Antal, Dr. Márk (2011) Kezelési terv választási faktorok fogászati betegek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Balla, Adrienn (2011) Az emberi erőforrások toborzása, kiválasztása és megtartása egy nagy vállalatnál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Berkecz, Dóra (2011) A nyereményjátékok közösségformáló ereje. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bobkó, Judit (2011) Kétoldalú kockázatérzetet csökkentő mechanizmusok a Congress & Hobby Service-nél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bucsi, Katalin (2011) Elektronikus piacterek és a hozzájuk fűződő fogyasztói attitűdök elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bánfi, Annamária (2011) SZOTE Szolgáltató Kht. továbblépési alternatívái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bíró, Aida (2011) A hűségkártyák helye a marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bíró, Dr. Mónika (2011) Mórahalom Város és a Szent Erzsébet Mórahalmi Gyógyfürdő marketingtevékenysége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dovalovszki, Zsanett (2011) Fenntarthatatlan mikrohitelezés? A hazai mikrohitelezési gyakorlat elemző bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Dudás, Brigitta Ildikó (2011) Holisztikus szemléletmód, mint a projektfolyamatok teljesítménynövelésének egyik eszköze. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dömök, Dr. Márta (2011) Az Atys-Co Kft. vállalati kultúrájának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Gál, Martin (2011) Egy kecskeméti szervezet fejlődésének bemutatása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Halápi, Marianna (2011) A vásárláshelyi marketingeszközök a Johnson&Johnson Magyarország Kft.-nél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Jakabházi, Beáta (2011) A jó bor cégér nélkül is elkél? A bormarketing jelentősége és jogszabályi háttere a minőségi borok tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Nóra Veronika (2011) Márkahűség a családtól elköltözött fiatalok körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kastal, Gabriella (2011) Kompetencia, mint a globalizált világ elvárása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kasza, Irén Éva (2011) Product placement - a reklámellenesség gyógyszere? BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kazinczi, Krisztina (2011) Nemi szerepek változásának hatása a fogyasztói magatartásra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kruzslicz, Judit (2011) A szlovén kisvállalkozás által kifejlesztett új őrjáratellenőrző rendszer bevezetése a magyar piacra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kárpáti, Krisztián (2011) Ösztönzésmenedzsment - Munkavállalói motiváció, különös tekintettel az SZTE GTK hallgatóira. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Lengyel, Tünde Anikó (2011) Egy Baráti Társaság általános vezetése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Magyar, Viktória (2011) Online marketingkommunikációs eszközök alkalmazása a gyakorlatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mende, Szilvia Judit (2011) Nők diszkriminációja a munkaerőpiacon. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Miletin, Liliana (2011) Magyar imázs külföldön - magyar termékek értékesítésének vizsgálata a belgrádi Hungarikum Centarban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Molnár, Dr. György (2011) Farkas és Társai Kft. üzleti terve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mucsi, István (2011) A vezetési funkciók és a motiváció kapcsolata két különböző szervezettípus esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Oláh, Krisztina (2011) Szállodában alkalmazott BTL marketing eszközök bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Pap, Krisztina (2011) A televíziós és online reklámok hatásai a fiatalokra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Rezsneki, Dr. Zsombor (2011) A hatékony vezetési stílus. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Révész, Dr. Andrea Éva (2011) Az internetes social engineering, mint a fehérgalléros bűnözés péerje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Schmidt, Beáta (2011) Békés Megyei Önkormányzat belső kapcsolatrendszere. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szabó, Dóra (2011) A toborzási és kiválasztási módszerek vizsgálata a Békés Megyei Vízművek Zrt. esetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szögi, Rita (2011) Az ATC-Trade Zrt. a vállalati életciklus tükrében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Zakar, Mária Hermina (2011) A PartnerGáz hálózat marketingstratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Zsák, Péter (2011) Crowdsourcing - Megoldáskiszervezés - Tömeges együttműködés az interneten. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.