Mityók, Andrea (2014) A tanórai műelemzés egy lehetséges módszere. A Csongor és Tünde értelmezése egy konstruktív tanulásszervező modell segítségével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2013_Mityók_Andrea_MIANAAB_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (380kB) |
![]() |
PDF
2014_mityók_andrea_biralati_lap.pdf Hozzáférés joga: Repository staff only Download (736kB) |
English title
Possible method of classroom analysis: Interpretation of Csongor és Tünde through a constructive educational planning modell
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Cserjés, Katalin
adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities 06. Humanities > 06.02. Languages and Literature 06. Humanities > 06.02. Languages and Literature > 06.02.03. General literature studies |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2015. Apr. 22. 13:37 |
Last Modified: | 2024. Mar. 13. 19:47 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/51466 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |