A szervezeti kultúra és a hátrányos helyzetű tanulók eredményes oktatásának összefüggése

Vasné Borbás, Andrea (2021) A szervezeti kultúra és a hátrányos helyzetű tanulók eredményes oktatásának összefüggése. Higher vocational education, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2021_vasne_borbas_andrea.pdf] PDF
2021_vasne_borbas_andrea.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)

English title

The relationship between organizational culture and the effective education of disadvantaged students

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Humanities and Social Sciences

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Közoktatás Vezetőképző és Továbbképző Intézet

Specialization

holland-magyar intézményvezető és középvezető képzés, pedagógus szakvizsgára felkészítő

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Barlai, Róbertné
közoktatási szakértő, címzetes intézményvezető
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Higher vocational education)
Subjects: 05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.02. Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2022. May. 10. 13:29
Last Modified: 2022. May. 10. 13:29
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/125876

Actions (login required)

View Item View Item