szolgáltatás – értékesítésének marketingje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Benke, Orsolya (2002) Ösztönzésmenedzsment egy termelő vállalatnál (Roto Elzett Certa Kft.). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Besze, Tamás (2002) Kis- és középvállalkozások. Ezen vállalkozási formák jellegzetességéből fakadó nehézségek és támogatási alternatíváik. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csabók, Szilvia (2002) A toborzás, kiválasztás és a kultúra összefüggései egy adott vállalat példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dara, Péter (2002) A humán kontrolling, mint a stratégiai erőforrás-gazdálkodás eszköze. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dinnyés, Andrea (2002) Minőségbiztosítás a Dewinter Kft-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Droppa, Nikoletta (2002) Édesipari globalizáció, avagy a külföldi tőke növekvő szerepének vizsgálata a hazai édesipari szektorban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

dr. Vargáné dr. Szemenyei , dr. Lilla (2002) A személyügyi gazdálkodás munkajogi keretei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkasné Mészár, Mária (2002) Az egyes kulturális tevékenységek finanszírozása a változó világban - Szabad a tér: a változó világban a Szegedi Szabadtéri Játékok, mint a város bevételi forrása és, mint kulturális vonzerő, valamint annak finanszírozási furcsaságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Gabriella (2002) A magyar vállalatok értékrendjének vizsgálata misszióik alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gergely, Jánosné (2002) Változásmenedzselés a MOL Rt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Girhiny, Anikó (2002) Modern vállalatvezetők kihívásai az új évezredben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Goda, Gabriella (2002) A Kereskedelmi és Hitelbank bankkártya üzletága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Grünwald, Imre (2002) Kiválasztás, ösztönzés és outplacement, mint lényeges HRM építőkövek. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyenes, Balázs (2002) A hipermarketek magyarországi jelenlétének és terjeszkedésének létjogosultsága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gárgyán, Gabriella (2002) A dohányreklámokat tiltó törvény hatása a British American Tobacco reklámmarketing stratégiájára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváth, László (2002) Munkaerő-piaci kilátások a mezőkovácsházi térségben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

J

Justin, Orsolya (2002) Munkanélküliség mint napjaink társadalmi problémája. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalmár, Viktória (2002) A munkaerő megszerzése és megtartása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész, Kornélia (2002) A reklámtörvény hatása a dohányipari szereplők marketingkommunikációs tevékenységére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Király, Józsefné (2002) Munkaerő-piaci helyzetkép Pest megye egy munkanélküliséggel sújtott szegmenséről 1996-2000 év között (kiemelten Cegléd város és vonzáskörzete). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis, Andrea (2002) Teljesítményértékelés a közigazgatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Koller, Attila (2002) Az értékelemzés és az értékmaximalizáló vállalatvezetés eszközeinek gyakorlati felhasználási lehetőségei egy magyar tejipari társaságnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Julianna (2002) Márkanév-menedzselés és márkapozicionálás a Zwack Unicum Rt. termékeinek példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Katalin (2002) "Minőségi piachódítás" - Minőséggazdálkodás a Burton-Aptánál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács , Dr. Tímea (2002) Temetkezési szolgáltatások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kres, Brigitta (2002) Munkaerő-piaci helyzet Barcs városában. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Labancz, Emőke (2002) A foglalkoztatáspolitika aktualizálása Tatabányán. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lajkó, Andrásné (2002) A minőség biztosítása az agrárgazdaságban: a HACCP követelményrendszere és alkalmazása Magyarországon, egy vállalati példa tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Lekrinczki, Dr. Andrea (2002) A team munka szerepe egy gazdasági társaságnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lóczi, Dr. Szilvia (2002) A marketing információs rendszer alkalmazása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyari , Lajos (2002) Final Thesis Possibilities of Price Increase for General Electric Refrigerators in Spain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Markó, István (2002) Sportegyesületi marketing-menedzsment. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Emese (2002) Orosháza és városkörzetének gazdasági és munkaerőpaci helyzetének elemzése 2000 és 2001 évekre vonatkozóan. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár, Róbert (2002) Az ösztönzésmenedzsment. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Márta, Lászlóné (2002) Aktív eszközök szerepe a munkanélküliség kezelésében, képzés, átképzés jelentőségét kiemelve (Vizsgálva Kecskemét foglalkoztatási körzetét). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Mázor, Dr. Róbert (2002) Igazság - szolgáltatás - marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Csaba (2002) Turisztikai vállalat elemzése a japán sajátosságok tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Mónika (2002) Emberi erőforrás gazdálkodás egy vállalat példáján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Zsuzsanna (2002) Az Audi Hungária Motor Kft. adminisztratív területeinek anyagellátása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

O

Orosz, Balázs (2002) A médiatervezés és a marketingkommunikáció összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pintér, Csilla (2002) Értékelemzés a közigazgatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pus, Eszter (2002) A kapcsolatmarketing szerepe a szolgáltatóvállalatok működésében – a Lindström Kft ügyfélkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi, István (2002) Teljesítményértékelés a vállalatoknál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Salát , Tibor (2002) Vertikális Hálózatok a Mobil Kommunikáció Iparágban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simon, Tünde Mariann (2002) Vállalatirányítási információs rendszerek, különös tekintettel az SAP rendszerére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soltész, Gergely (2002) Stratégiai tervezési technikák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Renáta (2002) Az integrált marketing kommunikáció és annak alkalmazása egy ipari nagyvállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szakácsné Papp, Magdolna (2002) A hivatásos katonával szemben támasztott követelmények, teljesítményértékelés, minősítés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Erzsébet (2002) A magyar honvédség jóléti stratégiája, avagy az ösztönzési rendszer, mint taktikai elem. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó, Ferencné (2002) Munkahelyi beillesztés folyamata, szellemi és fizikai dolgozó esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűrös, Krisztina (2002) A vezetékes távközlés és szolgáltatásmarketing sajátosságai a liberalizáció tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tarjányi , Margit (2002) A jövőképek szerepe és megjelenése, különös tekintettel a hazai vállalatok gyakorlatára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Totik, Orsolya (2002) Divat és internet fejlődéselemzés és aktuális helyzetkép. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tuza, Orsolya (2002) A reklámfilmek zenéje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Hajnalka (2002) A kórház mint szolgáltató üzem - A PR tevékenység kialakítása egy városi kórházban, és hatásainak mérése betegelégedettségi vizsgálatokon keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ungi, Krisztina (2002) A munka világának változása a kilencvenes évektől. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán, Emese (2002) A vásárlás sebezhető parancsnokai A gyerekreklámok etikai vetületei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vass, Zoltán (2002) A Probalance termékcsalád piaci bevezetése, és média-mixe a SOLE Hungária Rt-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 18. 13:27:39 CEST.