Bakróné Farkas, Rozália Mária (2018) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Csuha, Bianka Dóra (2018) Politikai témájú Twitter-bejegyzések szentimentelemzése a RapidMiner nevű szövegbányászati szoftver segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Lobotka, Bettina Dorottya (2018) Szerzők és szerkesztők: kiadói levelezési stratégiák (Konfliktusok és stratégiák). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Mozga, Anita (2018) A meseterápia alkalmazása : A mese lélektani hatása az óvodáskorú gyermekekre. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Noémi (2018) Az írott reklámok által használt leggyakoribb manipulatív stratégiák. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Palásti, Szilvia (2018) Szókincsfejlesztés játékokkal értelmileg akadályozott gyermekeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Petróczki, Györgyi (2018) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Schmidtné Czuppon, Dr. Beatrix (2018) Szituációfüggő nyelvhasználat 6-7 éves korban (Történetmondás képsor alapján). Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Simityné Mészáros, Judit Stefánia (2018) Az olvasási teljesítmény és a szövegértés vizsgálata az általános iskola 2. évfolyamán. Az olvasási teljesítmény és a szövegértés összefüggései a szociális háttérrel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szarvas, Júlia Judit (2018) Tanári beszédviselkedés az órai kérdésfeltevés tükrében magyar és angol nyelvi oktatás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Szilvásiné Ozsvát, Andrea (2018) A siket gyermekek szövegértési kompetenciái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.