A tanulás hatékonyság vizsgálata enyhe mértékű intellektuális képességzavart mutató gyermek esetén

Márkné Bordás, Mária (2018) A tanulás hatékonyság vizsgálata enyhe mértékű intellektuális képességzavart mutató gyermek esetén. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2018_markne_bordas_maria.pdf] PDF
2018_markne_bordas_maria.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (924kB)

English title

Examining learning effectiveness in case of children with mild intellectual disabilities

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Gyula Juhász Faculty of Education

Department

Gyógypedagógus-képző Intézet

Discipline

Teacher Training

Specialization

gyógypedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Torda, Dr. Ágnes
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences > 03.03.05. Nursing
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences > 03.03.07. Public and environmental health
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences > 03.03.07. Public and environmental health > 03.03.07.01. Public health > 03.03.07.01.10. Health education
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences > 03.03.07. Public and environmental health > 03.03.07.01. Public health > 03.03.07.01.17. Health promotion
03. Medical and health sciences > 03.03. Health sciences > 03.03.07. Public and environmental health > 03.03.07.01. Public health > 03.03.07.01.07. Health care
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2020. Jun. 16. 08:24
Last Modified: 2020. Jun. 16. 08:24
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/90410

Actions (login required)

View Item View Item