Technikatörténeti, művelődés- és életmódtörténeti ismeretek tanításának szerepe és lehetőségei az általános iskolai történelemtanításban

Porkolábné Papp, Zsuzsa (1989) Technikatörténeti, művelődés- és életmódtörténeti ismeretek tanításának szerepe és lehetőségei az általános iskolai történelemtanításban. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

[thumbnail of 1989_porkolabne_papp_zsuzsa.pdf] PDF
1989_porkolabne_papp_zsuzsa.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

Institution

Juhász Gyula Tanárképző Főiskola

Faculty

Not relevant

Department

Történettudományi Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

történelem

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Czúth, Béláné
főiskolai adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
Depositing User: Szerkesztő JGYPK
Date Deposited: 2020. Nov. 12. 11:47
Last Modified: 2020. Nov. 13. 07:28
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/89305

Actions (login required)

View Item View Item