Item where specialization "marketing" and date of item 2017

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | F | J | K | L | M | P | R | S | T | V
Number of items: 19.

B

Bencsik Brigitta (2017) Az FMCG termékek csomagolás színeinek meghatározása az X és az Y és Z generációk színasszociációi alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bánfi Szabolcs (2017) Gyermekek a reklámok világában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csizofszki Judit (2017) Az online személyes márka jelentősége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csontos Helga (2017) A képmegosztó fókusszal rendelkező közösségi oldalak táplálkozási zavarokra gyakorolt hatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Drexler Donát (2017) Az állami tulajdonú egészségügyi intézmények szerepe és lehetőségei az egészségturizmus ágazatában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Fierpasz Flóra (2017) Az adaptációra való hajlam vizsgálata nemzetközi marketingkommunikáció területén a vizuális jegyek tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Juhász Zoltán (2017) A betegelégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata a háziorvosi gyakorlatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Klimaj Bettina (2017) A magyar és a cseh hallgatók Erasmusos motivációinak vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kócsó Ádám (2017) Az online ajánlórendszerek hatása a vásárlási döntésekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lesetár Martin (2017) Étterem- és bisztróválasztási szokások az Y generáció körében, Szegeden és vonzáskörzetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Medvegy Kitti (2017) Vlogoszféra- A beauty vlogok hatása a nézők vásárlási hajlandóságára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Prumek Fanni (2017) Lojalitás... Frázis vagy aduász? A dinamikus kapcsolati képesség vizsgálata a partnerek közötti hűség tükrében a B2B piacon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Révász Melinda Réka (2017) Egyik kutya, másik eb - avagy a kutyatartók fogyasztói magatartásának vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sajtos Gina (2017) Online szerepcsere - avagy valójában ki reklámoz a vendéglátóhelyek Facebook oldalán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Dóra Diána (2017) A munkáltatói márkaépítés analízis szakasza a Dreher Sörgyáraknál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Takács Vivien Sarolta (2017) Az árak szerepe a fiatal fogyasztók döntéseiben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga Andor (2017) Hogyan lehetsz sikeres vlogger? : influencer marketing: a bizalom szerepe a vlogoszférában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida Csaba (2017) A gazdasági világválság hatása a szervezeti kultúrára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vörös Anita (2017) A fiatalok fogyasztásának, fogyasztói magatartásának vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2020. június 4. 17:23:34 CEST.