Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 69.

Molnár Keri, Edit (2020) Szókincsvizsgálat 10-14 éves korú vajdasági gyermekeknél az anyanyelv-elsajátítás és az idegennyelv-tanulás összefüggéseiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mester, Réka (2020) A „szatellit-generáció? német nyelvtani kompetenciái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schmidtné Czuppon, Dr. Beatrix (2018) Szituációfüggő nyelvhasználat 6-7 éves korban (Történetmondás képsor alapján). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szarvas, Júlia Judit (2018) Tanári beszédviselkedés az órai kérdésfeltevés tükrében magyar és angol nyelvi oktatás során. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilvásiné Ozsvát, Andrea (2018) A siket gyermekek szövegértési kompetenciái. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pap, Lili (2017) Idegen nyelvű szófelismerés német nyelvű szövegekkel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsgai, Zsófia (2017) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pozsgai, Zsófia (2017) Sajátos nevelési igény és kétnyelvűség a kódváltás kódkeverés tükrében, esettanulmány. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csernyák, Hajnalka (2017) A mentális lexikon működése az anyanyelvi szinten jelnyelvet használó siket és nagyothalló személyeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kozsahubáné Tóth, Ildikó (2016) A 12-14 éves korosztály angol nyelvi szókincsének bővülése nemek szerinti összehasonlításban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Hegedűs, Ildikó (2016) 3-4. osztályos diszlexiás tanulók mentális lexikonjának vizsgálata fluencia feladatokkal. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Havadi-Nagy, Mariann (2016) Az implicit grammatikai tudás alakulása az egyes nyelvi szinteken specifikus nyelvi zavar esetén. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Adamecz, Judit (2016) Az írott nyelv zavarának lehetséges hátterei és a vizsgálatra irányuló tesztek összehasonlítása. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Keresztesi, Anikó Mária (2016) Beszédfejlesztés lehetőségei kisiskolás korban különös tekintettel az ének-zene óra 1. osztályában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Éva (2016) Hallott és olvasott szövegértési feladatok összehasonlító elemzése felső tagozatos gyermekek körében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Domokosné Viszmeg, Márta Judit (2016) Matematikai szöveges feladatok szövegértési problémái. Összehasonlító elemzés egy általános iskola két különböző - matematika és informatika tagozatos - második osztályában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Rigóné Hargitai, Csilla (2016) Szövegalkotási hibák a középiskolások fogalmazásaiban. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Bartáné Szabó, Mónika (2016) Szövegértési feladatok a szépirodalom (gyermekirodalom) felhasználásával az általános iskola alsó tagozata számára avagy Rumini, a kisegér kalandjai a kötelező olvasmányok tengerén. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Noémi (2016) Szövegértési feladatok a szépirodalom (gyermekirodalom) felhasználásával általános iskola felső tagozata számára. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Nóra (2016) Tanulásban akadályozott tanulók szövegértése különböző modalitásokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lesetárné Weiser, Erika (2016) Tanulási problémával küszködő tanulók szövegértése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kreizler, Dóra (2016) Általános iskolás diszlexiás gyermekek beszédértése a TROG teszt felhasználásával. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Dömötör-Ladányi, Éva (2016) A mesék lehetséges szerepe a tanulási nehézséggel küzdő diákok középiskolai fejlesztésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Gizella Ildikó (2016) A nyelv- és beszédfejlesztő pedagógus/tanár lehetséges támogató szerepe a többnyelvű cigány gyermekek magyar nyelvi fejlesztésében. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Czudor Lászlóné Bukva, Róza (2016) A szövegértési kompetencia fejlesztése az általános iskola hetedik évfolyamán szépirodalmi szövegekkel. A szövegértés fejlesztésének lehetőségei Arany János balladáival. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Krasznavölgyi, Hajnalka (2016) A többségi,és a sajátos nevelési igényű nagycsoportos óvodások hallás utáni szövegértésének összehasonlító elemzése. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Gizella Ildikó (2015) Hátrányos helyzetű tanulók szövegértése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Árváné Domokos, Krisztina (2015) Megkésett beszédfejlődésű gyerekek beszédfejlesztése az alsó tagozatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Katz, Lilla (2015) A mentális lexikon fejlődése tankönyvi szövegek tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei, Tamás (2014) Rövid szövegek tartalomelemzése hálózatalapú módszerrel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Túri, Bettina (2013) 3-4. osztályos tanulók szövegértése olasz nyelvből. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Wilhelm, Edit (2013) 5. osztályos általános iskolások írásbeli szövegalkotása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csécsei, Edit (2013) A GMP - diagnosztika alkalmazása óvodáskorú gyermekeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Soha, Boróka (2013) Magyar mint idegen nyelvi taneszközök a 21. században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kempf, Andrea Erzsébet (2013) Mit mutat a szövegértés, ha halmozottan hátrányos helyzetű a gyermek? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Kitti (2013) Német nyelvű fejlesztő feladatok részképesség-zavarral küzdő diákok számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pásztor, Kitti (2013) Német nyelvű fejlesztő feladatok részképesség-zavarral küzdő diákok számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Túri, Bettina (2013) Portfólió. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodorné Szikora, Erzsébet (2013) Szövegalkotási hibák a középiskolás tanulók írásműveiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss, Ildikó (2013) Zweitspracherwerb bei Gastarbeiterkindern. Eine Fallstudie in Weidenbach, Bayern. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Győri, Marianna (2013) Értelmileg akadályozott gyermekek verstanításának problematikája és alternatív megoldása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szolnokiné Varga, Zsuzsanna (2012) Az anyanyelvi kulcskompetencia a kisapostagi SZZSI Benedek Elek Tagiskolában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsemberiné Futó, Ildikó (2012) Az általános iskola első osztályos tanulóinak beszédészlelése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsilován, Anikó (2012) Hallás utáni szövegértés vizsgálata német nyelven 10-12 éves gyermekeknél. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyurikné Vass, Angéla (2012) Kooperatív tanulásszervezés és szövegértés 2. évfolyamon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kisföldi, Zsófia (2012) Nyomtatott és digitális szövegértés vizsgálata az SZMK Gábor Dénes Tagintézményének 11.E osztályos tanulóinál. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zita (2012) Néptánc és beszédfejlesztés (Esettanulmány a KTKT Soltszentimrei Napköziotthonos Tagóvodájába járó gyerekekkel). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zita (2012) Néptánc és beszédfejlesztés : (Esettanulmány a KTKT Soltszentimrei Napköziotthonos Tagóvodájába járó gyerekekkel). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Závogyán, Renáta (2012) Speciális lehetőségek a nyelvi fejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Závogyán, Renáta (2012) Speciális lehetőségek a nyelvi fejlesztésben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Cseke, Lászlóné (2012) Szövegértés a matematikaórán : (Esettanulmány a Péter András Gimnázium és Szigeti Endre Szakképző Iskola 9. osztályában). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Vivien (2012) Szövegértés-fejlesztés az általános iskolák 8. évfolyama számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Sándor (2012) A második és harmadik évfolyam szövegértése az első évfolyamon rögzített DIFER tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei, Lajosné (2012) Értelmileg akadályozottak nyelvi fejlődése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kőváry-Hankó, Petra (2011) Az óvodáskorú gyermekek anyanyelvi nevelése : a békéscsabai Penza Lakótelepi és Dr. Becsey Oszkár Utcai Óvoda nevelési programján keresztül bemutatva. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kádár, Blanka Julianna (2011) Szaknyelvi szöveg értő olvasása anyanyelven és idegen nyelven. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Budaváriné Lakner, Zsuzsanna (2011) Szövegértés vizsgálata szakközépiskolás és szakiskolás tanulók körében szakszövegek felhasználásával. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tajti, István (2011) Szövegértés és szövegalkotás: a holokauszt irodalmának feldolgozási lehetőségei a 12. évfolyam számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Konti, Ibolya (2011) Szövegértési feladatok a gyerekirodalom felhasználásával az általános iskolások számára. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Suki, Erzsébet (2011) Szövegértési feladatok a szakképző iskolások felzárkóztató oktatásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Paszterkóné Zavaros, Katalin (2011) Tanulási problémával küszködő tanulók szövegértése : (esettanulmány). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabados, Péter (2010) Hibaelemzések harmadik osztályos általános iskolai tanulók írásműveiben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Görög, Anna (2010) Általános iskolások szlenghasználata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Raffai, Erzsébet (2010) Általános iskolások szlenghasználata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szili, Henrietta (2010) Általános iskolások szlenghasználata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Marianna (2010) A prevenció jelentősége az olvasási zavar kezelésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Babákné Míg, Rita (2010) Óvodáskorú gyermekek beszédprodukciója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makrai, Viktória (2007) A finn szleng jelenléte a kultúrában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vidács, Andrea (2001) Die Grammatikvermittlung von Modalverben im Fremdsprachenunterricht anhand drei Lehrwerke. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 4. 19:30:11 CEST.