![]() | Up a level |
Almási Attila (2014) Németország a hidegháborúban. Külső koncentráció lehetősége a téma tanításában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Garaczi Zoltán (2014) A kortársak helye tankönyveinkben, tanterveinkben Jónás Tamás Cigányidők című elbeszélésének feldolgozása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Hubicsák Péter Máté (2014) A szociálisprobléma-megoldó gondolkodás és képesség. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Jónis György (2014) A multimédia lehetőségei a történelemtanításban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kenderes László Gergely (2014) Wörterbuchbenutzung im DaF-Unterricht. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kis Kitti (2014) A hátrányos helyzet szerepe a tanulási motiváció alakulásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kiss Fabióla Laura (2014) A múzeumpedagógia megjelenése és fontossága napjaink történelemoktatásában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kovács Kitti (2014) Térképhasználat a történelem órákon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Losonc Ilona (2014) A korkép árnyalása. A török kori gazdaság, társadalom és kultúra bemutatása projektmódszer segítségével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Makádi Balázs (2014) Pedagógusok és pedagógusjelöltek roma kisebbséggel kapcsolatos előítéletei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy Julianna Katalin (2014) A multimédia alkalmazásának lehetőségei az I. világháború tanítása során általános iskolában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh Tamás (2014) Játék az oktatásban. A szociális kompetencia fejlesztése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Szili Tamás István (2014) Oktatás és nevelés a középkori Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Tápai Balázs (2014) IKT eszközök lehetséges alkalmazása az oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Tóth Marcell (2014) Tanár-diák kapcsolattartás az információs társadalom új kommunikációs formáinak tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga Gyöngyi (2014) Információkeresés módszerei és tanítása a kompetencia alapú történelem oktatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.