Item where department "Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék" and date of item 2011

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Jump to: B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | R | S | T | U | V | Z
Number of items: 159.

B

Balogh Emese Márta (2011) A Szegedi Szabadtéri Játékok sajtókommunikációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsai Alexandra (2011) A McDonald's gyorséttermi vállalatának globális menedzsmentje, kríziskezelése, valamint annak hatékonysága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsai Alexandra (2011) Politikusok magánéleti válságai; a média, a közerkölcs és a jogi vonatkozások kereszttűzében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Berényiné Fenyő Diána (2011) Társkeresés és a társkereső hirdetések története. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bodonné Tóth Krisztina (2011) A magyar közszolgálati és kereskedelmi televíziózás közötti különbségek a műsorkínálat szempontjából. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár Andrea (2011) Játék határok nélkül. A multikulturalizmus különböző aspektusainak bemutatása egy délvidéki ifjúsági táborban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár Krisztina (2011) A H1N1 médiareprezentáció]a. A politikai befolyás lehetőségének feltárása a Magyar Nemzet és a Népszabadság napilapokban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bohus Vera Tekla (2011) „Kinek szűve odahúz..." A Moldvai Csángó Oktatási Program. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár Borbála Réka (2011) A Sziget Fesztivál megjelenése a nyomtatott sajtóban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Borbola Terézia (2011) Dokumentumfilm a hallgatói mozgalom történetéről. A Magyar Egyetemisták és Főiskolások Szövetsége. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Boros Márta (2011) A talk show. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bossányi-Jung Diána Vanda (2011) "Mind szánalmasak vagyunk. Ez tesz minket olyan érdekessé." - Dr. House világa. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Bán Ágnes (2011) Egy "örökzöld" magyar népmese: A fehérlófia. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Börönte Antal Máté (2011) Mindennapi Válságaink - válság- és katasztrófahelyzetek napjainkban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

C

Csatlós Hanna Tímea (2011) Újságírás a huszonegyedik században. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csatos Erika (2011) Pécs kommunikációjának elemzése az Európa Kulturális Fővárosa program ideje alatt. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka Bernadett Beatrix (2011) Sorozatok. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Csóka-Vasass Kinga (2011) „CSI Shot" és az új médiakultúra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

D

Dénesi Gabriella (2011) MOBBING közoktatási intézményekben, összefüggése a középiskolások médiahasználati szokásaival. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

E

Erben Zsuzsa (2011) Az amerikai és magyar rajzfilmgyártás története - a Tom és Jerry és Frakk, a macskák réme című rajzfilmsorozatok alapjánTímár László. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei Lilla Katalin (2011) A YouTube-videó és az intézményesség átértelmeződése a konvergens médiatársadalomban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

F

Faigl Zoltán (2011) A hamis történetírástól a WikiLeaks nyilvánosságig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas István (2011) Objektívvizsga Képek vizsgálata a lefényképezettek véleményének tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas Éva Réka (2011) Antiszemitizmus, holokauszttagadás és — relativizálás az iwiw fórumain. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér Dorottya (2011) Ingovány Portréfilm Péter Szabó Attiláról. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fenyvesi Máté (2011) Fiatalok külföldi munkavállalása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ferdinandy Tünde (2011) A nonverbális kommunikáció jelentősége a mindennapokban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián-Seremetyev Lilla (2011) A Szerencsejáték Zrt. külső és belső kommunikációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Földi Anna (2011) Banki public relations — különös tekintettel az MKB bank pr tevékenységére. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

G

Galló Dalma (2011) Az USA erőfeszítései a demokrácia elterjesztésére Irakban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Garai Tímea (2011) Anime-Manga a Digitális kultúrában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gazsó Edit (2011) A Szegedi Ifjúsági Napok környezetvédelmi tevékenysége és ennek kommunikációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gazsó Orsolya (2011) Desiré. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gergity Kinga (2011) Kampánykommunikáció: Toscani „botrányos" újraértelmezése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gillich Petra (2011) Civil szervezetek forrásteremtési lehetőségei - Szponzoráció és támogatás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Goda Katalin (2011) A plasztikai sebészet és a szépségkultusz megjelenítése a Kés/alatt c. sorozatban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gombos Tamás (2011) Az információs forradalom technikai és technológiai vívmányainak egyénre és társadalomra gyakorolt hatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Grozdits Adrienn (2011) Kémények alatt - Százhalombatta története. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gyovai Orsolya (2011) „Gyűjtse Ön is!" - kampánystratégia. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Gál Georgina (2011) A Twilight Saga hatása a fiatalokra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

H

Habler Henrietta (2011) A tenisz, mint közvetítő médium. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hangodi Henriett (2011) A szolnoki Tiszavirág fesztivál marketingkommunikációjának elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hankó Judit (2011) Vajon tényleg még a kerítés is kolbászból van? Békéscsaba megyei jogú város önkormányzatának kommunikációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hankó Norbert (2011) Crowdsourcing — az online világ szerves motorja A tömeg és a tudás ereje. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hevesi Mónika (2011) Nonprofit szervezetek és a gerillakertészet. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Hodován Gabriella (2011) A társadalmi felelősségvállalás etikai és marketing megközelítése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Dóra (2011) Az utazási irodák marketingkommunikációja és vizuális arculatának kialakítása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth Zsuzsanna (2011) A MOL Nyrt. CSR stratégiája. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

I

Iskander Diana (2011) A szegedi Móra Ferenc Múzeum külső kommunikációja - Giorgio Vasari Angyali üdvözletének rejtélyes története. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

J

Jeney Barbara (2011) Bűnügyi tematika a Délmagyarországban 2010-es évfolyam. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász Péter (2011) WEB 2.0 mint új marketing platform a Szegedi Szabadtéri Játékok marketing-kommunikációjában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

K

Katona Zsuzsa (2011) A média prezentációja a fiatalok közt. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes Klaudia Patrícia (2011) Kommunikatív szempontok az idegennyelt'-elsajátíttatásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Norbert (2011) A somogyvámosi Krisna-völgy marketingkommunikációjának vizsgálata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kis Réka (2011) David Beckham, mint posztmodern szuperhős? - esettanulmány hősökről, valóságról, reprezentálásról, befogadásról. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kismarci Balázs (2011) A sváb identitás és kultúra Csávolyon különös tekintettel a kitelepítés éveire. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss Tímea (2011) A független színházak médiareprezentációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis Gábor (2011) A sportújságírás Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kotroczó Melitta Ilona (2011) Földi Béla. Portréfilm. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Márk (2011) Online közösségek média reprezentációja, a magyar és külföldi médiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács Tímea Erzsébet (2011) A Vodafone társadalmi felelősségvállalásának és szponzori tevékenységének bemutatása. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Krupp Emese (2011) A környezetszennyezés hatása a társadalomra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krátky Ildikó (2011) Webhely készítése tartalomkezelő rendszerrel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kubatov Sára (2011) Önprezentáció és felhasználói szokások a Facebook ismeretségi portálon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kucov Renáta (2011) A kínai "narancs" - Dokumentumfilm a Magyarországon élő kínai kisebbségről. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kómár Réka (2011) A tetoválás, mint üzenet. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kőrösi Janka (2011) „Ausztál Tom vagyok és itt vagyok tanítani neked hogy beszélni ausztrálul!" - Tom Champion, a webkettes nyelvtanár. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Kővágó Anett (2011) Marketingkommunikációs tevékenységek a turisztikai for profit szférában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

L

Lakatos László (2011) A pszeudo dokumentumfilm, mint hírháttér. Az áldokumentumfilm, mint a kereskedelmi televíziók hírháttér jellegű műsorainak jellemző eleme, a műfaj hatásmechanizmusa és eszközrendszere, elkészítésének gyakorlati tapasztalatai egy saját film kapcsán. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos Katalin Mária (2011) A magyar kulturális diplomácia a Duna Stratégiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Link Gáborné (2011) ,,...több nemzetiség és mind egy akarattal tud együtt élni.". Német kisebbség Magyarországon: a bonyhádi sváb identitás. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Litauszky Balázs (2011) A digitális technikák hatása a kereskedelmi televíziók műsorszerkesztésére. A webes csatornák népszerűsítése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lábadi Mária (2011) Állatasszisztált terápia az autizmussal élők kommunikációs folyamataiban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

László Attila (2011) Politikai kommunikáció és marketing, a FIDESZ országgyűlési választási kampánya. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár Krisztina (2011) A web 2.0 szerepe a vállalati kommunikációban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

M

Maglódi Melinda (2011) A Hungaroring mint turisztikai jelenség és annak marketingkommunikációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Majlát Beatrix (2011) Felhők felett. Az ejtőernyőzés világa - dokumentumfilm -. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Major Stella (2011) A világ magyarab(b) szemmel. Beszélgetés Bahget Iskander fotóművésszel. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Makovits Zsolt (2011) A YouTube, mint a kultúraalkotás új színtere. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Makó Réka (2011) Nyelvi stratégiák: a csoportok közötti nyelvi elfogultság jelenlétének vizsgálata a magyar sportriportokban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Markó Bettina Mária (2011) A MICE turizmus hazai marketingkommunikációjának vizsgálata a Magyar Kongresszusi Iroda működésén keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Matolcsi Zita (2011) A Cozma-gyilkosság a média tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy Gábor (2011) Szabad rádiók közös hullámhosszon a vörösiszap-katasztrófában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Mizithropulu Elektra (2011) A Görög Idegenforgalmi Hivatal marketing és kommunikációs tevékenységei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

N

Nagy Béla (2011) Az e-könyv technológia hasznosításának vizsgálata Magyarországon a nemzetközi piaci szereplésének elemzése alapján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Gábor (2011) A magyarországi podcasting-rádiózás helyzete (Elemzések). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Nikolett Veronika (2011) Kém PR. Reklámozni vagy nem lenni, avagy segít-e az ismertség? MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Sarolta (2011) A „Kerülj közelebb!" kampány bemutatása és tartalmi, formai elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Kornélia (2011) A tárgyalástechnika elméleti alapjai, és megjelenésük a tárgyalástechnika szakirodalmában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy Zoltán (2011) Konvergens folyamatok az internet és a tévé között. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Német Tímea (2011) Szimbolikus térfoglalás a mai Magyarországon - A debreceni Wass Albert-szobor. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Németh Andrea (2011) A személyiség ösztönző hatása - Michael Schumacher és a Forma 1. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

O

Odler Mónika (2011) Társadalmi felelősségvállalás a hazai pénzintézetek életében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh Viktória (2011) A dohányzás elleni kommunikációs kampányok elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Oravecz Kristóf (2011) Az internet hatása a lemezpiacra. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz Balázs (2011) Online Videó Marketing. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Oszóczki Réka (2011) Ügyfélszolgálat, ami megkülönböztet. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Osán Erzsébet Emese (2011) A beszédprodukció és beszédfeldolgozás zavarai (mind gyermekkorban, mind felnőttkorban) - Afázia. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

P

Pap Gizella (2011) A számítógépes játék és annak hatásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Papós Tamás (2011) Sportújságírás 2.0 - A web 2.0 eszközök használata a sportújságírásban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Patkós Gergely (2011) A média monitoring fontossága: kommunikációs bomba a magyar libamájágazaton. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pelyva Zsófia (2011) A média szerepe válságkommunikációban - A "Vörösiszap" tragédia. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai Nóra (2011) Teljesen - gluténmentesen: Film a lisztérzékenységről. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Pál Hajnalka (2011) A Szegedi Nemzeti Színház dívájának élete - portréfilm. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

R

Radics Adrienn (2011) A Public Relations tevékenységek megjelenési formái egy szervezet kommunikációjában - Esélyek Háza. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rajhona Gábor (2011) A kártya, a kocka, a gömb... meg a kártya. Ismeretterjesztő film készítése a látható trükkök láthatatlan hátteréről. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Reichardt Orsolya (2011) Ha eláraszt a válság... válságkommunikáció és a média szerepe az edelényi árvíz esetében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Ruszina Rita (2011) Pecsvörk, avagy utazás a magyar reklámfilm körül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz Előd (2011) A Red Bull cég kommunikációs elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Rédei-Nagy Veronika (2011) A nemzeti és etnikai kisebbségek parlamenti képviseletének helyzete Magyarországon 2007-ig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

S

Sajószegi Veronika (2011) A valóságról alkotott kép tematizációjának eszközei az interneten. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Samu Klaudia Mária (2011) Richard Nixon bukása (Watergate-válság). MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Schőn Péter (2011) Politikai propaganda 2.0. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi Renáta (2011) A kereskedelmi és közszolgálati televíziózás helyzete az Új Médiatörvény tükrében, különös tekintettel a termékelhelyezés szabályozására. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Streit Nóra Éva (2011) A „pécsi ámokfutás" médiareprezentációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Strifler Anna (2011) 2010 Önkormányzati választások politikai kommunikációja Szegeden. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Svraka-Gévai Júlia (2011) Ifjúsági műsorok helyzete a magyar televízióban a rendszerváltástól napjainkig. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabolcsi Johanna Szabina (2011) A magyarországi roma közösség médiareprezentációja az olaszliszkai lincselés tükrében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Irén (2011) Riport vagy Feature - Tendenciák a Magyar Rádió műsoraiban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Tibor Imre (2011) Egy helyi rádió létjogosultsága. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Anita (2011) A műtőajtón innen és túl (egy egészségügyi intézmény válságkommunikációja). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Fanni (2011) Két diszkótragédia válságkommunikációja - A West Balkán és a Love Parade katasztrófájának összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Mária (2011) A multikulturalitás jelenségei Németországban, különös tekintettel a török kisebbséggel kapcsolatos kérdésekre. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Orsolya (2011) Tótkomlós település és a Rózsa Fürdő turisztikai marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Zita (2011) Ló-asszisztált terápia hatása az autizmussal élők fejlesztésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Zsolt László (2011) Napirenden a politika. A 2010-es országgyűlési választások németországi visszhangja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó Zsuzsa (2011) Lyon város értékesítése - Lyon, mint helytermék kommunikációs mixének elemzése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai Anett (2011) A Lajosmizsei Tanyacsárdák marketing-kommunikációs tevékenységei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szalóki Szabolcs (2011) A mese hatása a kibontakozó gyermeki pszichére - a mese fejlődése, megjelenése napjainkban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szarvas Andrea (2011) A Deer-Comp számítástechnika szaküzlet kommunikációs tevékenységének elemzése és megtervezése. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres Gábor (2011) A turisztikai desztináció mint brand az interneten, néhány kiválasztott ország példáján. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szente Hilda (2011) A média és a fogyasztó. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi Enikő (2011) Mágikus realizmus regényen és filmen - Patrick Süskind „A parfüm" című regénye és Tom Tykwer filmadaptációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szivi Eszter (2011) Az internetes kommunikáció nyelvi hatásainak ellentmondásai. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szládek Tamás (2011) Pleskonics András - Plesi - Dr. Rock: Portréfilm Pleskonics Andrásról. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szomszéd Eszter Erika (2011) Kisfogyasztók a nagycsoportban - A kereskedelmi reklámok szerepe a nagycsoportos- és az első osztályos gyermekek személyiségfejlődésében. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szulyovszky Márk (2011) Az emberi irracionalitás és a marketing kapcsolata. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Veronika (2011) A pécsi Gázműtől a Kossuth-díjig, a Kispál és a Borz huszonhárom éve. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Anita (2011) Mítosz a kukoricagóréban. Beszélgetés Karinthy Mártonnal, a Karinthy Színház igazgató-rendezőjével. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Horváth Zsanett (2011) Gyerekkor a média világában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor Diana (2011) Hipertext, hipermédia. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Sári Éva (2011) A salakmotorozás a sajtó tükrében - a technikai sportok, a salakmotor megjelenési lehetőségei a médiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

T

Telek András (2011) Út-as út-talan. Road movie filmzsáner értelmezése, műfaji sajátosságainak vizsgálata; hatásmechanizmusainak bemutatása magyar filmpéldákon keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Telek András (2011) Út-as út-talan. Road movie filmzsáner értelmezése, műfaji sajátosságainak vizsgálata; hatásmechanizmusainak bemutatása magyar filmpéldákon keresztül. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tokai Tamás (2011) A szóra bírt festmény: Az intermedialitás dimenziói egy adaptáció metszéspontjában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Dániel (2011) A tömegkommunikáció állapota az 1956-os forradalom idején. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth Gyöngyi (2011) Az argentin Bicentenárium sajtója és a nacionalizmus megjelenése a Bicentenárium idején. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

U

Udvari Krisztina (2011) Szeged image-nek elemzése és fejlesztési lehetőségei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

V

Varga Donatella (2011) A Móra Ferenc Múzeum nagy kiállításainak sajtókommunikációja. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vaskó Máté (2011) A Második Öbölháború médiareprezentációja a CNN-en és a YouTube-on. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vass Viktória (2011) Az önkéntesség. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vattamány Krisztián (2011) WikiLeaks. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Verebi Virág (2011) A szingliség ábrázolása a magyarországi nyomtatott sajtóban. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vida-Szűcs Imre (2011) "Erősségem az Isten" - interjú Várszegi Asztrik pannonhalmi főapáttal. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Virág Nikolett (2011) A vörösiszap-katasztrófa válságkommunikációs eszközei. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vizmathy Erika (2011) A kereskedelmi televíziózás és a bulvár-újságírás szimbiózisa Magyarországon. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Vári Barbara (2011) Belülről nincsenek kilincsek - A Szegedi Csillagbörtön - Dokumentumfilm. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Z

Zimányi Dorottya (2011) A vállalati PR eszközei a közösségi médiában. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

Zsók Enikő (2011) „Körbe vagyok fülekkel véve" - A fekete füzet - Portréfilm. MA/MSc, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2021. március 5. 15:20:19 CET.