Hátrányos helyzetű tanulók mentorálásának szerepe a tanárjelölt mentorok pedagógussá válásának folyamatában

Csempesz, Péter Endre (2010) Hátrányos helyzetű tanulók mentorálásának szerepe a tanárjelölt mentorok pedagógussá válásának folyamatában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2010_csempesz_peter_endre.pdf] PDF
2010_csempesz_peter_endre.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (5MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Specialization

pedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Fejes, Dr. József Balázs
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2016. Apr. 29. 15:53
Last Modified: 2016. Apr. 29. 15:53
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56595

Actions (login required)

View Item View Item