Horváthné Hiller, Judit (2013) A kiégés és az énhatékonyság összefüggéseinek vizsgálata pedagógusoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.
![]() |
PDF
2012_Horváthné_Hiller_Judit_HOHQAAB_SZE_SZ.pdf Hozzáférés joga: SZTE designated computers only Download (453kB) |
English title
The study of teacher burnout and self-efficacy
Institution
Szegedi Tudományegyetem
Faculty
Department
Discipline
Specialization
Supervisor(s)
Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Szabó, dr. Éva
hab. egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Item Type: | Thesis (Masters) |
---|---|
Subjects: | 06. Humanities |
Depositing User: | szerkesztő BTK |
Date Deposited: | 2015. Mar. 23. 10:09 |
Last Modified: | 2015. Mar. 23. 10:09 |
URI: | https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/46680 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |