Item where department "Marketing-Menedzsment Tanszék" and date of item 2002

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: A | B | C | D | F | G | H | J | K | L | M | N | O | P | S | T | U | V
Number of items: 63.

A

Agárdi Angéla Ida (2002) Az Európai Unió foglalkoztatáspolitikája és hatásai Magyarországon. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

B

Batáné Tánczos Irén (2002) A munkaügyi szervezeten belül a „kiégési tünetek" vizsgálata és kezelése. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Beharóczkiné Varga Andrea (2002) Az Alföld Porcelán Edénygyár Rt. termékpolitikája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Bellavicsné Árgyelán Mária (2002) A szegedi PROFIL 1997-es lapkoncepciójának elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Benda Roland (2002) A humán erőforrás – mint speciális szolgáltatás – értékesítésének marketingje. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Benke Orsolya (2002) Ösztönzésmenedzsment egy termelő vállalatnál (Roto Elzett Certa Kft.). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Besze Tamás (2002) Kis- és középvállalkozások. Ezen vállalkozási formák jellegzetességéből fakadó nehézségek és támogatási alternatíváik. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csabók Szilvia (2002) A toborzás, kiválasztás és a kultúra összefüggései egy adott vállalat példáján. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dara Péter (2002) A humán kontrolling, mint a stratégiai erőforrás-gazdálkodás eszköze. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dinnyés Andrea (2002) Minőségbiztosítás a Dewinter Kft-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Droppa Nikoletta (2002) Édesipari globalizáció, avagy a külföldi tőke növekvő szerepének vizsgálata a hazai édesipari szektorban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

dr. dr. Vargáné dr. Szemenyei Lilla (2002) A személyügyi gazdálkodás munkajogi keretei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Farkasné Mészár Mária (2002) Az egyes kulturális tevékenységek finanszírozása a változó világban - Szabad a tér: a változó világban a Szegedi Szabadtéri Játékok, mint a város bevételi forrása és, mint kulturális vonzerő, valamint annak finanszírozási furcsaságai. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fodor Gabriella (2002) A magyar vállalatok értékrendjének vizsgálata misszióik alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Gergely Jánosné (2002) Változásmenedzselés a MOL Rt-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Girhiny Anikó (2002) Modern vállalatvezetők kihívásai az új évezredben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Goda Gabriella (2002) A Kereskedelmi és Hitelbank bankkártya üzletága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Grünwald Imre (2002) Kiválasztás, ösztönzés és outplacement, mint lényeges HRM építőkövek. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyenes Balázs (2002) A hipermarketek magyarországi jelenlétének és terjeszkedésének létjogosultsága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gárgyán Gabriella (2002) A dohányreklámokat tiltó törvény hatása a British American Tobacco reklámmarketing stratégiájára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Horváth László (2002) Munkaerő-piaci kilátások a mezőkovácsházi térségben. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Justin Orsolya (2002) Munkanélküliség mint napjaink társadalmi problémája. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kalmár Viktória (2002) A munkaerő megszerzése és megtartása. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kertész Kornélia (2002) A reklámtörvény hatása a dohányipari szereplők marketingkommunikációs tevékenységére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Király Józsefné (2002) Munkaerő-piaci helyzetkép Pest megye egy munkanélküliséggel sújtott szegmenséről 1996-2000 év között (kiemelten Cegléd város és vonzáskörzete). BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Andrea (2002) Teljesítményértékelés a közigazgatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Koller Attila (2002) Az értékelemzés és az értékmaximalizáló vállalatvezetés eszközeinek gyakorlati felhasználási lehetőségei egy magyar tejipari társaságnál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Julianna (2002) Márkanév-menedzselés és márkapozicionálás a Zwack Unicum Rt. termékeinek példáján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Katalin (2002) "Minőségi piachódítás" - Minőséggazdálkodás a Burton-Aptánál. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Kovács Tímea (2002) Temetkezési szolgáltatások. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kres Brigitta (2002) Munkaerő-piaci helyzet Barcs városában. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Labancz Emőke (2002) A foglalkoztatáspolitika aktualizálása Tatabányán. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lajkó Andrásné (2002) A minőség biztosítása az agrárgazdaságban: a HACCP követelményrendszere és alkalmazása Magyarországon, egy vállalati példa tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Lekrinczki Andrea (2002) A team munka szerepe egy gazdasági társaságnál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Lóczi Szilvia (2002) A marketing információs rendszer alkalmazása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Magyari Lajos (2002) Final Thesis Possibilities of Price Increase for General Electric Refrigerators in Spain. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Markó István (2002) Sportegyesületi marketing-menedzsment. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Emese (2002) Orosháza és városkörzetének gazdasági és munkaerőpaci helyzetének elemzése 2000 és 2001 évekre vonatkozóan. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Molnár Róbert (2002) Az ösztönzésmenedzsment. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Márta Lászlóné (2002) Aktív eszközök szerepe a munkanélküliség kezelésében, képzés, átképzés jelentőségét kiemelve (Vizsgálva Kecskemét foglalkoztatási körzetét). BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Dr. Mázor Róbert (2002) Igazság - szolgáltatás - marketing. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Csaba (2002) Turisztikai vállalat elemzése a japán sajátosságok tükrében. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Mónika (2002) Emberi erőforrás gazdálkodás egy vállalat példáján. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Zsuzsanna (2002) Az Audi Hungária Motor Kft. adminisztratív területeinek anyagellátása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Orosz Balázs (2002) A médiatervezés és a marketingkommunikáció összefüggései. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pintér Csilla (2002) Értékelemzés a közigazgatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pus Eszter (2002) A kapcsolatmarketing szerepe a szolgáltatóvállalatok működésében – a Lindström Kft ügyfélkommunikációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pálfi István (2002) Teljesítményértékelés a vállalatoknál. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Salát Tibor (2002) Vertikális Hálózatok a Mobil Kommunikáció Iparágban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Simon Tünde Mariann (2002) Vállalatirányítási információs rendszerek, különös tekintettel az SAP rendszerére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Soltész Gergely (2002) Stratégiai tervezési technikák. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Renáta (2002) Az integrált marketing kommunikáció és annak alkalmazása egy ipari nagyvállalatnál. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szakácsné Papp Magdolna (2002) A hivatásos katonával szemben támasztott követelmények, teljesítményértékelés, minősítés. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó Erzsébet (2002) A magyar honvédség jóléti stratégiája, avagy az ösztönzési rendszer, mint taktikai elem. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szántó Ferencné (2002) Munkahelyi beillesztés folyamata, szellemi és fizikai dolgozó esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűrös Krisztina (2002) A vezetékes távközlés és szolgáltatásmarketing sajátosságai a liberalizáció tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tarjányi Margit (2002) A jövőképek szerepe és megjelenése, különös tekintettel a hazai vállalatok gyakorlatára. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Totik Orsolya (2002) Divat és internet fejlődéselemzés és aktuális helyzetkép. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tuza Orsolya (2002) A reklámfilmek zenéje. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Hajnalka (2002) A kórház mint szolgáltató üzem - A PR tevékenység kialakítása egy városi kórházban, és hatásainak mérése betegelégedettségi vizsgálatokon keresztül. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Ungi Krisztina (2002) A munka világának változása a kilencvenes évektől. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

Urbán Emese (2002) A vásárlás sebezhető parancsnokai A gyerekreklámok etikai vetületei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Vass Zoltán (2002) A Probalance termékcsalád piaci bevezetése, és média-mixe a SOLE Hungária Rt-nél. BA/BSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2019. november 15. 18:40:51 CET.