Média és Identitás. A média hatása, különösképp a fiatalabb generáció identitás formálásában, valamint fogyasztási szokásának változásában betöltött szerepe

Hangyás, Ildikó (2016) Média és Identitás. A média hatása, különösképp a fiatalabb generáció identitás formálásában, valamint fogyasztási szokásának változásában betöltött szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2016_Hangyás_Ildikó_HAITAAA_SZE_SZ.pdf] PDF
2016_Hangyás_Ildikó_HAITAAA_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (701kB)

English title

Media and Identity. The impact of the media, especially on younger generations' identity-forming, and its role on the changing consumer behaviour

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

kommunikáció és médiatudomány

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Tóth, Benedek
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (BA/Bsc)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2017. Apr. 11. 08:15
Last Modified: 2017. Apr. 11. 10:45
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/64794

Actions (login required)

View Item View Item