Célba ér az üzenet? - A fogyasztók információbefogadó képességének bemutatása a Penny Market Kft. példáján keresztül

Oros, Réka Zsuzsanna (2014) Célba ér az üzenet? - A fogyasztók információbefogadó képességének bemutatása a Penny Market Kft. példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2014_oros_reka_zsuzsanna.pdf] PDF
2014_oros_reka_zsuzsanna.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

Could the message achieve its purpose? - Illustrating consumers' information receptivity with the example of Penny Market Kft.

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Economics and Business Administration

Department

nincs megadva

Discipline

Economics

Specialization

gazdálkodási és menedzsment

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Hetesi, Erzsébet
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 05. Social sciences > 05.02. Economics and business
Depositing User: szerkesztő GTK
Date Deposited: 2019. Nov. 05. 08:18
Last Modified: 2019. Nov. 05. 08:18
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/81768

Actions (login required)

View Item View Item