![]() | Up a level |
Apró Melinda (2015) A közösségi médiában alkalmazott marketingtevékenység összefüggései a fiatalok közösségi tevékenységével és szociálisérdek- érvényesítő képességével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Baka Anett (2015) Kódolt táplálkozás a bőség világában. Az egészségtudatos magatartás és a Norbi Update márka kapcsolata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Balogh Veronika (2015) Szerencsejátékok termék- és árpolitikai vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Bogár Krisztina (2015) A Google AdWords alkalmazási lehetőségei a szervezeti piacokon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Farkas Ádám (2015) A szegedi lakosság éttermi szolgáltatási színvonallal kapcsolatos elvárásainak és elégedettségének vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Gombás Szilvia (2015) Magyarországi borkultúra, borfogyasztási szokások. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Győry Judit Zsuzsanna (2015) Grúzia/Georgia feltörekvő nemzetközi és gazdasági helyzete. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Gál Anita Mariann (2015) Munkáltatói márkakiépítés, avagy tehetségvonzás mesterfokon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Horváth Petra (2015) A Facebook jelentősége a vállalati életben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Huszár Attila (2015) Hallgatói mobilitás és a Szegedi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Karán tanuló külföldi hallgatók elégedettségének vizsgálata SERVQUAL modellell. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász Anita (2015) A férfiak és nők információfeldolgozási sajátosságai a Samsung Smart TV vásárlása során. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Juhász Nikolett (2015) Gamifikáció a településmarketingben- egy játékos applikáció koncepciója. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kalmár Izabella (2015) Szerbia útja az Európai integráció felé, és annak hatása a mezőgazdaságra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kazinczi Lilla (2015) A fejlődés útján : a Magyar Köztársasági Ifjúsági Szervezeteinek összehasonlító elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Komlósi Hella (2015) A fiatal fogyasztók egészségtudatosságának attitűdvizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Kéri Anita (2015) A magyar felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók motivációjának vizsgálata a Szegedi Tudományegyetemen. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Lajos Péter (2015) Márkaközösségek a social médiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Marton Kata (2015) A Magne B6 Bacopa Memória piaci bevezetése, különös tekintettel a megfelelő célcsoport kiválasztására. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Nagy Zoltán Gergely (2015) Marketingkutatás a Samsung Smart televíziók termék- és szolgáltatásfejlesztésnek lehetőségeiről. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Németh Balázs (2015) A fiatalok (18- 30 év közöttiek) bankválasztási szokásainak elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Pető Dalma (2015) A borválasztási szokások feltérképezése a fiatalok körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Pászti-Tóth László (2015) Start-upok és üzleti modellezés- Magyar start-up vállalkozások üzleti modellezési gyakorlata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Svendner Lea (2015) Olaj és Gázkereskedelem Oroszország és az Európai Unió között. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Szügyi Tamás (2015) Tandíjak és ösztöndíjak Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Szűcs Szilvia (2015) Az online véleményvezetők szerepe a vásárlási döntések során - a magyar, szépségápolással foglalkozó online naplók és videó blogok vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Tanács Hajnalka (2015) Illatok alkalmazása a marketingben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Tánczos Zita (2015) Édes marketing-avagy marketingstratégiák cukrászdáknak. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Varga Ágnes (2015) A marketingorientált városfejlesztési tevékenység hatása a helyi lakosság attotűdjére, Mórahalom példáján keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Vincze Dalma (2015) A Z generáció és a mobiltelefon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.
Zuba Tamás (2015) 5 másodperc a siker? :a vagy YouTube videó reklámok fogyaszthatóságának vizsgálata a fiatalok körében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.