A hátrányos helyzet szerepe a tanulási motiváció alakulásában

Kis, Kitti (2014) A hátrányos helyzet szerepe a tanulási motiváció alakulásában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

[thumbnail of 2015_Kis_Kitti_KIKQABB_SZE_SZ.pdf] PDF
2015_Kis_Kitti_KIKQABB_SZE_SZ.pdf
Hozzáférés joga: SZTE designated computers only

Download (439kB)

English title

The Role of Disadvantaged Situation in Forming of Learning Motivation

Institution

Szegedi Tudományegyetem

Faculty

Faculty of Arts

Department

nincs megadva

Discipline

Humanities

Institute

Neveléstudományi Intézet

Specialization

történelemtanár

Supervisor(s)

Supervisor
Supervisor scientific name label
Email
EHA
Józsa, Dr. Krisztián
egyetemi docens
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (Masters)
Subjects: 06. Humanities
Depositing User: szerkesztő BTK
Date Deposited: 2015. Oct. 30. 13:08
Last Modified: 2015. Oct. 30. 13:08
URI: https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/53857

Actions (login required)

View Item View Item