Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 109.

Csík, Erika (2019) A matematikai eszköztudás, és néhány háttértényező összefüggései egy általános iskola matematika és német tagozatán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szamosújvári, Bernadett (2019) A pedagógiai értékeléssel kapcsolatos ismeretek, a formatív értékelés alkalmazásának jellemzői pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Helfrichné Rontó, Ágnes (2017) Papír alapú és digitális szövegek olvasása: olvasási szokások, stratégiák. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Goleczné Bartus, Zsuzsanna (2016) Az olvasás-szövegértés teljesítmény és az olvasási motiváció összefüggésének vizsgálata 4. és 5. évfolyamon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Eltiganiné Lénárt , Dr. Eszter (2016) Gondolkodást fejlesztő szabadidős és tanórai tevékenységek hatása a matematikai teljesítményre felső tagozatos tanulóknál. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pintérné Link, Szilvia (2016) Realisztikus szöveges feladatok eredményessége 8. évfolyamos tanulók körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Vízi, Edit (2016) A hátrányos helyzetű tanulók jövőképe a pályaválasztás előtt. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zsálekné Borka, Katalin Teréz (2016) A középiskolai matematika teljesítmények és a nyolcadikos kompetenciamérés közötti kapcsolatok. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsárdyné Száraz, Judit (2016) A számfogalom és a számokkal végzett műveletek fejlődése 3. és 4. évfolyamon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Máté, Marianna (2014) Diagnosztikus mérés a műveletek törtekkel témakörben az általános iskola 6. és 8. évfolyamán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Reszegi, Éva (2014) A bevándorlók gyermekeinek iskoláztatása Spanyolországban és az Amerikai Egyesült Államokban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztes, Andrea (2014) A háttértényezők szerepe a második osztályos tanulók olvasási teljesítményében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Sárospatakiné Major, Márta (2014) A matematikai tudásszint mérése a 7. évfolyam elején. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Köböl, Erika (2014) A mérési körülmények hatása az olvasás-szövegértés teljesítményre tanulásban akadályozott tanulók esetén. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Simonné Krum, Eszter (2014) A számelmélet témakör diagnosztikus mérése a 8-9-10. évfolyamon. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hargitai, Ferenc (2014) A százalékszámítással kapcsolatos ismeretek és alkalmazásaik vizsgálata 8. évfolyamos tanulók körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Karolina (2013) Az olvasási teljesítmények alakulása alsó tagozaton, az iskola hátránykompenzáló hatása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Morvai, Éva Katalin (2013) Néhány logikai alapművelet értelmezésének vizsgálata képes és szöveges feladatokkal. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Zilahi, Erzsébet Márta (2013) Szakközépiskolások algoritmikus gondolkodásának fejlődése és összefüggése egyes háttértényezőkkel. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bodzán, Jánosné (2013) A matematika tanulását befolyásoló motivációs tényezők az általános iskola 7. évfolyamán. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Haraszti, Szilvia (2013) A rendszerező képesség vizsgálata általános és geometriai tartalmakkal. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Szarka, Ibolya (2012) Egy középiskola 9. és 12. évfolyamosainak matematika tudása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Ponáczné Csuthy, Márta (2012) Matematikából tehetséges tanulók motivációs rendszerének alakulása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Pungorné Tarr, Erika (2012) A matematika feladatok formai és tartalmi jellemzőinek hatása az eredményességre. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Török, Bíborka (2011) 5. és 9. évfolyamos tanulók aritmetikával kapcsolatos tudása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simáné Meleg, Anna (2011) Az alapműveleti számolási készségek vizsgálata 14 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Majernik, Erzsébet (2011) Az olasz nyelvi írásbeli szövegértés és szövegalkotás fejlettségének és néhány háttértényező hatásának vizsgálata gimnazisták körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiserné Gémes, Judit (2011) Diagnosztikus tudásszintmérő készítése matematika tantárgyból 4. évfolyamosok számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Szilvia (2011) Gimnáziumi és szakközépiskolai tanulók kerület-, terület-, felszín- és térfogatszámítással kapcsolatos tudása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Benkőné Nyirő, Judit (2011) Néhány háttértényező hatása különböző típusú szövegek megértésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbély, Emese (2011) Tanulók, szülők és pedagógusok véleménye a szöveges értékelésről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kollárné Kuris, Piroska (2011) A háttértényezők szerepe a negyedik osztályos tanulók olvasási teljesítményében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gellén, László (2011) A kompetenciamérés matematikai teljesítménye és a matematika-elsajátítási motiváció összefüggései nyolcadik évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Urbinné Borbély, Szilvia (2011) A matematikai teljesítmény és a háttérváltozók összefüggései két különböző helyzetű iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsebi, Emese (2010) Az arányossággal és a százalékszámítással kapcsolatos matematikai készségek és tantárgyi tudás szintje és összefüggései középiskolások körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dugasz, János (2009) Egy középiskola eredményességének vizsgálata a tanulói mutatók és a rendszerszintű mérések alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Anna (2009) Kompetencia alapú oktatás külföldön és itthon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sominé Hrebik, Olga Julianna (2009) Középiskolai tanulók német nyelvi szókincse, a szókincsmélység és a szövegértés összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Majernyik, Marianna (2009) Középiskolások kompetencia elemeinek felmérése 9. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rónási, Katalin (2009) A csoportbontás hatása a középiskolások matematikai teljesítményére és attitűdjére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Utasi, Katalin (2009) A matematikai kompetencia néhány alapkészségének fejlődése hagyományos és kompetencia alapú oktatásban részt vevő osztályokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Suhajda, Edit (2009) A pedagógusok kompetencia alapú oktatással kapcsolatos véleményének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gerse, Andrea (2009) A szótárismeret és a szótárhasználat vizsgálata 8. és 11. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turi Kiss, Ágnes (2008) Az intézményösszevonás hatása egy általános iskola tantestületi klímájára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Genáhl, Éva (2008) Teljesítményértékelés és tanulásszervezés a kommunikatív szemléletű német nyelvórákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czifra, Ildikó (2007) Bűn és büntetés - A 11. évfolyamosok erkölcsi ítélete a hétköznapi magatartásminták, helyzetek és következmények tekintetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Póta, Mária (2007) Mechanika tudásszintmérés a kétszintű érettségire készülők körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somodiné Nyoma, Katalin (2007) A környezetvédelemmel kapcsolatos ismeretek és a környezettudatos magatartás összefüggései hetedik osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Südi, Ilona (2007) A marketingoktatás eredményessége a komplex problémamegoldás tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhászné Bóka, Szilvia (2007) A nyelvi alapkészségek fejlettsége magyar-német két tannyelvű 6. és 8. osztályokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kissné Tatár, Zsuzsanna (2006) Az analógiás gondolkodás vizsgálata a matematika fogalmaival. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Eördöghné Árva, Ildikó (2006) Fizikatanítás és alkalmazott tudás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, Zsoltné (2006) A LOGO programozás felhasználása a geometriai ismeretek elmélyítésében a hatodik osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lukácsné Győrfi, Lilla (2006) Szövegértés és szövegalkotás összefüggése tanulási motivációval, tanulási szokásokkal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbáth, Gábor (2006) Tanulói motivációk az átalakuló érettségi és felvételi rendszer idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Birinyiné Girdán, Éva (2006) A komplex problémamegoldás vizsgálata egy hátránykompenzáló programban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pelyváné Szendrei, Erzsébet (2006) A komplex problémamegoldó képesség és a matematikai feladatmegoldó képesség vizsgálata ötödik és hetedik évfolyamosok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hackné Nyerges, Rita (2006) A matematika teljesítmények alakulása és az ezeket meghatározó tényezők angol és magyar tanítási nyelvű osztályokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soleckiné Giczi, Katalin (2006) A realisztikus problémamegoldás fejlettsége 11. évfolyamos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Szabó, Ildikó (2005) Mértékegységváltás és feladatmegoldás a hosszúságmérés témakörében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pámándy, Hedvig (2005) A matematikai tudásszint az alapkészségek és a motiváció összefüggései 6. osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Török, József (2005) A nyelvpedagógiai hozzáadott érték kimutathatósága egy középiskola tanulói esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bakosné Sánta, Mária (2004) Az informatikai tudás összefüggései a tankönyvvel és más háttértényezőkkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tilk, Csilla Tünde (2004) A kreativitás és az informatikai problémamegoldás kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bulyovszkyné Borók, Edit (2004) A német nyelvtudásbeli különbségek eredetének vizsgálata egy 10. évfolyamos mérés alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth J., Ágnes (2003) Diagnosztikus fejlettségvizsgálat tanulásban akadályozott tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baldaváriné Juhász, Éva (2003) Diagnosztikus tesztrendszer nyolcadik osztályosok számára magyar nyelv és irodalom tantárgyból. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Simonné Pucsli, Zsuzsanna (2003) Egyenes és fordított arányossági feladatok megoldása a hatodik és nyolcadik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Herczegné Kaszás, Judit (2003) Matematikai feladatmegoldási stratégiák vizsgálata a 9. és 11. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kormos, Klára (2003) Új típusú feladatok és döntési helyzet a matematika érettségin. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berkéné Dr. Sajti, Ilona (2003) A magyar nyelv és irodalom tantárgyi teljesítmények motivációs és egyéb hátterének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Danczáné Modla, Szilvia (2003) A törtrész- és százalékszámítás összefüggései és különbségei hetedik és nyolcadik osztályban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Frei, Lászlóné (2002) Az egybevágóság fogalmának fejlődése az általános iskola felső tagozatán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kováts, Dr. Antalné (2002) Az új matematika érettségi realitásvizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ősze, Józsefné (2002) A függvényekkel kapcsolatos ismeretek fejlődése a 6-8. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ambrus, Dénes (2002) A függvényfogalom fejlődése az általános iskola felső tagozatán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szarvas, László (2002) A logikai képességek fejlődése az érettségire épülő szakképzésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schlett, Zoltán (2002) A számítógépes táblázatkezelési ismeretek mérése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sarusi, Etelka (2002) A tesztszorongás összefüggései a motivációval és a teljesítmény-attribúcióval. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovácsné Bakacsi, Dr. Judit (2001) 11. osztályos gimnazisták tudásszintje és fogalmi rendszere a halogén elemek témakörében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zengői, Attila (2001) 8-14 éves falusi tanulók fizikai kondicionális képessége és életmódja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kardos, Tamásné (2001) Az energiával kapcsolatos ismeretek és a tantárgyi motiváció fejlődése a 6-7. osztályos tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Czédliné Bárkányi, Dr. Éva (2001) Az informatikatanítás helyzete a szegedi rókusvárosi II. számú Általános Iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Árendás, Péter (2001) Az iskolaváltás, az eltérő iskolaszerkezet hatása a tanulók fejlődésére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hóbor, Sándor (2001) Kilencedikes gimnazisták matematikai és anyanyelvi felkészültsége a négy- és nyolcévfolyamos képzési formában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kondor, László (2001) A dunaújvárosi egységes középiskolai felvételi vizsga eszközrendszerének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogáthné Erdődi, Judit (2001) A síkidomokkal kapcsolatos ismeretek fejlődése és összefüggése a rendszerezési képességgel az általános iskola felső tagozatán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pestukáné Semperger, Erzsébet (2000) Anyanyelvi vizsgálatok lehetőségei és nehézségei a hallássérültek esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bajnóczi, Beatrix (2000) Az angol nyelvi felkészültség alakulása, összefüggése egyes háttér- és motivációs tényezőkkel 7., 9., valamint 11. osztályosoknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zalatnainé Vörös, Rózsa (2000) Matematikai teljesítmények motivációs és egyéb hátterének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Veress, Erzsébet (2000) A gondolkodási képesség és a matematikai teljesítmény kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Anett (2000) A matematikai feladatmegoldási stratégiák és néhány gondolkodási képesség összefüggése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gali, Zsuzsanna (2000) A matematikai gondolkodás kialakulásának kezdetei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Viktória (1999) A matematikatanulás eredményességét befolyásoló motivációs és attitűd tényezők. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Mezei, Ágnes (1998) Hőtani eredményvizsgálat középiskolások körében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Józsáné Bánhidi, Márta (1997) Miért tanul (vagy nem tanul) a mai diák - matematikát : Attitűdvizsgálat öt iskolában. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Balázsné Szabó, Ibolya (1997) Miért tanulja (vagy nem tanulja) a mai diák a természettudományos tárgyakat ? Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Simon, Lajos (1997) A tesztelemzés módszerei és számítógépes megvalósításuk. BA/Bsc, József Attila Tudományegyetem.

Méri, Ilona (1995) Az analógiás gondolkodás szerepe a szöveges feladatok megoldásában. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kis, Ilona (1995) A Látható Természet helyi program hatása az óvodaiskolások környezethez, természethez kapcsolódó attitűdjeinek, szokásainak alakulására. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Sarusi, Etelka (1995) A teljesítményt befolyásoló pszichológiai tényezők. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Csaplárné Molnár, Zsuzsanna (1994) Helyzetkép iskolánk 8. osztályos tanulóinak matematikai ismereteiről. Masters, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Kemecsei Györgyné Kováts, Lívia (1994) Kreativitás-vizsgálat matematika tagozatos osztályokban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Braunné Fodor, Zsuzsanna (1993) Békéscsabai negyedik osztályosok értő olvasási és logikai képességei egy diagnosztikus mérés tükrében. Other, Juhász Gyula Tanárképző Főiskola.

Hegedüs, Tímea (1991) Diagnosztikus tudásstruktúra vizsgálatok az atom- és molekulaszerkezeti témakörben. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Kaszab, Judit (1991) Innovatív célú diagnosztikus értékelés az anyagi halmazok és kémiai átalakulások témakörében. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Sipka, Krisztina (1991) Összehasonlító matematikai tudásszint vizsgálatok a középiskolák II. osztályaiban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Csizmás, Edit (1991) A számfogalom és a számelmélet ismereteinek fejlődése 10-17 éves korban. Masters, József Attila Tudományegyetem.

Péterné Szabó, Irén (1987) Eszközök a differenciált személyiség- és képességfejlesztéshez magyar irodalomból a középiskola I. osztályában. Masters, József Attila Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 27. 16:01:40 CEST.