Item where department "Marketing-Menedzsment Szakcsoport" and date of item 2020

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | K | M | N | O | P | S | T | V
Number of items: 15.

B

Bereczky, Ádám András (2020) A Közösségi média szerepe a kosárlabdában a tengerentúlon és hazánkban. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Byambajav, Bishrel (2020) The Impact of Loyalty Programs of Small Businesses on Consumer Behavior and Customer Retention. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

K

Kónya, Orsolya (2020) A kapcsolati marketing alkalmazásának vizsgálata B2B piacon egy agráripari vállalat példáján keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kónya, Veronika (2020) A Flow-élmény, az Y-generáció és a motiváció kapcsolata, nagyvállalati környezetben. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Mucsi, Tímea Alexandra (2020) Felsőoktatási intézményválasztást befolyásoló tényezők vizsgálata a Szegedi Tudományegyetemen. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy, Fanni (2020) Az Y és Z generáció turisztikai vonatkozású fogyasztói döntései az alternatív szálláshelyek piacán az AirBnB és a Couchsurfing példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Szabina (2020) A környezetvédelem alkalmazása marketing eszközként. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Ocskó, Gábor (2020) A Nemzeti Közművek marketingtevékenységének sajátosságai. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap, Franciska (2020) A turizmus keresletének, kínálatának és hatásainak vizsgálata Makó példáján keresztül. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Seiitkhanova, Arailym (2020) Is Instagram a Good Channel for Brand Equity Building? The Case of Generation Z. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sziver, Dóra (2020) Munkáltatói márka: Ideális munkahely az Y és Z generáció számára. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szécsi, Roland (2020) Fiatalok borfogyasztási szokásainak vizsgálata. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Sólya, Anna (2020) A magyar fogyasztók lojalitása a hazai gyümölcsök és zöldségek iránt, a tudatosság, az információk és az etnocentrizmus tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

T

Tóth, Viktória Leila (2020) Bérszámfejtés a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.-nál. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga, Emese (2020) A fiatalok médiafogyasztási szokásai és a változó igényekhez alakuló marketingstratégiák. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2022. október 3. 00:45:59 CEST.