Ingermodalitás és ingerkomplexitás hatása az asszociációs tanulásra egészséges emberekben

Harcsa-Pintér, Noémi (2023) Ingermodalitás és ingerkomplexitás hatása az asszociációs tanulásra egészséges emberekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2023_harcsa_pinter_noemi.pdf] PDF
2023_harcsa_pinter_noemi.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The effect of stimulus modality and complexity on associative learning in healthy humans

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Science and Informatics

Department

Élettani, Szervezettani és Idegtudományi Tanszék

Discipline

Natural Sciences

Specialization

biológus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Eördegh, Gabriella
főiskolai docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Nagy, Attila
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Kis, Zsolt
egyetemi adjunktus
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 01. Natural sciences
01. Natural sciences > 01.06. Biological sciences
Depositing User: TTIK szerkesztő
Date Deposited: 2024. May. 16. 14:00
Last Modified: 2024. May. 16. 14:00
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/140916

Actions (login required)

View Item View Item