A mérési körülmények hatása az olvasás-szövegértés teljesítményre tanulásban akadályozott tanulók esetén

Köböl, Erika (2014) A mérési körülmények hatása az olvasás-szövegértés teljesítményre tanulásban akadályozott tanulók esetén. Other, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2013_Köböl_Erika_KOESAJF_SZE_SZ.pdf] PDF
2013_Köböl_Erika_KOESAJF_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (8MB)

English title

The effect of measuring conditions on the reading comprehension of children with learning disabilities

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Neveléstudományi Intézet

Specialization

pedagógus szakvizsga olvasás-szövegértés

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Vidákovich, Dr. Tibor
egyetemi tanár
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Other)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Jun. 24. 09:21
Last Modified: 2015. Jun. 24. 09:21
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/52195

Actions (login required)

View Item View Item