Szélesné Szász, Ildikó (2014) A szülők mesélési szokásai mennyiben befolyásolják a gyerekek teljesítményét 1. és 2. osztályban. Other, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2013_Szélesné_Szász_Ildikó_SZSUACB_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (846kB) |
English title
How do the educational habits of parents influence the reading comprehension performance of children in the first and second years of elementary school?
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Institute
Neveléstudományi Intézet
Specialization
pedagógus szakvizsga olvasás-szövegértés
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Józsa, Dr. Krisztián
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Other) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2015. Jun. 24. 09:51 |
Last Modified: | 2015. Jun. 24. 09:51 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/52370 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |