Hangyás, Ildikó (2016) Média és Identitás. A média hatása, különösképp a fiatalabb generáció identitás formálásában, valamint fogyasztási szokásának változásában betöltött szerepe. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2016_Hangyás_Ildikó_HAITAAA_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (701kB) |
English title
Media and Identity. The impact of the media, especially on younger generations' identity-forming, and its role on the changing consumer behaviour
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Tóth, Benedek
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (BA/Bsc) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2017. Apr. 11. 08:15 |
Last Modified: | 2017. Apr. 11. 10:45 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/64794 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |