Hatékonyabb-e a kommunikatív - funkcionális szemléletű fogalmazástanítás a hagyományosnál? 10 éves tanulók fogalmazásainak összehasonlító vizsgálata

Gulácsiné Vass, Mária (2001) Hatékonyabb-e a kommunikatív - funkcionális szemléletű fogalmazástanítás a hagyományosnál? 10 éves tanulók fogalmazásainak összehasonlító vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2001_gulacsine_vass_maria.pdf] PDF
2001_gulacsine_vass_maria.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (2MB)

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

Pedagógiai Tanszék

Discipline

Humanities

Specialization

pedagógia

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Molnár, Dr. Edit Katalin
egyetemi tanársegéd
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2016. Mar. 24. 14:37
Last Modified: 2016. May. 18. 14:54
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/56083

Actions (login required)

View Item View Item