Mennyit ér a hűség? A vásárlási lojalitás és a hűségprogramok kapcsolata a dm active beauty hűségprogram tekintetében

Nagy, Krisztina (2014) Mennyit ér a hűség? A vásárlási lojalitás és a hűségprogramok kapcsolata a dm active beauty hűségprogram tekintetében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2014_nagy_krisztina.pdf] PDF
2014_nagy_krisztina.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

What does loyalty worth? The relation betwseen costumer loyalty and loyalty programs - through the anlysis of dm active beauty loyalty program

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

kereskedelem és marketing

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hetesi, Erzsébet
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 05. 08:19
Last Modified: 2019. Nov. 05. 08:19
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/82026

Actions (login required)

View Item View Item