Item where specialization "marketing" and date of item 2015

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 30.

Apró, Melinda (2015) A közösségi médiában alkalmazott marketingtevékenység összefüggései a fiatalok közösségi tevékenységével és szociálisérdek- érvényesítő képességével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Baka, Anett (2015) Kódolt táplálkozás a bőség világában. Az egészségtudatos magatartás és a Norbi Update márka kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Balogh, Veronika (2015) Szerencsejátékok termék- és árpolitikai vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bogár, Krisztina (2015) A Google AdWords alkalmazási lehetőségei a szervezeti piacokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Farkas, Ádám (2015) A szegedi lakosság éttermi szolgáltatási színvonallal kapcsolatos elvárásainak és elégedettségének vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gombás, Szilvia (2015) Magyarországi borkultúra, borfogyasztási szokások. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Győry, Judit Zsuzsanna (2015) Grúzia/Georgia feltörekvő nemzetközi és gazdasági helyzete. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál, Anita Mariann (2015) Munkáltatói márkakiépítés, avagy tehetségvonzás mesterfokon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth, Petra (2015) A Facebook jelentősége a vállalati életben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Huszár, Attila (2015) Hallgatói mobilitás és a Szegedi Tudományegyetem Általános Orvostudományi Karán tanuló külföldi hallgatók elégedettségének vizsgálata SERVQUAL modellell. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Anita (2015) A férfiak és nők információfeldolgozási sajátosságai a Samsung Smart TV vásárlása során. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász, Nikolett (2015) Gamifikáció a településmarketingben- egy játékos applikáció koncepciója. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kalmár, Izabella (2015) Szerbia útja az Európai integráció felé, és annak hatása a mezőgazdaságra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kazinczi, Lilla (2015) A fejlődés útján : a Magyar Köztársasági Ifjúsági Szervezeteinek összehasonlító elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Komlósi, Hella (2015) A fiatal fogyasztók egészségtudatosságának attitűdvizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kéri, Anita (2015) A magyar felsőoktatásban tanuló külföldi hallgatók motivációjának vizsgálata a Szegedi Tudományegyetemen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lajos, Péter (2015) Márkaközösségek a social médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Marton, Kata (2015) A Magne B6 Bacopa Memória piaci bevezetése, különös tekintettel a megfelelő célcsoport kiválasztására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zoltán Gergely (2015) Marketingkutatás a Samsung Smart televíziók termék- és szolgáltatásfejlesztésnek lehetőségeiről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Balázs (2015) A fiatalok (18- 30 év közöttiek) bankválasztási szokásainak elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pető, Dalma (2015) A borválasztási szokások feltérképezése a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pászti-Tóth, László (2015) Start-upok és üzleti modellezés- Magyar start-up vállalkozások üzleti modellezési gyakorlata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Svendner, Lea (2015) Olaj és Gázkereskedelem Oroszország és az Európai Unió között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szügyi, Tamás (2015) Tandíjak és ösztöndíjak Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Szilvia (2015) Az online véleményvezetők szerepe a vásárlási döntések során - a magyar, szépségápolással foglalkozó online naplók és videó blogok vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tanács, Hajnalka (2015) Illatok alkalmazása a marketingben. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tánczos, Zita (2015) Édes marketing-avagy marketingstratégiák cukrászdáknak. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga, Ágnes (2015) A marketingorientált városfejlesztési tevékenység hatása a helyi lakosság attotűdjére, Mórahalom példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vincze, Dalma (2015) A Z generáció és a mobiltelefon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zuba, Tamás (2015) 5 másodperc a siker? :a vagy YouTube videó reklámok fogyaszthatóságának vizsgálata a fiatalok körében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. március 29. 15:09:26 CET.