Item where department "Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék" and date of item 2011

Up a level
Export as [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Group by: Creators | No Grouping
Number of items: 159.

Balogh, Emese Márta (2011) A Szegedi Szabadtéri Játékok sajtókommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsai , Alexandra (2011) A McDonald's gyorséttermi vállalatának globális menedzsmentje, kríziskezelése, valamint annak hatékonysága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Barcsai , Alexandra (2011) Politikusok magánéleti válságai; a média, a közerkölcs és a jogi vonatkozások kereszttűzében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Berényiné Fenyő , Diána (2011) Társkeresés és a társkereső hirdetések története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bodonné Tóth, Krisztina (2011) A magyar közszolgálati és kereskedelmi televíziózás közötti különbségek a műsorkínálat szempontjából. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár , Andrea (2011) Játék határok nélkül. A multikulturalizmus különböző aspektusainak bemutatása egy délvidéki ifjúsági táborban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bognár , Krisztina (2011) A H1N1 médiareprezentáció]a. A politikai befolyás lehetőségének feltárása a Magyar Nemzet és a Népszabadság napilapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bohus , Vera Tekla (2011) „Kinek szűve odahúz..." A Moldvai Csángó Oktatási Program. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boldizsár, Borbála Réka (2011) A Sziget Fesztivál megjelenése a nyomtatott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Borbola , Terézia (2011) Dokumentumfilm a hallgatói mozgalom történetéről. A Magyar Egyetemisták és Főiskolások Szövetsége. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Boros, Márta (2011) A talk show. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bossányi-Jung, Diána Vanda (2011) "Mind szánalmasak vagyunk. Ez tesz minket olyan érdekessé." - Dr. House világa. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Bán , Ágnes (2011) Egy "örökzöld" magyar népmese: A fehérlófia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Börönte, Antal Máté (2011) Mindennapi Válságaink - válság- és katasztrófahelyzetek napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csatlós , Hanna Tímea (2011) Újságírás a huszonegyedik században. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csatos , Erika (2011) Pécs kommunikációjának elemzése az Európa Kulturális Fővárosa program ideje alatt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csonka, Bernadett Beatrix (2011) Sorozatok. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Csóka-Vasass , Kinga (2011) „CSI Shot" és az új médiakultúra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Dénesi , Gabriella (2011) MOBBING közoktatási intézményekben, összefüggése a középiskolások médiahasználati szokásaival. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erben , Zsuzsa (2011) Az amerikai és magyar rajzfilmgyártás története - a Tom és Jerry és Frakk, a macskák réme című rajzfilmsorozatok alapjánTímár László. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Erdei , Lilla Katalin (2011) A YouTube-videó és az intézményesség átértelmeződése a konvergens médiatársadalomban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Faigl , Zoltán (2011) A hamis történetírástól a WikiLeaks nyilvánosságig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas , István (2011) Objektívvizsga Képek vizsgálata a lefényképezettek véleményének tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fazekas , Éva Réka (2011) Antiszemitizmus, holokauszttagadás és -relativizálás az iwiw fórumain. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fehér , Dorottya (2011) Ingovány Portréfilm Péter Szabó Attiláról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fenyvesi , Máté (2011) Fiatalok külföldi munkavállalása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ferdinandy , Tünde (2011) A nonverbális kommunikáció jelentősége a mindennapokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Fábián-Seremetyev, Lilla (2011) A Szerencsejáték Zrt. külső és belső kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Földi , Anna (2011) Banki public relations — különös tekintettel az MKB bank pr tevékenységére. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Galló, Dalma (2011) Az USA erőfeszítései a demokrácia elterjesztésére Irakban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Garai , Tímea (2011) Anime-Manga a Digitális kultúrában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gazsó, Edit (2011) A Szegedi Ifjúsági Napok környezetvédelmi tevékenysége és ennek kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gazsó , Orsolya (2011) Desiré. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gergity , Kinga (2011) Kampánykommunikáció: Toscani „botrányos" újraértelmezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gillich , Petra (2011) Civil szervezetek forrásteremtési lehetőségei - Szponzoráció és támogatás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Goda , Katalin (2011) A plasztikai sebészet és a szépségkultusz megjelenítése a Kés/alatt c. sorozatban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gombos , Tamás (2011) Az információs forradalom technikai és technológiai vívmányainak egyénre és társadalomra gyakorolt hatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Grozdits , Adrienn (2011) Kémények alatt - Százhalombatta története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gyovai , Orsolya (2011) „Gyűjtse Ön is!" - kampánystratégia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Gál , Georgina (2011) A Twilight Saga hatása a fiatalokra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Habler , Henrietta (2011) A tenisz, mint közvetítő médium. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hangodi , Henriett (2011) A szolnoki Tiszavirág fesztivál marketingkommunikációjának elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hankó, Judit (2011) Vajon tényleg még a kerítés is kolbászból van? Békéscsaba megyei jogú város önkormányzatának kommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hankó , Norbert (2011) Crowdsourcing — az online világ szerves motorja A tömeg és a tudás ereje. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hevesi , Mónika (2011) Nonprofit szervezetek és a gerillakertészet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Hodován , Gabriella (2011) A társadalmi felelősségvállalás etikai és marketing megközelítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth , Dóra (2011) Az utazási irodák marketingkommunikációja és vizuális arculatának kialakítása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Horváth , Zsuzsanna (2011) A MOL Nyrt. CSR stratégiája. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Iskander, Diana (2011) A szegedi Móra Ferenc Múzeum külső kommunikációja - Giorgio Vasari Angyali üdvözletének rejtélyes története. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Jeney, Barbara (2011) Bűnügyi tematika a Délmagyarországban 2010-es évfolyam. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Juhász , Péter (2011) WEB 2.0 mint új marketing platform a Szegedi Szabadtéri Játékok marketing-kommunikációjában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Katona, Zsuzsa (2011) A média prezentációja a fiatalok közt. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kerekes , Klaudia Patrícia (2011) Kommunikatív szempontok az idegennyelt'-elsajátíttatásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis , Norbert (2011) A somogyvámosi Krisna-völgy marketingkommunikációjának vizsgálata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kis , Réka (2011) David Beckham, mint posztmodern szuperhős? - esettanulmány hősökről, valóságról, reprezentálásról, befogadásról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kismarci , Balázs (2011) A sváb identitás és kultúra Csávolyon különös tekintettel a kitelepítés éveire. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kiss , Tímea (2011) A független színházak médiareprezentációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kocsis , Gábor (2011) A sportújságírás Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kotroczó , Melitta Ilona (2011) Földi Béla. Portréfilm. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács, Márk (2011) Online közösségek média reprezentációja, a magyar és külföldi médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kovács , Tímea Erzsébet (2011) A Vodafone társadalmi felelősségvállalásának és szponzori tevékenységének bemutatása. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Krupp , Emese (2011) A környezetszennyezés hatása a társadalomra. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Krátky , Ildikó (2011) Webhely készítése tartalomkezelő rendszerrel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kubatov , Sára (2011) Önprezentáció és felhasználói szokások a Facebook ismeretségi portálon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kucov , Renáta (2011) A kínai "narancs" - Dokumentumfilm a Magyarországon élő kínai kisebbségről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kómár , Réka (2011) A tetoválás, mint üzenet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kőrösi , Janka (2011) „Ausztál Tom vagyok és itt vagyok tanítani neked hogy beszélni ausztrálul!" - Tom Champion, a webkettes nyelvtanár. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Kővágó , Anett (2011) Marketingkommunikációs tevékenységek a turisztikai for profit szférában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lakatos, László (2011) A pszeudo dokumentumfilm, mint hírháttér. Az áldokumentumfilm, mint a kereskedelmi televíziók hírháttér jellegű műsorainak jellemző eleme, a műfaj hatásmechanizmusa és eszközrendszere, elkészítésének gyakorlati tapasztalatai egy saját film kapcsán. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lantos, Katalin Mária (2011) A magyar kulturális diplomácia a Duna Stratégiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Link, Gáborné (2011) ,,...több nemzetiség és mind egy akarattal tud együtt élni.". Német kisebbség Magyarországon: a bonyhádi sváb identitás. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Litauszky , Balázs (2011) A digitális technikák hatása a kereskedelmi televíziók műsorszerkesztésére. A webes csatornák népszerűsítése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lábadi , Mária (2011) Állatasszisztált terápia az autizmussal élők kommunikációs folyamataiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

László , Attila (2011) Politikai kommunikáció és marketing, a FIDESZ országgyűlési választási kampánya. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Lázár , Krisztina (2011) A web 2.0 szerepe a vállalati kommunikációban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Maglódi , Melinda (2011) A Hungaroring mint turisztikai jelenség és annak marketingkommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Majlát, Beatrix (2011) Felhők felett. Az ejtőernyőzés világa - dokumentumfilm -. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Major, Stella (2011) A világ magyarab(b) szemmel. Beszélgetés Bahget Iskander fotóművésszel. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makovits , Zsolt (2011) A YouTube, mint a kultúraalkotás új színtere. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Makó , Réka (2011) Nyelvi stratégiák: a csoportok közötti nyelvi elfogultság jelenlétének vizsgálata a magyar sportriportokban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Markó , Bettina Mária (2011) A MICE turizmus hazai marketingkommunikációjának vizsgálata a Magyar Kongresszusi Iroda működésén keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Matolcsi , Zita (2011) A Cozma-gyilkosság a média tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Medvegy , Gábor (2011) Szabad rádiók közös hullámhosszon a vörösiszap-katasztrófában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Mizithropulu , Elektra (2011) A Görög Idegenforgalmi Hivatal marketing és kommunikációs tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Zoltán (2011) Konvergens folyamatok az internet és a tévé között. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Béla (2011) Az e-könyv technológia hasznosításának vizsgálata Magyarországon a nemzetközi piaci szereplésének elemzése alapján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Gábor (2011) A magyarországi podcasting-rádiózás helyzete (Elemzések). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Nikolett Veronika (2011) Kém PR. Reklámozni vagy nem lenni, avagy segít-e az ismertség? Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy, Sarolta (2011) A „Kerülj közelebb!" kampány bemutatása és tartalmi, formai elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Nagy , Kornélia (2011) A tárgyalástechnika elméleti alapjai, és megjelenésük a tárgyalástechnika szakirodalmában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Német , Tímea (2011) Szimbolikus térfoglalás a mai Magyarországon - A debreceni Wass Albert-szobor. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Németh, Andrea (2011) A személyiség ösztönző hatása - Michael Schumacher és a Forma 1. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Odler, Mónika (2011) Társadalmi felelősségvállalás a hazai pénzintézetek életében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oláh, Viktória (2011) A dohányzás elleni kommunikációs kampányok elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oravecz, Kristóf (2011) Az internet hatása a lemezpiacra. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Orosz, Balázs (2011) Online Videó Marketing. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Oszóczki, Réka (2011) Ügyfélszolgálat, ami megkülönböztet. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Osán, Erzsébet Emese (2011) A beszédprodukció és beszédfeldolgozás zavarai (mind gyermekkorban, mind felnőttkorban) - Afázia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pap , Gizella (2011) A számítógépes játék és annak hatásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Papós , Tamás (2011) Sportújságírás 2.0 - A web 2.0 eszközök használata a sportújságírásban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Patkós , Gergely (2011) A média monitoring fontossága: kommunikációs bomba a magyar libamájágazaton. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pelyva, Zsófia (2011) A média szerepe válságkommunikációban - A "Vörösiszap" tragédia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pusztai , Nóra (2011) Teljesen - gluténmentesen: Film a lisztérzékenységről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Pál, Hajnalka (2011) A Szegedi Nemzeti Színház dívájának élete - portréfilm. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Radics , Adrienn (2011) A Public Relations tevékenységek megjelenési formái egy szervezet kommunikációjában - Esélyek Háza. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rajhona , Gábor (2011) A kártya, a kocka, a gömb... meg a kártya. Ismeretterjesztő film készítése a látható trükkök láthatatlan hátteréről. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Reichardt , Orsolya (2011) Ha eláraszt a válság... válságkommunikáció és a média szerepe az edelényi árvíz esetében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Ruszina, Rita (2011) Pecsvörk, avagy utazás a magyar reklámfilm körül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rácz, Előd (2011) A Red Bull cég kommunikációs elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Rédei-Nagy, Veronika (2011) A nemzeti és etnikai kisebbségek parlamenti képviseletének helyzete Magyarországon 2007-ig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sajószegi , Veronika (2011) A valóságról alkotott kép tematizációjának eszközei az interneten. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Samu , Klaudia Mária (2011) Richard Nixon bukása (Watergate-válság). Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Schőn , Péter (2011) Politikai propaganda 2.0. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Somogyi, Renáta (2011) A kereskedelmi és közszolgálati televíziózás helyzete az Új Médiatörvény tükrében, különös tekintettel a termékelhelyezés szabályozására. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Streit , Nóra Éva (2011) A „pécsi ámokfutás" médiareprezentációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Strifler , Anna (2011) 2010 Önkormányzati választások politikai kommunikációja Szegeden. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Svraka-Gévai , Júlia (2011) Ifjúsági műsorok helyzete a magyar televízióban a rendszerváltástól napjainkig. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabolcsi , Johanna Szabina (2011) A magyarországi roma közösség médiareprezentációja az olaszliszkai lincselés tükrében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Irén (2011) Riport vagy Feature - Tendenciák a Magyar Rádió műsoraiban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó, Tibor Imre (2011) Egy helyi rádió létjogosultsága. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó , Anita (2011) A műtőajtón innen és túl (egy egészségügyi intézmény válságkommunikációja). BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó , Fanni (2011) Két diszkótragédia válságkommunikációja - A West Balkán és a Love Parade katasztrófájának összehasonlítása. BA/Bsc, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó , Mária (2011) A multikulturalitás jelenségei Németországban, különös tekintettel a török kisebbséggel kapcsolatos kérdésekre. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó , Orsolya (2011) Tótkomlós település és a Rózsa Fürdő turisztikai marketingkommunikációjának fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó , Zita (2011) Ló-asszisztált terápia hatása az autizmussal élők fejlesztésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó , Zsolt László (2011) Napirenden a politika. A 2010-es országgyűlési választások németországi visszhangja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szabó , Zsuzsa (2011) Lyon város értékesítése - Lyon, mint helytermék kommunikációs mixének elemzése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalai , Anett (2011) A Lajosmizsei Tanyacsárdák marketing-kommunikációs tevékenységei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szalóki, Szabolcs (2011) A mese hatása a kibontakozó gyermeki pszichére - a mese fejlődése, megjelenése napjainkban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szarvas , Andrea (2011) A Deer-Comp számítástechnika szaküzlet kommunikációs tevékenységének elemzése és megtervezése. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szekeres , Gábor (2011) A turisztikai desztináció mint brand az interneten, néhány kiválasztott ország példáján. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szente, Hilda (2011) A média és a fogyasztó. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szilágyi , Enikő (2011) Mágikus realizmus regényen és filmen - Patrick Süskind „A parfüm" című regénye és Tom Tykwer filmadaptációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szivi , Eszter (2011) Az internetes kommunikáció nyelvi hatásainak ellentmondásai. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szládek , Tamás (2011) Pleskonics András - Plesi - Dr. Rock: Portréfilm Pleskonics Andrásról. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szomszéd, Eszter Erika (2011) Kisfogyasztók a nagycsoportban - A kereskedelmi reklámok szerepe a nagycsoportos- és az első osztályos gyermekek személyiségfejlődésében. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szulyovszky, Márk (2011) Az emberi irracionalitás és a marketing kapcsolata. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs, Veronika (2011) A pécsi Gázműtől a Kossuth-díjig, a Kispál és a Borz huszonhárom éve. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs , Anita (2011) Mítosz a kukoricagóréban. Beszélgetés Karinthy Mártonnal, a Karinthy Színház igazgató-rendezőjével. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Szűcs Horváth , Zsanett (2011) Gyerekkor a média világában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sándor , Diana (2011) Hipertext, hipermédia. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Sári , Éva (2011) A salakmotorozás a sajtó tükrében - a technikai sportok, a salakmotor megjelenési lehetőségei a médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Telek , András (2011) Út-as út-talan. Road movie filmzsáner értelmezése, műfaji sajátosságainak vizsgálata; hatásmechanizmusainak bemutatása magyar filmpéldákon keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Telek , András (2011) Út-as út-talan. Road movie filmzsáner értelmezése, műfaji sajátosságainak vizsgálata; hatásmechanizmusainak bemutatása magyar filmpéldákon keresztül. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tokai , Tamás (2011) A szóra bírt festmény: Az intermedialitás dimenziói egy adaptáció metszéspontjában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth, Dániel (2011) A tömegkommunikáció állapota az 1956-os forradalom idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Tóth , Gyöngyi (2011) Az argentin Bicentenárium sajtója és a nacionalizmus megjelenése a Bicentenárium idején. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Udvari , Krisztina (2011) Szeged image-nek elemzése és fejlesztési lehetőségei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Varga , Donatella (2011) A Móra Ferenc Múzeum nagy kiállításainak sajtókommunikációja. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vaskó , Máté (2011) A Második Öbölháború médiareprezentációja a CNN-en és a YouTube-on. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vass , Viktória (2011) Az önkéntesség. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vattamány, Krisztián (2011) WikiLeaks. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Verebi, Virág (2011) A szingliség ábrázolása a magyarországi nyomtatott sajtóban. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vida-Szűcs, Imre (2011) "Erősségem az Isten" - interjú Várszegi Asztrik pannonhalmi főapáttal. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Virág , Nikolett (2011) A vörösiszap-katasztrófa válságkommunikációs eszközei. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vizmathy, Erika (2011) A kereskedelmi televíziózás és a bulvár-újságírás szimbiózisa Magyarországon. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Vári , Barbara (2011) Belülről nincsenek kilincsek - A Szegedi Csillagbörtön - Dokumentumfilm. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zimányi , Dorottya (2011) A vállalati PR eszközei a közösségi médiában. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

Zsók , Enikő (2011) „Körbe vagyok fülekkel véve" - A fekete füzet - Portréfilm. Masters, Szegedi Tudományegyetem.

This list was generated on 2024. április 25. 00:10:00 CEST.