A szülők mesélési szokásai mennyiben befolyásolják a gyerekek teljesítményét 1. és 2. osztályban

Szélesné Szász, Ildikó (2014) A szülők mesélési szokásai mennyiben befolyásolják a gyerekek teljesítményét 1. és 2. osztályban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2013_Szélesné_Szász_Ildikó_SZSUACB_SZE_SZ.pdf] PDF
2013_Szélesné_Szász_Ildikó_SZSUACB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (846kB)

English title

How do the educational habits of parents influence the reading comprehension performance of children in the first and second years of elementary school?

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Neveléstudományi Intézet

Specialization

pedagógus szakvizsga olvasás-szövegértés

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Józsa, Dr. Krisztián
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Jun. 24. 09:51
Last Modified: 2015. Jun. 24. 09:51
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/52370

Actions (login required)

View Item View Item