Browse by Supervisor

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Number of items: 12.

Dudás, Fanni Mónika (2022) Agresszió az iskolában, korrekció lehetőségei. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Függné Nagy, Andrea (2022) Az idői orientáció és fejlesztési lehetőségei tanulási nehézségek eseteiben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsolnai, Fanni (2022) A kézjeles kommunikáció használata tanulásban akadályozott személyeknél. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kormos, Zita (2021) A Down szindrómás gyermek beszédfejlődése és a családi környezet. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Világos, Tímea (2021) A verbális munkamemória fejlesztésének lehetőségei a tanórákon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dankó, Zsófia (2020) Sajátos nevelési igényű gyermekek integrációjának megvalósulása Tiszakécskén: Szocimetriai felmérés egy integrált osztályban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Bernadett (2020) Sajátos nevelési igényű, integráltan oktatott, felső tagozatos tanulók önértékelése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Irsai, Flóra (2020) Tanulásban akadályozott tanulók vizuális kreativitásának fejlesztése. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváthné Bácsi, Erzsébet (2018) A tanulásban akadályozott és a többségi tanulók szövegértő képességének összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kulcsár, Katalin (2016) Készségmérés és fejlesztés az óvodában. Other, Szegedi Tudományegyetem.

Kapás, Gabriella (2016) Verbális szeriális emlékezet vizsgálata tanulásban akadályozott tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes, Veronika (2016) A verbális szeriális memória működésének vizsgálata tanulásban akadályozott tanulók körében. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. május 2. 13:50:48 CEST.