Banos, Gábor (2016) Gázóra mérőállás bejelentő mobil alkalmazás. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bednárik, Dénes (2016) Valós-idejű FPS játék implementálása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Biró, Dániel (2016) Változtatható mesterséges intelligenciával működő játékprogram fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bodó, Tibor (2016) Könyvelési adatok szinkronizálása SAP környezetben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Bálint, Zsolt (2016) Menekülési terv szimulációja 3D-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Bánkeszi, Ádám (2016) Tachográf korongok automatikus kiértékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Cserni, Bálint Gábor (2016) Rendszervédelem a másik oldalról. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Csiszár, Györgyi (2016) Kontúr interpoláció orvosi képek szegmentálására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Diszterhöft, Zoltán (2016) Levélszegmentáló algoritmusok összehasonlító elemzése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Dobi, Imre (2016) Képek automatikus szegmentálása GPU-n futtatott jellemző kinyerés és automatikus osztályozás segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Elek, Renáta (2016) Image-based camera control for surgical robotic interventions. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Godó, Viktor (2016) Adatbázis-kezelő modul fejlesztése 2D műszaki rajzolóprogramhoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Holló, Károly Richárd (2016) Író azonosítása kézírásminták alapján. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth, Dániel (2016) Adatbázis tervezés és megvalósítás ipari CT szkenner szoftveréhez. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász, Péter (2016) Szenzorvezérelt 2D grafika a repülőgépvezetés oktatásában okostelefonon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kis, Gábor (2016) Túraútvonal kereső alkalmazás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss, Julianna (2016) Alaprajz készítés a weben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Koplándi, Tamás (2016) 3D-s belsőnézetes lövöldözős játék implementálása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács, Tamara (2016) Android készségfejlesztő alkalmazás kisgyermekek számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Kálózi, Zsolt (2016) Szkennelt műszaki rajzok felismerése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Miskolczi, Tamás (2016) 2D Tower defense játék implementálása Unity-vel. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Mészáros, Balázs (2016) Karakterek felismerése alakjellemzők alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy, Gábor (2016) Képi alapú aláírásfelismerés paraméteres Hough transzformációval. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Neorcsity, Gábor (2016) Webes alkalmazás MongoDB adatbázishoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Nyilas, András Gábor (2016) Online munkaszervező- és beosztáskezelő rendszer fejlesztése Android kliens alkalmazással. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Papp, Imre (2016) Nonogramok megoldása Unity-ben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Pilán, Ádám György (2016) Partícionált adatbázisok. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Purece, Bálint (2016) Folyadékok és környezet modellezése: Unreal Engine. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
Szentgyörgyi, István (2016) Készletnyilvántartó rendszer fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Takács, Dániel (2016) DTW-n alapuló offline aláírás hitelesítés. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Terék, Larion (2016) Videóbíró fejlesztése Crossfit és súlyemelő gyakorlatokhoz. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
Volford, Bence Roland (2016) Absztrakt cell complexek által reprezentált képek kezelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.