Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 53.

Kiss, Eleonóra (2022) A hangszínhallás fejlődése 5-9 éves korban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Őze, Tibor (2020) Kémia tankönyvek elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Markovics, Orsolya (2020) Óvoda-iskola átmenet nehézségei a pedagógusok szemszögéből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sarkadi, Julianna (2019) Óvodapedagógus pályaszocializáció. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurcsik, Anita (2018) Az államnyelv tanítása a vajdasági magyar tannyelvű iskolákban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Törökné Bajkán, Éva (2018) Kollégiumi ellátásban részesülő hátrányos helyzetű diákok és szüleik véleménye az iskoláról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csizmadi, Csilla (2018) Médiahasználat és médiaműveltség megjelenése az iskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Takács, Nikolett (2017) Tanitók a tanítóképzésről - Egy tanítóképző főiskola képzési tartalmának és az iskolai nevelő-oktató munka gyakorlatának összevetése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Aranyi, Katalin (2017) A gyermeküket óvodába járató szülők és óvodapedagógusok nézetei és elvárásai az óvodai nevelés iránt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mundruc, Nikolett (2017) A magyar kisebbségek anyanyelvi oktatása a Kárpát-medencében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Ferenczy, Botond (2017) A magyarországi középfokú pedagógiaoktatás bemutatás és az abban használatos tankönyv elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tary, Blanka (2017) A nyelvi transzferhatás vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyapay, Borbála (2017) A regionális földrajz tárgyalása gimnáziumi tankönyvekben (1980-2016). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Turkevi-Nagy, Rita (2017) A szövegértés és fejlesztésének lehetőségei egy magyar nyelvű szövegértés-fejlesztő taneszközben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Alexandra (2017) Óvodapedagógusok vélekedése sajátos nevelési igényű gyermekek neveléséről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csuvik, János (2016) A 4. osztályos vajdasági magyar tanulók fogalmazásképességének fejlettsége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csiszár, Evelin Kornélia (2016) Társadalmi nemek reprezentációja a Nemzeti alaptanterv által ajánlott középiskolás olvasmányokban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Györki, Andrea (2016) A gimnáziumi földrajz tankönyvek képi világának és fogalmi rendszerének a vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

György, Zsanett (2016) A hátrányos helyzetű gyermekek beszédértés-fejlesztése az óvodában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vajó, Nikolett (2016) A pedagógus szakma presztízse: Pedagógusok és tanár szakos hallgatók a pedagógus szakma társadalmi megbecsültségéről alkotott képe. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabóné Nyári, Rózsa Ibolya (2015) Az Arany János Kollégiumi-Szakiskolai Program hatása a hátrányos helyzetű tanulókra. Empirikus kutatás egy szegedi köznevelési intézményben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Álló, Bernadett (2015) A fenntarthatóságra nevelés fogalma és a fogalom iránti attitűd vizsgálata pedagógusok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagyné Kármán, Ágota (2014) Az olvasás-szövegértés fejlesztése középiskolai nyelvtan tankönyvekben. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kardosné Reményi, Julianna (2014) A szövegértés fejlődése 2-4. osztályban az információ visszakeresési szinten. A szülői, tanulói, pedagógusi attitűdök összefüggései a szövegértéssel. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Renáta (2014) A szövegértési képesség és a hátrányos helyzetű tanulók olvasási teljesítményének vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Gábor-Kneip, Rita Mariann (2014) A zenei nevelés hatásai az önfejlesztésre mint kulcskompetenciára - összefüggések vizsgálata a 7. és 11. osztályos tanulók körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dávid, Orsolya Katalin (2013) Az idegen nyelvi kommunikációs képességek fejlesztése tantervekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bús, Enikő (2013) Egy probléma alapú tanulási program A klasszikus szépirodalom és a modern műfajok mezsgyéje című témakörhöz. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Losits, Anna Katalin (2013) A nemi szerepek szocializációja a tankönyvekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Német, Ildikó Márta (2013) A tervezés mikrofolyamatai: Szakirodalmi áttekintés és latintanárok írásbeli kikérdezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rontó, Luca (2011) A 10. évfolyamos diákok írásbeli szövegalkotási képességének vizsgálata a háttéradatok tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodor, Valéria Flóra (2011) Irodalom tankönyvek NAT-kompatibilitása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Nikoletta Viktória (2011) Szövegértés a szövegtípus függvényében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Katalin (2011) Tanárszakos hallgatók olvasásképességének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Radnai, Szilvia (2010) Kommunikációs képességek fejlesztése központi tantervekben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Prácserné Kóbor, Erika (2009) A 14-15 éves korosztály funkcionális-kommunikációs írásbeli szövegalkotásának vizsgálata egy észak-pesti régióban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rosinger, Ferenc (2009) Szövegértési kompetencia vizsgálata a Siklósi Közoktatási Intézmény 4-5. évfolyamos diákjainak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balázsné Nagy, Zsuzsanna (2008) A szövegalkotási képesség és a szövegekre vonatkozó ítéletek minőségének vizsgálata 17 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Mariann Erika (2007) Az ének-zenei nevelés és a szociális kompetencia összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bartalos, Edina (2007) Magyar nyelvtan-helyesírás tantárgyi mérés a Pilis-Gerecse Iskolaszövetség negyedik osztályos tanulóinak körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csicsely, Szilvia (2007) Német nyelvi olvasásmegértés vizsgálat. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patakiné Ács, Erika (2005) A történelemtanulás és a szövegértés kapcsolatának vizsgálata a 10-14 éves tanulók körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Béláné (2005) Üzleti levelezés. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mészárosné Boros, Valéria (2004) Az angol nyelvi íráskészség mint retorikai eszköz vizsgálata a 8. osztályos tanulóknál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Majkútné Tóth, Emma (2004) A Jugend-Schule-Wirtschaft (Ifjúság-Iskola-Gazdaság) projekt motiváló ereje és hatása a diákok olvasási szokásaira. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cseri, Zsuzsanna (2004) Szakközépiskolások szövegértési képessége és olvasási szokásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor, Katalin (2004) Tanulási szokások és német nyelvi olvasás-szövegértés összefüggései. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kun, Csabáné (2002) Elbeszélő és dokumentum szövegek megértésének vizsgálata negyedik és nyolcadik évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sződi Sándorné Süle, Éva Anna (2002) A szöveges feladatok megoldásának összefüggése az olvasásmegértéssel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gulácsiné Vass, Mária (2001) Hatékonyabb-e a kommunikatív - funkcionális szemléletű fogalmazástanítás a hagyományosnál? 10 éves tanulók fogalmazásainak összehasonlító vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Karnis, Pálné (2001) Hogyan függ össze a tanulók olvasási képessége tanulmányi eredményességükkel? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lázárné Bozó, Klára (2001) Kilencedik osztályos tanulók szókincse, nyelvhasználata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Judit (2001) A szövegalkotási képesség alakulása egy budapesti kerület hetedikes tanulóinak körében: a zenei képzés lehetséges hatásainak vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 6. 14:32:29 CEST.