Diákhitel magyarországi és nemzetközi tapasztalatainak elemzése és finanszírozásának feltételrendszere

Zuh, Attila (2012) Diákhitel magyarországi és nemzetközi tapasztalatainak elemzése és finanszírozásának feltételrendszere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2012_zuh_attila.pdf] PDF
2012_zuh_attila.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (1MB)
[thumbnail of 2012_zuh_attila_biralat.pdf] PDF
2012_zuh_attila_biralat.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (1MB)
[thumbnail of 2012_zuh_attila_melleklet.tgz] Archive (TGZ)
2012_zuh_attila_melleklet.tgz
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (192MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Science and Informatics

Department

Számítógépes Optimalizálás Tanszék

Discipline

Informatics

Institute

Informatikai Tanszékcsoport

Specialization

gazdaságinformatikus

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Csicsman, József
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
Csendes, Tibor
tanszékvezető
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 01. Natural sciences
01. Natural sciences > 01.02. Computer and information sciences
01. Natural sciences > 01.02. Computer and information sciences > 01.02.01. Computer sciences, information science and bioinformatics
01. Natural sciences > 01.02. Computer and information sciences > 01.02.01. Computer sciences, information science and bioinformatics > 01.02.01.17. Numerical analysis, simulation, optimisation, modelling tools, data mining
05. Social sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics)
05. Social sciences > 05.03. Educational sciences > 05.03.01. Education, general (including training, pedagogy, didactics) > 05.03.01.02. Education policy
Depositing User: TTIK szerkesztő
Date Deposited: 2021. Oct. 05. 13:59
Last Modified: 2021. Oct. 06. 11:52
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/119192

Actions (login required)

View Item View Item